return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 [204] 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 204)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
אני חייב לשתף אותכם!
ביום רביעי הייתי ב"סו" בת"א... מי שלא מכיר, זה מול הדום... ממש מעבר לכביש.

בעיקרון אני שמעתי דברים ממש טובים על המקום הזה, ובמיוחד על הליין של ימי רביעי... אבל היה פשוט מגעיל!!!!
המקום נראה סבבה, והמוסיקה הייתה בסדר גמור, אבל זאת הייתה הפקת חג... מה שאומר שזאת הייתה אשכרה מסיבת כסף!!!!

היה ממש בלאגן בכניסה, כולם נדחסו ונדחפו אחד על השני כמו אני לא יודע מה...
ואם לא נדחסנו מספיק בכניסה, התברר אחרי זה שיש רק קופה אחת!!! מה שאומר - עוד לחץ!!!! :eyespop: :eyespop:
לא בדקו לאף אחד ת"ז... פשוט הכניסו את כל מי שבא למקום!

מה שאומר שהיו מלא ערסים ופרחות, וגם המון ילדים קטנים!!!! וזה בכלל אמור להיות ליין של 20 פלוס!!!! :whip: :whip: :whip:

היו מכות במועדון!!!! פעמיים!!! אתם יודעים כמה זמן לא ראיתי מכות במועדון!?!?!?!??!!
ואם זה לא מספיק, גם בחוץ הסתובבו מלא ערסים שיכורים.... וכמובן שגם שם היו מכות.... הרי זה מתבקש, לא? :rolleyes:

ולא רק שלא בדקו תעודות זהות.... לא עשו לאף אחד בדיקה בטחונית!!!! הייתי יכול להיכנס לשם עם משגר טילים ואף אחד לא היה שם לב!!! מה זה הדבר הזה!?!!??!? :nervous: :nervous: :nervous:

והיה פשוט צ-פ-ו-ף!!!!!! לא היה מקום לזוז! כרקדנו, כל שניה אנשים באו מכל כיוון ודחפו אותנו.... וזה לא שהיה לאן לדחוף אותנו...
אז לסיכום, אני חוזר ואומר - היה פשוט מגעיל!!!!
חברה שלי ממש התבאסה, ב-2 בלילה היא כבר רצתה לזוז הביתה.... ואם זה לא מספיק גרוע, היא גם קיבלה כוויה מסיגריה :mad: :mad:

בקיצור, אני ממש לא מת על המקום הזה כרגע....
ואני בכלל לא מת על ת"א באופן כללי.... לקח לי איזה חצי שעה למצוא חניה!! ועוד החנייה שמצאתי בסוף הייתה לא חוקית....

מישהו יכול להביע פה דעה אחרת על המקום? שאני לפחות אשקול לנסות שוב ביום אחר??
:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen:
Hell_Copter
אני הייתי בליין של שבת
האמת... לא שמעתי על שום ליין של יום רביעי... ככה שסיבנו אותך :)
אם אני לא טועה יש חמישי שישי ושבת ליינים... לא שזה כזה קריטי... אבל אני יכול לברר לך בדיוק אם אתה רוצה...


שמע... המקום לא כזה גדול... זה כולה דאנס באר כזה...
אבל לא כזה נורא שם... לפחות לא שאני הייתי
יש לי חברים שהלכו כמה פעמים לליין של חמישי שם... דווקא די נהנו
ת'כלס אני יגיד לך... היה לי נחמד מאוד המסיבה...
אבל לא יודע... יכול להיות שזה רק בגלל שנכנסתי חינם לשם והכל...
princess cc
חחחחחחחחחח אורן הרסת אותי!
אני הייתי פעם אחת בסו אחרי שירון ואלי סחבו אותי לראות את מיסטר שמואל פלאש!
היה יאקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
אבל לא נראה לי שבגלל המועדון, המוסיקה פשוט הייתה ממש גרועה!
:)
princess cc
אתמול היינו בספיישל... שוב...
יש שם ליין חדש של פורים, כאילו אנשים צריכים לבוא מחופשים,
לא שיש שם אנשים שלא לדבר על מחופשים אבל חפיף...
קיצר הייתה לנו כניסה חינם עד השעה 1:00 , קבענו עם אלי [בלאק דראגון] וידידה שלו בכניסה והוא כהרגלו דפק איחור אופנתי, שאגב אלי זו ממש חוצפה! ככה ללכת לאיבוד ברחובות יפו
אניווי אמרתי לבעלת הליין בכניסה שבעלי לכבוד המסיבת תחפושות בא עם חוטיני מנומר והוא הולך לתת להם שואו, אמרה: אם יעשה ארררררררררר יקבל גם שתייה חינם, טוב לא נלאה אתכם בסופו של דבר קיבלנו שתייה חינם בלי קשר לחוטיני, סתם בגלל שאנחנו חמודים
:)
קיצר המקום היה יחסית ריק כמו שכבר הזכרתי והיה דיג'יי סשה משו שניגן ניו יורק האוס, לא שאני אוהבת האוס אבל היה בסדר
ואז אלי וידידה שלו הגיעו, עוד לא נכנסו כבר נמרחו אחד על השנייה כאילו אין מחר!
תוך פחות משעה כבר הלכו לתת קוויקי בשירותים...
[הצעירים האלו סמעק אני כבר שכחתי מה זה]
אז בזמן שאלי מבצע את זממו אני החלטתי להדליק ת'דיג'יי... עליתי לבמה והתחלתי לצעוק: איזה דיג'יייייייייייייי!!!!!!!!! איזה מלך!!!!!!!!!!! איזו מוסיקה!!!!!!!!! תותחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!
ההוא התלהב כמו אנ'לא יודעת מה...
היה צחוקים... להתעלל בו ככה
:)
פעם הבאה אנ'לא עוזבת אותו עד שמשנה את כל הסגנון שלו לטראנס
בדיוק כשכבר תחלתי להשתעמם מהלציק לו אלי יצא מהשירותים עם חיוך מאוזן לאוזן .... איזה חמוד הוא שהוא חרמן!
שלא לדבר על החיוך של הידידה כן?
ואז רקדנו עוד קצת יחד...
בארבע חתכנו, בכל זאת היינו עייפים מהמסיבה של פרי וצריך לשמור כח להיום;) ;)
זהו... היה נחמד... ליין מומלץ להעביר בו את חמישי
אגב היום גיליתי שאחרי שהלכנו אלי והידידה המשיכו באוטו...
בדק לה שמן מים, המנוע עובד לטענתו! כמו שצריך!
[איך לא אם זה אלי? הלו??????????]
:crazy:
KrazyDJs
סיסי, שחכת לרשום באיזה תנוחה הם עשו את זה :wtf: :p
Viperon
חחחחחחחחחח אלי יא שובב
princess cc
quote:
Originally posted by KrazyDJs
סיסי, שחכת לרשום באיזה תנוחה הם עשו את זה :wtf: :p


אליאור מאיפה אני צריכה לדעת? לא הלכתי איתם לשירותים
הייתי מרוכזת בלהציק לדיג'יי שכחת?
למרות שעכשיו אני מנסה לחשוב איזה תנוחות כבר אפשר לעשות בקוויקי בשירותים.... ממממממממממ לא נראה לי שהרבה...
אבל וואלה אנחנו זקנים לא גמישים כמו פעם;)
cluBBer
quote:
Originally posted by princess cc
אתמול היינו בספיישל... שוב...
יש שם ליין חדש של פורים, כאילו אנשים צריכים לבוא מחופשים,
לא שיש שם אנשים שלא לדבר על מחופשים אבל חפיף...


ליין של אחד שאני מכיר
נקרא
PURIM 4EVER
חבל שאנחנו לא באיביזה , ואנשים לא ממש ישתפו פעולה ולא יבואו מחופשים
די ג'יי סשה ווקסמן
מנגן ניו יורק וטרייבל
וגם פרוגרסיב טראנס ומאד אוהב לשים באמצע סט ניו יורק את הטראק של טיאסטו - טראפיק

הייתי פעם אחד שם
גם לא היו הרבה אנשים
היה את המופע של חברתו (אוקסנה שעומדת בכניסה מחופשת) עם חברות שלה
אתם יכולים לראות אותן מופיעות גם בליין של נקסט ועוד מועדונים נוספים בארץ
ב 3 בערך עלה די ג'יי אחר ושם פול און ואז הלכנו

בגדול סשה הזה הוא תותח
הוא היה רזידנט במועדון רוסי "זברה" הוא חינך את קהל הרוסים , מה זאת
מוזיקה טובה
princess cc
quote:
Originally posted by cluBBer
ליין של אחד שאני מכיר
נקרא
PURIM 4EVER
חבל שאנחנו לא באיביזה , ואנשים לא ממש ישתפו פעולה ולא יבואו מחופשים
די ג'יי סשה ווקסמן
מנגן ניו יורק וטרייבל
וגם פרוגרסיב טראנס ומאד אוהב לשים באמצע סט ניו יורק את הטראק של טיאסטו - טראפיק

הייתי פעם אחד שם
גם לא היו הרבה אנשים
היה את המופע של חברתו (אוקסנה שעומדת בכניסה מחופשת) עם חברות שלה
אתם יכולים לראות אותן מופיעות גם בליין של נקסט ועוד מועדונים נוספים בארץ
ב 3 בערך עלה די ג'יי אחר ושם פול און ואז הלכנו

בגדול סשה הזה הוא תותח
הוא היה רזידנט במועדון רוסי "זברה" הוא חינך את קהל הרוסים , מה זאת
מוזיקה טובה


וואלה אמרתי ליין נחמד לאללה להעביר בו את חמישי, לגבי המוסיקה בגדול באמת הייתה סבבה, שונה ממה שאני רגילה אבל היה קצב למרות שהיו לו
כמו יציאות לא במקום, כמו לדוג' יס
[YES]
הלו????????????????????????
באמת לקראת הבוקר התחיל לתת קצת בראש, בקטנה אבל ס'דר
ואוקסנה הזו באמת מקסימה!
היא נתנה לנו שתייה בחינם... לפי מה שהבנתי היא בעלת הליין
אבל אם אתה אומר...:)
Hell_Copter
אני היום בצוף...
בואו בהמוניכם

KrazyDJs
quote:
Originally posted by cluBBer
ליין של אחד שאני מכיר
נקרא
PURIM 4EVER
חבל שאנחנו לא באיביזה , ואנשים לא ממש ישתפו פעולה ולא יבואו מחופשים
די ג'יי סשה ווקסמן
מנגן ניו יורק וטרייבל
וגם פרוגרסיב טראנס ומאד אוהב לשים באמצע סט ניו יורק את הטראק של טיאסטו - טראפיק

הייתי פעם אחד שם
גם לא היו הרבה אנשים
היה את המופע של חברתו (אוקסנה שעומדת בכניסה מחופשת) עם חברות שלה
אתם יכולים לראות אותן מופיעות גם בליין של נקסט ועוד מועדונים נוספים בארץ
ב 3 בערך עלה די ג'יי אחר ושם פול און ואז הלכנו

בגדול סשה הזה הוא תותח
הוא היה רזידנט במועדון רוסי "זברה" הוא חינך את קהל הרוסים , מה זאת
מוזיקה טובה


יש מצב ש"זברה" זה באיזור חיפה \ קריית אתא ?
למה יש מקום כזה...פחות או יותר קרוב לצומת קריית אתא.
פעם קראו לזה "אספינל" או משו כזה..
פעם זה גם היה נחמד..

עכשיו חצי מהמועדונים בקריות זה של רוסים..:wtf:
ז"א ה 901, זברה וכו'
Shahar
quote:
Originally posted by princess cc
וואלה אמרתי ליין נחמד לאללה להעביר בו את חמישי, לגבי המוסיקה בגדול באמת הייתה סבבה, שונה ממה שאני רגילה אבל היה קצב למרות שהיו לו
כמו יציאות לא במקום, כמו לדוג' יס
[YES]
הלו????????????????????????
באמת לקראת הבוקר התחיל לתת קצת בראש, בקטנה אבל ס'דר
ואוקסנה הזו באמת מקסימה!
היא נתנה לנו שתייה בחינם... לפי מה שהבנתי היא בעלת הליין
אבל אם אתה אומר...:)


בעלך באמת בא עם חוטיני מנומר ?????? שרוטיייייייייייייייייייים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 [204] 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement