|
מסיבות ..... כנסו (pg. 165)
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
בשפיים אתמול היה נחמד מאוד
אני אוהב ללכת לשם רק בגלל שהמקום השרוני הזה ברמה תל אביבית
לעומת כל הרפתות |
|
|
| AnthemFreak |
שבוע הבא!!!!!!!!!!! מסיבה במינימי
TLV שב
Happy hour בשעה 2
עם משקאות חינם על הבאר!!!!!!
DJ shiran TAL!!!!!!!!!!!!
רשימת מוזמנים והנחות אצלי!
054450037
(לא הפלאפון שלי)
חח מי היה מאמין שאני יתקלט בטי אל וי
בואו בהמוניכם!!!!!! |
|
|
| Flotser |
תותח :)
מה תנגן?
היפ הופ? |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Flotser
תותח :)
מה תנגן?
היפ הופ? |
חחח תודה אחי
כן שחורה זה בדם אצלי
(למרות שאני אשכנזי) |
|
|
| -CosmicFire- |
אחי תן בראש!!
יש הגבלת גיל? |
|
|
| DjChook |
| לאן יוצאים הערב ? |
|
|
| MasterP |
| מייבי חממה דונט נווו ייט |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by DjChook
לאן יוצאים הערב ? |
אני מקווה מאוד שלדום.... |
|
|
| Flotser |
אתמול הייתי במסיבה סוףףףףףףףף
בטח אתם יודעים שכל יום חמישי יש מסיבות טראנס בקלונוע זמיר
לגילאי
24+
אין לי מושג איך נכנסנו חחח
רוב הערב ניגן
Atmos
(:p הולנדי נראה לי אבל לא בטוח)
סט פרוגרסיב (עם נגיעות פסיי) משהו עצבנייייי
מזמן לא נהניתי ככה ממוזיקה, וגם המקום יחסית מושקע!
בסוף ככה ב4 הגבירו את הקצב לכיוון הפסיכודאלי,
היו צריכים לעלות
Sub 6
שאתם חייבים להכיר,
אבל לא הבנתי אם זה הרזדינט ניגן או הם, אבל עדיין היה סט פסיכודאלי\פרוגרסיב חזק!!!
בחמש כבר זזנו כי חברים שלי היו מתים
:wtf:
בעקרון אתמול היה מיוחד כי חגגו יומולדת לבעל המועדון
אולי היה יותר גברים שמה אבל הבחורות שהיו שמה היו מדהימות
היה שמה גם מלא סלבריטאים, למשל אלה שראינו היו:
(צביקה פיק, חיים רביבו, שרון (קחי אותי), שירז טל (נראה לי), מורן אייזנשטיןן!!, ליאור מילר, חיים אתגר מגיא פינס חחח ועוד כמה כמובן אני פשוט לא זוכר :crazy: )
בקיצור נורא נהניתי, רק חבל שלא שמעתי כל כך את
sub6
אבל גם ככה המוזיקה הייתה סוף.
:crazy: |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Flotser
היה שמה גם מלא סלבריטאים, למשל אלה שראינו היו:
(צביקה פיק, חיים רביבו, שרון (קחי אותי), שירז טל (נראה לי), מורן אייזנשטיןן!!, ליאור מילר, חיים אתגר מגיא פינס חחח ועוד כמה כמובן אני פשוט לא זוכר :crazy: )
|
חיים אתגר הנוד הזה תפס עבודה כזאת טובה
כל מקום הוא נכנס הצ'ונג הזה
ועוד מקבל על זה כסף
:eyespop: :eyespop: :eyespop:
באמת נשמע בן זונה :} |
|
|
| Sm0keMachine |
| מישהו בא לטיאלוי הערב?:clown: |
|
|
| DjChook |
| אין צבא מחר בבוקר ?! אני לא מבין |
|
|
|
|