|
מסיבות ..... כנסו (pg. 48)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| כמה עולה מחיר כרטיס לטי אל וי? |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by divx-master
ואחריו !!!! בהופעהה בלעדייתת ומיוחדת שלא תראו בשום מקום אחר
הופעה של :
@@@===<><><> סאבלימינל והצל !!! <><><>===@@@ |
אמממ סוורי גבר אבל שמעתי הופעה שלהם ברדיו
הם הופיעו איפשו כבר |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by Koodoo
אמממ סוורי גבר אבל שמעתי הופעה שלהם ברדיו
הם הופיעו איפשו כבר |
ברור שהםם הופיעו !!! הם הופיעו כברר מלאא פעמים
אבל זה פעם ראשונה שהם מופיעים במסיבת נוער !!!1
לטי אל וי עולה 70
על כל 10 יש חינם
ולהאנגר עולה 80
שזה מחירים ממש זולים
אחרי הכל זה מסיבת נוער |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by divx-master
ברור שהםם הופיעו !!! הם הופיעו כברר מלאא פעמים
אבל זה פעם ראשונה שהם מופיעים במסיבת נוער !!!1
לטי אל וי עולה 70
על כל 10 יש חינם
ולהאנגר עולה 80
שזה מחירים ממש זולים
אחרי הכל זה מסיבת נוער |
הייתי בהופעה של סאבלימינל והצל לפני שנה או שתיים בצמח
היה סתם טפשי
חרא לאללה
עד שהתחילו הפאקינג טראנסיםםםםם
ייייהההההה
ואינפקטד מאשרום במסיבות טבע כאלה, זה הדבר הכי טוב שיש
אין 0
=] |
|
|
| oDrori |
| מי מגיע לספארקס?!?!? |
|
|
| MoSH_MaN |
| אני הולך למסיבה של אינפקטד |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
מי מגיע לספארקס?!?!? |
אני נראה לי שם
ואני מביא איתי את גילי וחבורתו העליזה :)
יהיה שמח |
|
|
| DjChook |
רותם
תמיד על כל 10 יש חינם
אפילו על פחות |
|
|
| Sniper |
מממ כמו שהבנתי יש שבוע הבא דום!! חולה על המקום
מממ מה שכן גם שבוע הבא יש ע-מ-ק
!!:]]]
השבוע ניראה לי אני ישמור תאנרגיות על אש קטנה... ושבוע הבא ניתן להם להיתפרץ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
מממ כמו שהבנתי יש שבוע הבא דום!! חולה על המקום
מממ מה שכן גם שבוע הבא יש ע-מ-ק
!!:]]]
השבוע ניראה לי אני ישמור תאנרגיות על אש קטנה... ושבוע הבא ניתן להם להיתפרץ |
אחי שבוע הבא זה כבר יענו מסיבות חנוכה
יהיה דום, טי אל וי, האנגר, הכל |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אחי שבוע הבא זה כבר יענו מסיבות חנוכה
יהיה דום, טי אל וי, האנגר, הכל |
אני ממליץץ לא להתקרב לדום
כאילו זה מסיבה לכיתות ח' ט' כאליו חטיבות ביניים
מלאא ילדים קטניםם |
|
|
|
|