|
מסיבות ..... כנסו (pg. 222)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
מישהו בגני התערוכה מחר?
הליינאפ:
עופר ניסים
ארתור גורדון - עידן גוטמן
טוכנר
גיטלמן
אני עוד לא סגור אבל יש מצב שאני שם, למרות שהכל יהיה מלא בילדים משפריצים אבל נראה שהמוזיקה תיהיה בת זונה. |
|
|
| Sniper |
מישהו היום מגיע ללכת???
************************************************
היה מסיבה בסדר, המון אבל המוןןןןןן בנות
ערסים בקושי, אבל דיי נאמס לי מהמקום הזה
מוזיקה בסדר, לא מי יודע מה - כמו בכל מסיבות באיזור השרון
ציון: 7.5/10
2.5
נקודות ירדות על המוזיקה |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
מישהו בגני התערוכה מחר?
הליינאפ:
עופר ניסים
ארתור גורדון - עידן גוטמן
טוכנר
גיטלמן
אני עוד לא סגור אבל יש מצב שאני שם, למרות שהכל יהיה מלא בילדים משפריצים אבל נראה שהמוזיקה תיהיה בת זונה. |
אני יהיה שם
=) |
|
|
| ReAz |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
מישהו בגני התערוכה מחר?
הליינאפ:
עופר ניסים
ארתור גורדון - עידן גוטמן
טוכנר
גיטלמן
אני עוד לא סגור אבל יש מצב שאני שם, למרות שהכל יהיה מלא בילדים משפריצים אבל נראה שהמוזיקה תיהיה בת זונה. |
אח שלי המוסיקה הייתה בת זונה!!! במיוחד הסט של השעה וחצי שעופר נתן |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by ReAz
אח שלי המוסיקה הייתה בת זונה!!! במיוחד הסט של השעה וחצי שעופר נתן |
אתה לא רציני נכון?
יש לך את טוכנר ואת שלושת הגימלים ומבין כולם אהבת דווקא את הפאג הזה???
אתה בטוח שאתה בפורום הנכון?
;) |
|
|
| ReAz |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
אתה לא רציני נכון?
יש לך את טוכנר ואת שלושת הגימלים ומבין כולם אהבת דווקא את הפאג הזה???
אתה בטוח שאתה בפורום הנכון?
;) |
בטוח בטוח... הבן אדם מתרומם אחושרמוטה אבל אין מה להגיד הוא חימם תקהל כמו שצריך... תשמע עופרה היה רק החימום ועוד חימום טוב... ביאסו אותי שהעלו איזה אחד ששם מוסיקה שחורה אחריו אבל לדובדבן שבקצפת ארתור גורדון ועידן גוטמן (הכפר סבאי האהוב) הקפיצו את מי שנשאר עד אור הבוקר... |
|
|
| ReAz |
למישהו יש מידע על המסיבה ביום שישי הזה ב-
tlv? |
|
|
| -CosmicFire- |
| אני מיחצן לזה מה יותר טוב ממני :] |
|
|
| ReAz |
| מה אתה משחק אותה ימאעפן |
|
|
| ZiroCool |
מישהו יכול להציע לי מסיבת האוס פרוגרסיב / קלאב טראנס טובה בארץ בזמן הקרוב ??
ביום שישי לפני שבועיים הייתי ב-TLV בהפקה של NEXT.
הופיע על הסט אלון הלפרין אבל המוסיקה שלו הייתה על הפנים.. ממש דיפ האוס חלש. ידוע לכם על מסיבה טובה עם מוסיקה קצת יותר עצבנית..? |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by ZiroCool
מישהו יכול להציע לי מסיבת האוס פרוגרסיב / קלאב טראנס טובה בארץ בזמן הקרוב ??
ביום שישי לפני שבועיים הייתי ב-TLV בהפקה של NEXT.
הופיע על הסט אלון הלפרין אבל המוסיקה שלו הייתה על הפנים.. ממש דיפ האוס חלש. ידוע לכם על מסיבה טובה עם מוסיקה קצת יותר עצבנית..? |
4.2 TLV
AVB:) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
AVB:) |
אני רואה למדת ראשי תיבות
פשש
:D |
|
|
|
|