|
מסיבות ..... כנסו (pg. 233)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
חחח שחר מצטער שלא נכנסת, כנראה באמת צריך לבוא כקיבוצניק
בכל מקרה, בקטנות אחי, תקשר כל פעם שת'צריך משהו
כולכם יכולים :) אני אוהב לעזור |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח שחר מצטער שלא נכנסת, כנראה באמת צריך לבוא כקיבוצניק
בכל מקרה, בקטנות אחי, תקשר כל פעם שת'צריך משהו
כולכם יכולים :) אני אוהב לעזור |
חחח תודה אחי סורי שהערתי אותך
ותכלס נראה לי שהכי הפריע להם איך שהסתרקתי כי אפילו שהחלפתי לבגדים כמו שהם רוצים עדיין ראו תשיער והבינו שאני לא קיבוצניק |
|
|
| dj_tinnitus |
חברה חברה... כולכם ילדים קטנים..
צוף על המים/חממה/רוצ/לכת נמאסו ויצאו מכל החורים..
דוגמא:
ערב טוב צוף על המים ! כל שישי, כל מזג-אוויר, מרגישים את החופש בצוף על המים !
על המוסיקה:
DJ Jessy !
[צופר]
ואז:
Infected Mushroom - Cities of the Future (Nimaas! Remix)
אין כמו המסיבה הקטנה אבל טובה בשומקום ברמת הכובש ליד כפר-סבא..
30שח כניסה ואתם מסודרים...
וזהלא מחירי VIP |
|
|
| Shahar |
| עדיף כבר ללכת לצוף חח |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by dj_tinnitus
אין כמו המסיבה הקטנה אבל טובה בשומקום ברמת הכובש ליד כפר-סבא..
30שח כניסה ואתם מסודרים...
וזהלא מחירי VIP |
ממש מפתה !!!
מסיבת חיילים בשום מקום..
דיי איך אתם עוד הולכים למסיבות חיילים האלו..
אני לא יכול לחשוב על זה כבר..
זה כזה גועל נפש!
יאללה תתחילו לצאת למסיבות איכותיות יותר... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
ממש מפתה !!!
מסיבת חיילים בשום מקום..
דיי איך אתם עוד הולכים למסיבות חיילים האלו..
אני לא יכול לחשוב על זה כבר..
זה כזה גועל נפש!
יאללה תתחילו לצאת למסיבות איכותיות יותר... |
אחי מה אתה מגיב בכלל זה יחצן שלהם
אבל לצערי אין מסיבות איכותיות בארץ
בטח לא של טראנס |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Shahar
אחי מה אתה מגיב בכלל זה יחצן שלהם
אבל לצערי אין מסיבות איכותיות בארץ
בטח לא של טראנס |
סתם הצחיק אותי איך שהוא חשב שמישהו יתלהב בגלל שזה בשום מקום..ועוד הוא התחיל את הפוסט בלהגיד לנו שאנחנו ילדים קטנים..חחחחחחחחח
בכל מקרה - יש אחלה מסיבות..אתה פשוט לא מנסה
האומן ביום חמישי, ליין הפטיש ביום שישי במקסים, ויש את קפה ברזילי ועוד מעט יחזור הפאנטסטיק ווקס... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
סתם הצחיק אותי איך שהוא חשב שמישהו יתלהב בגלל שזה בשום מקום..ועוד הוא התחיל את הפוסט בלהגיד לנו שאנחנו ילדים קטנים..חחחחחחחחח
בכל מקרה - יש אחלה מסיבות..אתה פשוט לא מנסה
האומן ביום חמישי, ליין הפטיש ביום שישי במקסים, ויש את קפה ברזילי ועוד מעט יחזור הפאנטסטיק ווקס... |
אחי לא מעניינים אותי כל הליינים האלה של האהוס
זה סבבה מדי פעם
אבל אין כמו טראנס |
|
|
| KrazyDJs |
Unwind (DJ Set - Ambient, Chill, Dub, Lounge)
B-Wicked (Live - Electro-Dub, Chillout)
איאם (Live - Dancehall, Reggae)
Youth In DUB (Live - Psychedelic Dub)
Juno Reactor (Live)
Astral Projection וכנסיית השכל (Live - Psytrance)
D-Clock (Live - Electro Rock)
G.M.S (Live - Psytrance)
Danny K (DJ Set)
17.10.05
חוף פלמחים
קיבלתי מייל עם המידע הזה...
בדקו את www.junoreactor.co.il
לעוד מידע אני מניח...
יש מצב אני אהיה שם, נשמע אחלה...ג'ונו ריאקטור בארץ...אסטרל, ג'י אמ אס וקצת רגאיי מסביב...אהה חלוםם, הלוואי והחברה ירצו לבוא... |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |

כניסה חינם!
18+
(אני מנגן טקנו)
 |
|
|
| warpedd_ |
יש מסיבה ביום חמישי 17.11
עם אלה גוטמן ודיג'יי BEAM
BEAM VS CYRUS??!
ברמת החייל בתלאביב
HARDTRANCE לפנים!!!!!!
אני היה בצבא :( |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by warpedd_
יש מסיבה ביום חמישי 17.11
עם אלה גוטמן ודיג'יי BEAM
BEAM VS CYRUS??!
ברמת החייל בתלאביב
HARDTRANCE לפנים!!!!!!
אני היה בצבא :( |
עוד פרטים בבקשה
גילאים
מחיר
ואיפה ברמת החייל? |
|
|
|
|