| luckystrike |
| quote: | Originally posted by eXeTik
לא נורא מורן, היית מקיא על בר רפאלי... דווקא קטע טוב
הייתה זוכרת אותך לכל החיים :p
ד"א-
RNA
מתנחלים בעמק 51 לליין החורף שלהם... סופי
No more bora bora :( |
אלק !!!
השמועות היו נכונות כוס אמק ...
איזה בעסה יא אללה ...
מענין מי יחליף את הזברה והאננס...
אני מתכוון מי יהיה טוב ברמה שלהם .
ועזוב - הקטע אתמול היה הערב הכי חרא בחיים שלי ..
זאתי שהייתי איתה אתמול דיברה איתי היום וזה פאדיחות של
החיים...
:( |
|
|