return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 [210] 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 210)
View this Thread in Original format
taltul
quote:
Originally posted by princess cc
אהלןןןןןןןן
חבל שהייתי בחמישי במקום שישי! אוףףףףףףףףףף
באמת ליין מטורף ביותר!
סטיבי יודעת שבטח לא שמת לב אבל... ראסמי איזה כוסונים ההומואים האלה אה?
והמוסיקה בשישי הרבה יותר טובה מחמישי...
קיצר אם אני פעם חוזרת לווקס זה רק לשישי!:crazy:

בטח ששמתי לב מה קשר... אני לא מתבייש מזה... אני יודע להגיד אם בחור/ בחורה נראים טוב...
פשוט אני לא בקטע של בנים זה הכל... :)

לגב יהמסיבה - היה מטורף גם בגלל שזה היה מסיבה חגיגית עם די ג'י מחו''ל כמו שצריך...
לא יודע ם הייתי נהנה מסיבה שלמה של רק ניו יורק האוס... כי זה מה שויק ואוסי מנגנים, לא?...

בכל מקרה אני בטוח יחזור לשם אם תהיה הפקה דומה למה שהיה ועל הזין שלי אם זה של הומואים העיקר שיש מוזיקה איכותית...

:)
Eitan E
טלטול אתה נוסע למסיבה באומן של
pvd?
taltul
quote:
Originally posted by Eitan E
טלטול אתה נוסע למסיבה באומן של
pvd?

זה בתהליך כרגע...

אני זה שהצעתי בעצם לבוא לואן דייק אחרי זה לישון בבוקר כמה שעות ולנסוע ישר למצעד...

עכשיו הבעיה היא להגיע לירושלים...
כי לא נראה לי יהיה לנו לרכב...
אבל זה לא בטוח נקווה לטוב כמובן...
Dr.SuS
קצת מצחיק לשמוע שדווקא בשבוע שלא הלכתי לווקס כולם היו
אף פעם לא ראיתי את ירון שם וגם לא את טלטול
הסתבר לי אחר כך שהפסדתי אחלה מסיבה
ואגב זה היה יומולדת לסלקטור ולא לצלם
taltul
quote:
Originally posted by Dr.SuS
קצת מצחיק לשמוע שדווקא בשבוע שלא הלכתי לווקס כולם היו
אף פעם לא ראיתי את ירון שם וגם לא את טלטול
הסתבר לי אחר כך שהפסדתי אחלה מסיבה
ואגב זה היה יומולדת לסלקטור ולא לצלם

אחי אתה טועה זה יומולדת של הצלם איתן טל - אפילו שמו את התמונות שלו במסכים השטוחים של הברים...

ד''א שכחתי להזכיר שלכבוד כל האירוע הדה הביאו מצרפת כוכב פורנו ידוע שנתן "הפועה" קטנה... :) אם אתם מבינים למה אני מתכוון...

בהתחלה חשבנו שזה חשפן אבל לבסוף הסתבר שזה היה אותו כוכב פורנו......
MaMaMiA
מישהו יודע במקרה מאיזה גילאים זה ה-
Heineken Vibes
??
Flotser
אם לא יהיה בעיות בסלקציה,
אז אני היום בחממה
princess cc
quote:
Originally posted by MaMaMiA
מישהו יודע במקרה מאיזה גילאים זה ה-
Heineken Vibes
??


20+
http://layla.ynet.co.il/tslayla.cgi...l/party&id=2082
Hell_Copter
הייתי אתמול בחממה...
קודם כל בתור התחלה לא היה כזה מרגש...

אבל מה שבאמת ביאס לי את המסיבה זה כמה דברים
הייתי חייב להביא אוטו בסוף למרות שהייתי מת מעייפות ולא כל כך במצב לנהוג
באמצע המסיבה שני חברים שלי שהיו כל כך שיכורים שלא ידעו לדבר עברית אפילו החליטו ללכת מכות בינהם
ומה שיצא מזה שאני הייתי צריך להסיע אחד מהם הביתה בגלל שהוא אכל פיצוצים בפנים... לא לפני שהייתי שעה בחוץ לברר מה קרה ולנסות לשכנע את השוטרים ששם שהם חברים והם פשוט שיכורים לגמרי!!

קיצר ב-3 ככה יצאתי מהמסיבה הביתה ועל הדרך אספתי גם את אריק שהיה בשוק טוטאלי ונעל את האוטו שלו כשהמפתח בפנים... שהאוטו עוד מונע... אריק אתה עדיין בשוק לפי דעתי :rolleyes: :)

קיצר נסעתי הביתה והורדתי את אריק בבית שיביא את המפתח הרזרבי
הורדתי את חבר שלי בבית ואספתי את אריק... ואז נסענו חזרה לחממה
מיותר לציין שחוץ מזה שלא היה בזין שלי לנהוג גם זה גמר לי את כל המיכל דלק... אבל אריק יצא גבר גבר ושם לי כסף לדלק :)

חזרתי למסיבה בערך ב-4... והיה בסדר... לא משהו מפוצץ... ואז ב-5 ככה נשבר לי הזין אז ישבתי קצת עד שהחלטתי שאין לי כוח יותר ואני חותך משם

קיצר... היה די נפילה... בעיקר לעומת יום חמישי שלמרות שהיה שם מסיבת גייז אשכרה בגלל הסוף מסלול של הרבה אנשים שם... עדיין היה יותר נחמד
DjChook
אני אתמול הייתי פעם ראשונה בחממה וגם חייב לציין שזה לא כזה להיט

כאילו עשו מהמקום הרבה יותר ממה שהוא

תכלס אני מעדיף את הלכת...

DjNumShum
אני הייתי בלכת אתמול פעם שניה ברציפות והאמת שבשתי הפעמים התאכזבתי
כל תקופת הקיץ שמעתי רק דברים טובים על הרוצ והאמת אנלא מבין על מה..
המקום עצמו בסדר נחמד כמו כל מקום שרוני טיפוסי. השתייה זולה וזה סבבה
המוסיקה על הפרצוף הדיגיי שם יותר גרוע אפלו מגסי (כן כן זה אפשרי) והבנות...?
לא משהו בכלל. לא "מפוצץ בנות" כמו ששמעתי כל הקיץ והאמת שמלא מכוערות.

אבל אין מה לעשות אולי שבוע הבא יהיה יותר טוב :)
DjChook
ת'אמת שלא הייתי בלכת בימי שישי
הייתי 3 ימי חמישי ובכולם זה ממש טוב.. כמו שמספרים לך ;)

אולי זה בדיוק ההבדל. חמישי טוב, שישי לא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 [210] 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement