|
מסיבות ..... כנסו (pg. 190)
|
View this Thread in Original format
| Dr.SuS |
www.atraf.co.il
וזה שהם מצלמים לא אומר שהם מפרסמים
אני הייתי צלם מסיבות פעם
שמונים אחוז מהתמונות עפות לקיביני עמה
מצטער להרוס אבל בכל מקרה... |
|
|
| princess cc |
רגע..."הדום" לא בפגרה?
אניווי השבוע [בשישי] יש מסיבה טובה בטיאלוי יומולדת 7 לנקסט עם יהל, אז לכל מי שעבר 23 שווה לבקר...
אגב זו תהיה הפעם הראשונה שאני אהיה בטיאלוי איך אני מתרגשתתתתתתתתתת |
|
|
| FederalBI |
תהני
:)
תיצגי את הפורום בכבוד |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by FederalBI
תהני
:)
תיצגי את הפורום בכבוד |
ברוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווור |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by princess cc
רגע..."הדום" לא בפגרה?
אניווי השבוע [בשישי] יש מסיבה טובה בטיאלוי יומולדת 7 לנקסט עם יהל, אז לכל מי שעבר 23 שווה לבקר...
אגב זו תהיה הפעם הראשונה שאני אהיה בטיאלוי איך אני מתרגשתתתתתתתתתת |
את בת 23 ולא היית בטיאלוי? איך את מסבירה את זה? |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
את בת 23 ולא היית בטיאלוי? איך את מסבירה את זה? |
יווווווווווו יפה לך! עלק 23... ס'דר תודה...
אז ככה: אני בת 27 ולא 23 [למרות שהייתי שמחה להשאר 23] והסיבה שלא הייתי בטיאלוי זה כי עברתי למרכז רק לפני 3 חודשים, אני במקור מב"ש וחוץ מה"פורום" לא הכרתי כלום, אבל אבל בזכות אלי הגדול כבר הספקתי להכיר ת'דום ות'זמיר והכי חשוב את נקסט הפקות!והשבוע נכיר גם ת'טיאלוי
קיצר אני משלימה חוסרים, תן לי שנה אני כבר אכיר כל מועדון במרכז!!! |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by princess cc
יווווווווווו יפה לך! עלק 23... ס'דר תודה...
אז ככה: אני בת 27 ולא 23 [למרות שהייתי שמחה להשאר 23] והסיבה שלא הייתי בטיאלוי זה כי עברתי למרכז רק לפני 3 חודשים, אני במקור מב"ש וחוץ מה"פורום" לא הכרתי כלום, אבל אבל בזכות אלי הגדול כבר הספקתי להכיר ת'דום ות'זמיר והכי חשוב את נקסט הפקות!והשבוע נכיר גם ת'טיאלוי
קיצר אני משלימה חוסרים, תן לי שנה אני כבר אכיר כל מועדון במרכז!!! |
למה שנה?
אם תתאמצי באמת את יכולה תוך חודש-חודשיים :) |
|
|
| princess cc |
להההההההה הלוואי יכולתי אבל איך אפשר?
לימודים, עבודה... מה נשאר? כולה סופ"שים...
לא נורא גם שנה זה ס'דר |
|
|
| FederalBI |
פששש בת 27 , זה מספר יפה
2+7 =9
9/3=3
3+1=4
4+10=14
14+3.8=17.8
ואני בן
17.8
אנחנו קשורים באיזהשהו אופן לא נראה לך ככה? |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by FederalBI
פששש בת 27 , זה מספר יפה
2+7 =9
9/3=3
3+1=4
4+10=14
14+3.8=17.8
ואני בן
17.8
אנחנו קשורים באיזהשהו אופן לא נראה לך ככה? |
וויייייייי אח שליייייייייי תמיד ידעתי שיש לי אח גאון במתמטיקה איפשהו! איך אני נרגשתתתתתתתתתתתתתתת |
|
|
| FederalBI |
| :stongue: :stongue: |
|
|
|
|