|
מסיבות ..... כנסו (pg. 210)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
| quote: | Originally posted by princess cc
אהלןןןןןןןן
חבל שהייתי בחמישי במקום שישי! אוףףףףףףףףףף
באמת ליין מטורף ביותר!
סטיבי יודעת שבטח לא שמת לב אבל... ראסמי איזה כוסונים ההומואים האלה אה?
והמוסיקה בשישי הרבה יותר טובה מחמישי...
קיצר אם אני פעם חוזרת לווקס זה רק לשישי!:crazy: |
בטח ששמתי לב מה קשר... אני לא מתבייש מזה... אני יודע להגיד אם בחור/ בחורה נראים טוב...
פשוט אני לא בקטע של בנים זה הכל... :)
לגב יהמסיבה - היה מטורף גם בגלל שזה היה מסיבה חגיגית עם די ג'י מחו''ל כמו שצריך...
לא יודע ם הייתי נהנה מסיבה שלמה של רק ניו יורק האוס... כי זה מה שויק ואוסי מנגנים, לא?...
בכל מקרה אני בטוח יחזור לשם אם תהיה הפקה דומה למה שהיה ועל הזין שלי אם זה של הומואים העיקר שיש מוזיקה איכותית...
:) |
|
|
| Eitan E |
טלטול אתה נוסע למסיבה באומן של
pvd? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Eitan E
טלטול אתה נוסע למסיבה באומן של
pvd? |
זה בתהליך כרגע...
אני זה שהצעתי בעצם לבוא לואן דייק אחרי זה לישון בבוקר כמה שעות ולנסוע ישר למצעד...
עכשיו הבעיה היא להגיע לירושלים...
כי לא נראה לי יהיה לנו לרכב...
אבל זה לא בטוח נקווה לטוב כמובן... |
|
|
| Dr.SuS |
קצת מצחיק לשמוע שדווקא בשבוע שלא הלכתי לווקס כולם היו
אף פעם לא ראיתי את ירון שם וגם לא את טלטול
הסתבר לי אחר כך שהפסדתי אחלה מסיבה
ואגב זה היה יומולדת לסלקטור ולא לצלם |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Dr.SuS
קצת מצחיק לשמוע שדווקא בשבוע שלא הלכתי לווקס כולם היו
אף פעם לא ראיתי את ירון שם וגם לא את טלטול
הסתבר לי אחר כך שהפסדתי אחלה מסיבה
ואגב זה היה יומולדת לסלקטור ולא לצלם |
אחי אתה טועה זה יומולדת של הצלם איתן טל - אפילו שמו את התמונות שלו במסכים השטוחים של הברים...
ד''א שכחתי להזכיר שלכבוד כל האירוע הדה הביאו מצרפת כוכב פורנו ידוע שנתן "הפועה" קטנה... :) אם אתם מבינים למה אני מתכוון...
בהתחלה חשבנו שזה חשפן אבל לבסוף הסתבר שזה היה אותו כוכב פורנו...... |
|
|
| MaMaMiA |
מישהו יודע במקרה מאיזה גילאים זה ה-
Heineken Vibes
?? |
|
|
| Flotser |
אם לא יהיה בעיות בסלקציה,
אז אני היום בחממה |
|
|
| Hell_Copter |
הייתי אתמול בחממה...
קודם כל בתור התחלה לא היה כזה מרגש...
אבל מה שבאמת ביאס לי את המסיבה זה כמה דברים
הייתי חייב להביא אוטו בסוף למרות שהייתי מת מעייפות ולא כל כך במצב לנהוג
באמצע המסיבה שני חברים שלי שהיו כל כך שיכורים שלא ידעו לדבר עברית אפילו החליטו ללכת מכות בינהם
ומה שיצא מזה שאני הייתי צריך להסיע אחד מהם הביתה בגלל שהוא אכל פיצוצים בפנים... לא לפני שהייתי שעה בחוץ לברר מה קרה ולנסות לשכנע את השוטרים ששם שהם חברים והם פשוט שיכורים לגמרי!!
קיצר ב-3 ככה יצאתי מהמסיבה הביתה ועל הדרך אספתי גם את אריק שהיה בשוק טוטאלי ונעל את האוטו שלו כשהמפתח בפנים... שהאוטו עוד מונע... אריק אתה עדיין בשוק לפי דעתי :rolleyes: :)
קיצר נסעתי הביתה והורדתי את אריק בבית שיביא את המפתח הרזרבי
הורדתי את חבר שלי בבית ואספתי את אריק... ואז נסענו חזרה לחממה
מיותר לציין שחוץ מזה שלא היה בזין שלי לנהוג גם זה גמר לי את כל המיכל דלק... אבל אריק יצא גבר גבר ושם לי כסף לדלק :)
חזרתי למסיבה בערך ב-4... והיה בסדר... לא משהו מפוצץ... ואז ב-5 ככה נשבר לי הזין אז ישבתי קצת עד שהחלטתי שאין לי כוח יותר ואני חותך משם
קיצר... היה די נפילה... בעיקר לעומת יום חמישי שלמרות שהיה שם מסיבת גייז אשכרה בגלל הסוף מסלול של הרבה אנשים שם... עדיין היה יותר נחמד |
|
|
| DjChook |
אני אתמול הייתי פעם ראשונה בחממה וגם חייב לציין שזה לא כזה להיט
כאילו עשו מהמקום הרבה יותר ממה שהוא
תכלס אני מעדיף את הלכת... |
|
|
| DjNumShum |
אני הייתי בלכת אתמול פעם שניה ברציפות והאמת שבשתי הפעמים התאכזבתי
כל תקופת הקיץ שמעתי רק דברים טובים על הרוצ והאמת אנלא מבין על מה..
המקום עצמו בסדר נחמד כמו כל מקום שרוני טיפוסי. השתייה זולה וזה סבבה
המוסיקה על הפרצוף הדיגיי שם יותר גרוע אפלו מגסי (כן כן זה אפשרי) והבנות...?
לא משהו בכלל. לא "מפוצץ בנות" כמו ששמעתי כל הקיץ והאמת שמלא מכוערות.
אבל אין מה לעשות אולי שבוע הבא יהיה יותר טוב :) |
|
|
| DjChook |
ת'אמת שלא הייתי בלכת בימי שישי
הייתי 3 ימי חמישי ובכולם זה ממש טוב.. כמו שמספרים לך ;)
אולי זה בדיוק ההבדל. חמישי טוב, שישי לא |
|
|
|
|