| divx-master |
לכל מי שרצה ללכת אתמול לטיאסטו בטי אל וי והתבאס כי התפקשש לו ולא יצא לו בסוף .. אז שלא יתבאס כי יש שמועות (חברים שלי היו שם )אמרו שהיה שכונההה ... מפוצץץץ ומלא ערסים .. אנשים מכרו את הכרטיס שלהם בחוץ ב 300
שקל והכרטיסים נמכרו כמו מים בשדה בוער ( אל תגידו שהמטאפורה שלי לא יצירתית במיוחד !!!) הקיצר ... אל תתבאסו
עכשיו ....
ב - 28 יש את הבחירות שהו יום שבתון וב - 27 יש מללללא מסיבות ... אני יביא פרטים ותדעה שלי על כל מסיבה בקרוב ... |
|
|