|
מסיבות ..... כנסו (pg. 236)
|
View this Thread in Original format
| omergunr |
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
מזכיר לי את כיתה ו באמא שלי .. מה זה צריך להיות .. :nervous: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by omergunr
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
מזכיר לי את כיתה ו באמא שלי .. מה זה צריך להיות .. :nervous: |
יותר בכיוון של כיתה טיפולית...:rolleyes: |
|
|
| Rising |
עם כל הכבוד פה לחבר'ה..
לא צריך להגיב בקיצוניות ולמתוח קצוות... אלכס יש דרך להתבטא למה לגעת בנקודות רגישות? אתה הרי יודע שתגרור תגובה .. אני בא אלייך כי אתה זה שהתחלת לעורר פה משו..
להלן:
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
אולי זה כי אותו פורום "משעמם" העיף אותך אחרי כמה הודעות טיפוסיות...ולא יעזור כמה שראובן חבר שלך
אגב ראובן
אני אישית לא הייתי במסיבה אבל אני בטוח שהוא ואודי נתנו סט טוב.
בייחוד ששמעתי את אודי במסיבת הפורום הקודמת והוא מנגן פרוגרסיב האוס ודארק האוס מדהים בהשפעת מושיק.
צח ארוסיב גם מנגן מוסיקת אלקטרו וטק האוס מצויינת
את גיל לא יצא לי לשמוע אז בשל פרישה ל"מקסים" אבל שמעתי תגובות טובות על הבחור והשארנץ
ורוני רונלדו?הוא בכלל מנגן טקנו מטורף. והוא גם אחד הדיג'יים עם הטכניקה הכי גבוהה בארץ.בדוק!תשאל את אילן
ככה שהיה הרבה מה לשמוע למי שמבין קצת במוסיקה ונפתח לדברים שהם קצת מעבר לאופקים הצרים שלו |
למה ישר לבוא בגישה שלילית?? |
|
|
| DJ Alex E. |
כי לא אהבתי מה שהוא רשם על ביטס בורד
חוץ מזה שאני גם ככה שונא אותו כי כל החיים שלו הוא מזיין תשכל ועושה פוזות בפורום חושב שהוא רוזנשטיין וכולם כמו ילדות קטנות סותמים ת'פה ושותקים לו |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
לא אני לא ראיתי אותך ולא יודע מי אתה
ומאיפה בכלל יש לך תמונות שלי
וכן בטח אני אסע עכשיו עד תל אביב בשביל לריב כן אני ערס משועמם שמאיים על אנשים בפורומים בטח
ומה היה נותן לך שהייתי שואל עם בדיגוויד מי אתה?
מה היית רב איתי ?פחחח אבל בדיגוויד היית בלי כל ה"גב" שלך אז איך היית מסתדר איתי
הרי אתה בפני עצמך לא שווה כלום
אולי ב"אזור" שלך תה מרגיש גבר אבל מחוצה לו אף אחד לא יורק עליך בטח שלא אני |
וואלה כן רצית לראות מי זה שעושה סתם פוזות בפורום לא? למה לא שאלת מי אני? ידעת שאני בא
ואורגינל אני לא ידעתי שתבא
ודיגוויד היה בפלמחים זה רשל"צ חצי מהחברים שלי בבסיס גרים בשיכון המזרח זה לא בעיה להגיע לפלמחים :D |
|
|
| gErver |
אנלא יודע מה איתכם..
אבל אני יודע לעשות ככה :tongue3
וכככה :nervous:
וכככככה :haha:
ו.. :toocool:
עריכה :
אני אוהב את כולכם אחים יקרים שלי :nervous: :wtf: |
|
|
| DJ Alex E. |
גבע מה עובר עליך?
;)
| quote: | Originally posted by Shahar
וואלה כן רצית לראות מי זה שעושה סתם פוזות בפורום לא? למה לא שאלת מי אני? ידעת שאני בא
ואורגינל אני לא ידעתי שתבא
ודיגוויד היה בפלמחים זה רשל"צ חצי מהחברים שלי בבסיס גרים בשיכון המזרח זה לא בעיה להגיע לפלמחים :D |
ואללה היה לי דברים יותר חשובים להתעסק בהם וואללה זה לא מה שהיה בראש מעייני בזמן שראיתי את אלוהים על העמדה
כאילו שראיתי לימיני ולשמאלי בזמן הסט שלו
והאמת?לא עניין אותי אז ולא מעניין אותי עכשיו איך שאתה נראה
אם זה יהיה לי כזה משנה הייתי יכול פשוט לבקש תמונה שלך ממישהו אבל הקטע שזה לא מעניין אותי אז אני לא אעשה את זה כמו שאני לא חיפשתי אותך בפלמחים זה הכל
אני יודע שאתה מת שאנשים יבואו לחפש אותך להסתכל על איך שאתה נראה כי אתה כל כך אוהב את עצמך אבל אני נאלץ לאכזב אותך כי זה ממש לא מעניין תי |
|
|
| TranceGiant |
Hi Chevre!
Any interesting parties between July 25th and Aug. 16th? I'll take everything from Psy to Progressive, Electro or Trance.
cheers
adi |
|
|
| ZiroCool |
| Try the thursdays @ MAXIM Tel Aviv for progressive |
|
|
| Glenn-Holmes |
כבר הרבה זמן שאני לא מבין למה הטופיק הזה הוא סטיקי
יש למישהו כאן התנגדות עם סיבה מוצקה מאחוריה להעיף את הטופיק הזה מהסטיקי? |
|
|
| Glenn-Holmes |
טוב חברים... הסטטיקי הזה כמו שאמרתי נראה כבר לא רלוונטי בעליל
ולא ראיתי גם התנגדות מיוחדת כאן ולכן...סטיקי אחד פחות בראש הדף |
|
|
|
|