return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 [129] 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 129)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjNumShum
שים 5 דוגמנים באוטו אחד ואני חותך תזין עם מכניסים אותם


אם אתם יכולים תשתדלו לא להגיע 5 באוטו...
ותצרפו אליכם איזה 2 בנות כל פעם וזה יעביר אתכם סלקציה במכוניות
yahel222
טוב איך אפשר שלא להיכנס במקום כמו הצוף
שאלה שעושים תמסיבה נולדו שנת 90
איך איך
בוא השבוע ותראה שאני יבוא אוטובוס רק עם ערבים כל אחד שפם מגיל 10 לא התגלח
וכולם שנת 2002 !
ותראה שכולם יכנסו ועוד עם הנחות

למה מי הם שיעשו סלקציה
אפשר לחשוב האומן 17 ליין הדגל

מי הם בכלל כולה מקום מסריח אני הייתי נכנס לאננס שנה שעברה
בכיף
עם כל הסלקציה והחארטות שלהם
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222
מי הם בכלל כולה מקום מסריח אני הייתי נכנס לאננס שנה שעברה
בכיף
עם כל הסלקציה והחארטות שלהם


אחי זה לא האננס של אז
זה ההפקה של החממה
אז זה היה למתגייסים ולחוגרים בלי פז"מ...
עכשיו זה לילידי 83...
luckystrike
quote:
Originally posted by yahel222
טוב איך אפשר שלא להיכנס במקום כמו הצוף
שאלה שעושים תמסיבה נולדו שנת 90
איך איך
בוא השבוע ותראה שאני יבוא אוטובוס רק עם ערבים כל אחד שפם מגיל 10 לא התגלח
וכולם שנת 2002 !
ותראה שכולם יכנסו ועוד עם הנחות

למה מי הם שיעשו סלקציה
אפשר לחשוב האומן 17 ליין הדגל

מי הם בכלל כולה מקום מסריח אני הייתי נכנס לאננס שנה שעברה
בכיף
עם כל הסלקציה והחארטות שלהם



פחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי חיכיתי שתקפוץ

קיצר אני חותך את הזיין שלי אם אתה בא עם חברים שלך ונכנס בלי קומבינות
...
אתה 84 נכון ? אין מישהוא מ84 שנכנס פנימה אם הוא בלי בנות - אתה יודע שכמות שאנשים
שנשארים בחוץ גדולה מכמות האנשים בפנים ?

תפסיק לזיין את השכל לא נכנסת לא לחממה ולא לצוף וזה שהיית באננס
המסריח תחת ההפקה הזולה של ה
R.N.A - רועי נבארה
שאחראי גם על הסוהו שזה מראה על הרמה של ההפקה
זה לא אומר כלום ...
הצוף שייך להפקה שונה תחת אסף אמירה ואין קשר בינו לבין
האננס ... רק אותו מיקום ...




נוםשום
זה לא קשור ללהיראות טוב דווקא - בסלקציה של המכוניות
תרים לי טלפון שהם שם ואני ידאג להם אל תדאג
אם אתה רוצה אני ישלח לך את המספר בפיאם ...
אם תעדיף לא להתקשר דבר ראשון שימו 2 בנות באוטו
והם עברו את הסלקציה הראשונה של המכוניות
דבר שני תגידו שהגעתם מרעננה\אחד המושבים שבסביבה כמו שדה ורבורג
וכאלה, ודבר אחרון אל תבוא עם שחורים - אני יודע שזה גזעני אבל יש
לי חבר'ה בצבא שחורים ואפילו המנהל של המקום לא רוצה להכניס אותם ...

ותהיו שנתון 83 ומטה או 84 עם בנות ...
אבל 84 אין הבטחה בכל מקרה להיכנס כי בסלקציה השנייה בודקים
את זה ...
DjNumShum
quote:
Originally posted by luckystrike
פחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי חיכיתי שתקפוץ

קיצר אני חותך את הזיין שלי אם אתה בא עם חברים שלך ונכנס בלי קומבינות
...
אתה 84 נכון ? אין מישהוא מ84 שנכנס פנימה אם הוא בלי בנות - אתה יודע שכמות שאנשים
שנשארים בחוץ גדולה מכמות האנשים בפנים ?

תפסיק לזיין את השכל לא נכנסת לא לחממה ולא לצוף וזה שהיית באננס
המסריח תחת ההפקה הזולה של ה
R.N.A - רועי נבארה
שאחראי גם על הסוהו שזה מראה על הרמה של ההפקה
זה לא אומר כלום ...
הצוף שייך להפקה שונה תחת אסף אמירה ואין קשר בינו לבין
האננס ... רק אותו מיקום ...






נוםשום
זה לא קשור ללהיראות טוב דווקא - בסלקציה של המכוניות
תרים לי טלפון שהם שם ואני ידאג להם אל תדאג
אם אתה רוצה אני ישלח לך את המספר בפיאם ...
אם תעדיף לא להתקשר דבר ראשון שימו 2 בנות באוטו
והם עברו את הסלקציה הראשונה של המכוניות
דבר שני תגידו שהגעתם מרעננה\אחד המושבים שבסביבה כמו שדה ורבורג
וכאלה, ודבר אחרון אל תבוא עם שחורים - אני יודע שזה גזעני אבל יש
לי חבר'ה בצבא שחורים ואפילו המנהל של המקום לא רוצה להכניס אותם ...

ותהיו שנתון 83 ומטה או 84 עם בנות ...
אבל 84 אין הבטחה בכל מקרה להיכנס כי בסלקציה השנייה בודקים
את זה ...



שלח לי תמספר אחי
ואיך הם בודקים שנתון? הרוב שם מציגים חוגר לא? בחוגר לא כתוב שנתון
luckystrike
quote:
Originally posted by DjNumShum
שלח לי תמספר אחי
ואיך הם בודקים שנתון? הרוב שם מציגים חוגר לא? בחוגר לא כתוב שנתון


כן אבל רואים אם אתה מעל שנה בצבא ...
בגלל זה תמיד אלה שעשו שנת שירות עושים להם בעיות
שם אם אין עליהם תעודת זהות ...

ואני שולח עכשיו ...
luckystrike
quote:
Originally posted by yahel222

למה מי הם שיעשו סלקציה
אפשר לחשוב האומן 17 ליין הדגל



דרך אגב הסלקציה שם יותר חזקה משל האומן בכמה רמות ...
לא שזה לטובה וזה דיי גזעני אבל באומן אתה תראה אוכלוסיה מכל הסוגים
שיש בארץ ובצוף רק סוג אחד ...

אשכזנים (ויותר אשכנזיות) ...
בהההההההההה
TTman
quote:
Originally posted by yahel222
טוב איך אפשר שלא להיכנס במקום כמו הצוף
שאלה שעושים תמסיבה נולדו שנת 90
איך איך
בוא השבוע ותראה שאני יבוא אוטובוס רק עם ערבים כל אחד שפם מגיל 10 לא התגלח
וכולם שנת 2002 !
ותראה שכולם יכנסו ועוד עם הנחות

למה מי הם שיעשו סלקציה
אפשר לחשוב האומן 17 ליין הדגל

מי הם בכלל כולה מקום מסריח אני הייתי נכנס לאננס שנה שעברה
בכיף
עם כל הסלקציה והחארטות שלהם


Yeahhhhh Sureeeee
כל מילה

איזה הגזמות, תבוא ונראה אם אתה נכנס
סבבה?


quote:
Originally posted by luckystrike
דרך אגב הסלקציה שם יותר חזקה משל האומן בכמה רמות ...
לא שזה לא טובה וזה דיי גזעני אבל באומן אתה תראה אוכלוסיה מכל הסוגים
שיש בארץ ובצוף רק סוג אחד ...

אשכזנים (ויותר אשכנזיות) ...
בהההההההההה


ראסמייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

ובקשר לחוגר
אני הראתי להם חוגר, ותאריך ההוצאה של החוגר שלי זה 2002
אז ביקשו ת"ז או רישיון נהיגה
הכי מרגיז שאני נולדתי ב 24.01
אם הייתי נולד 25 ימים לפני, אז הייתי נכנס
:mad:

?תגיד לי אח שלי, אתה השבוע שם
ושלח לי את המסםפר שלך בבקשה
luckystrike
quote:
Originally posted by TTman
ובקשר לחוגר
אני הראתי להם חוגר, ותאריך ההוצאה של החוגר שלי זה 2002
אז ביקשו ת"ז או רישיון נהיגה
הכי מרגיז שאני נולדתי ב 24.01
אם הייתי נולד 25 ימים לפני, אז הייתי נכנס
:mad:

?תגיד לי אח שלי, אתה השבוע שם
ושלח לי את המסםפר שלך בבקשה


זה רק מראה כמה מקפידים שם שאפילו על 25 יום לא מוותרים ...

ואחי השבוע לא נראהה לי אני שם אבל יש מצב נראה עדיין
לא סגרנו כלום :)

ושלחתי את המספר ...
CHECK PM ...
Sniper
מישהו בא ל
"לכת"
היום
??
?
?
?

clubber@work
quote:
Originally posted by luckystrike
זה רק מראה כמה מקפידים שם שאפילו על 25 יום לא מוותרים ...


הצוף מקום מעפן ברמה!
אני לא יודע מה אתם מתלהבים ממנו
עושים שם פול "סלקציה" גם במכונית וגם בכניסה אבל כשאתה נכנס הקהל שם ממש לא משהו ואפילו די גרוע
יפה שהם מכניסים יותר בנות רק חבל שרובן נראות כמו...
הם גם עושים פול פוזות על השנתונים כאילו מה זה..
קיצר הם חושבים שהם איזה מועדון על באיביזה - כשבסה"כ המקום עצמו חמוד
ההפקה לא משהו (של החממה) הקהל לא בשיא ואפילו אין שתיה חופשית
הפקק שיש כל פעם לשם זה בגלל כל האנשים המעפנים שלא הצליחו להיכנס לשם בפעם הקודמת חוזרים עוד פעם ועוד פעם
הייתי שם שלושה פעמים ובכולן התאכזבתי
היה עדיף שהם ימשיכו בחממה ושהRNA (עם כמה שאני לא אוהב את נבארה)
יכנס שוב לאננס כי המסיבות שלו שנה שעברה היו הרבה יותר טובות במיוחד האחרונות
DjNumShum
דיי הצוף אחלה מקום
כל הכוסיות שם גורמות לי חרמנת
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 [129] 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement