return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 [165] 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 165)
View this Thread in Original format
warpedd_
בשפיים אתמול היה נחמד מאוד
אני אוהב ללכת לשם רק בגלל שהמקום השרוני הזה ברמה תל אביבית
לעומת כל הרפתות
AnthemFreak
שבוע הבא!!!!!!!!!!! מסיבה במינימי
TLV שב
Happy hour בשעה 2
עם משקאות חינם על הבאר!!!!!!
DJ shiran TAL!!!!!!!!!!!!
רשימת מוזמנים והנחות אצלי!
054450037
(לא הפלאפון שלי)

חח מי היה מאמין שאני יתקלט בטי אל וי

בואו בהמוניכם!!!!!!
Flotser
תותח :)

מה תנגן?
היפ הופ?
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Flotser
תותח :)

מה תנגן?
היפ הופ?

חחח תודה אחי
כן שחורה זה בדם אצלי
(למרות שאני אשכנזי)
-CosmicFire-
אחי תן בראש!!
יש הגבלת גיל?
DjChook
לאן יוצאים הערב ?
MasterP
מייבי חממה דונט נווו ייט
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by DjChook
לאן יוצאים הערב ?


אני מקווה מאוד שלדום....
Flotser
אתמול הייתי במסיבה סוףףףףףףףף

בטח אתם יודעים שכל יום חמישי יש מסיבות טראנס בקלונוע זמיר
לגילאי
24+
אין לי מושג איך נכנסנו חחח

רוב הערב ניגן
Atmos
(:p הולנדי נראה לי אבל לא בטוח)
סט פרוגרסיב (עם נגיעות פסיי) משהו עצבנייייי
מזמן לא נהניתי ככה ממוזיקה, וגם המקום יחסית מושקע!
בסוף ככה ב4 הגבירו את הקצב לכיוון הפסיכודאלי,
היו צריכים לעלות
Sub 6
שאתם חייבים להכיר,
אבל לא הבנתי אם זה הרזדינט ניגן או הם, אבל עדיין היה סט פסיכודאלי\פרוגרסיב חזק!!!
בחמש כבר זזנו כי חברים שלי היו מתים
:wtf:

בעקרון אתמול היה מיוחד כי חגגו יומולדת לבעל המועדון
אולי היה יותר גברים שמה אבל הבחורות שהיו שמה היו מדהימות
היה שמה גם מלא סלבריטאים, למשל אלה שראינו היו:
(צביקה פיק, חיים רביבו, שרון (קחי אותי), שירז טל (נראה לי), מורן אייזנשטיןן!!, ליאור מילר, חיים אתגר מגיא פינס חחח ועוד כמה כמובן אני פשוט לא זוכר :crazy: )

בקיצור נורא נהניתי, רק חבל שלא שמעתי כל כך את
sub6
אבל גם ככה המוזיקה הייתה סוף.
:crazy:
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Flotser

היה שמה גם מלא סלבריטאים, למשל אלה שראינו היו:
(צביקה פיק, חיים רביבו, שרון (קחי אותי), שירז טל (נראה לי), מורן אייזנשטיןן!!, ליאור מילר, חיים אתגר מגיא פינס חחח ועוד כמה כמובן אני פשוט לא זוכר :crazy: )


חיים אתגר הנוד הזה תפס עבודה כזאת טובה
כל מקום הוא נכנס הצ'ונג הזה
ועוד מקבל על זה כסף
:eyespop: :eyespop: :eyespop:
באמת נשמע בן זונה :}

Sm0keMachine
מישהו בא לטיאלוי הערב?:clown:
DjChook
אין צבא מחר בבוקר ?! אני לא מבין
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 [165] 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement