| luckystrike |
אחי היה פצצות בחממה הרגע הגעתי !
סעמ'ק המחשב דלק פה כל הלילה אינעל ראבאק !!
:)
היה סופני - כולי צרוד עכשיו ואין לי מושג למה ...
פוווול כוסיות , למרות שלא הייתה לנו הנחה הייתה שתייה חינם
והיה מטורף בפנים ! היינו 20 חבר'ה וכולם שיכורים - שיגענו
שם אנשים ...
גילי חבל שלא באת ... |
|
|