|
מסיבות ..... כנסו (pg. 186)
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
COMING SOON: ILTA-NIGHT!!!
פרטים בקרוב.
:disbelief :disbelief :disbelief |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
COMING SOON: ILTA-NIGHT!!!
פרטים בקרוב.
:disbelief :disbelief :disbelief |
ל א נ כ ו ן !!!!!!!!!!!!!
WOW!!!!!!!!!!!!!!!
נ''ב: חבר'ה מצטער זה הפוסט היחיד ב3 או 4 ימים הללו...לא יודע מה קרה לי...ממש מיואש בזמן החארון...פרטים באי סי מי שרוצה...אז סורי שקצת נטשתי את הפורום וזה...
עכשיו ממחר ועד יום רביעי אני לא "זמין" נוסע צפונה לטיול "קטן" ל2 או 3 ימים... קיצר מקווה לחזור שמח ומבסוט מהחיים כדי שאוכל לכתוב משהו בפורום כי עד עכשיו פשוט לא מסתדר לי משהו - לא בא לי כלום...ממש כמו זומבי נהיתי...
תקופה קשה מה אני אגיד לכם...
טוב תהנו לכם בנתיים..אני זז לישון מחר קם ב5 - מוקדם אחושרמוטה....אז "נפגש" סוף שבוע... |
|
|
| Sm0keMachine |
| בוא למוסד יום שישי יא זיין:clown: |
|
|
| KrazyDJs |
31.8
הבנתי מידידה שלי שיש מסיבה בחוף הסירנות ..
למישהו יש פרטים?
ואיפה לעזעזל זה חוף הסירנות ?
הבנתי שיש שם מסיבה משו חזק... |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
31.8
הבנתי מידידה שלי שיש מסיבה בחוף הסירנות ..
למישהו יש פרטים?
ואיפה לעזעזל זה חוף הסירנות ?
הבנתי שיש שם מסיבה משו חזק... |
חשבת לשאול את ידידה שלך? |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by yaman
חשבת לשאול את ידידה שלך? |
ונראה לך שלא ניסיתי לברר אצלה קודם ?
:rolleyes: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
בוא למוסד יום שישי יא זיין:clown: |
תהיה בקשר יא זיייין :)
יש מצב אני רואה אותך הפעם...
;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
מזל טוב
I guess
באמת עשתה לך קטע לא במקום... אבל כמו שאמרתי לך אתמול
כמעט כל הקרביים טוחנים קשרים ישנים בזמן שטוחנים אותם בבסיס
הכי טוב במצב שלך יהיה לנסות למצוא דברים חדשים, אבל זה כבר לא קל כשאתה חוזר פעם ב...
|
זה ממש לא בגלל זה...
עזוב זה ממש מורכב... אני יסביר לך כבר בהזדמנות
בכל אופן...
התקשר אליי אתמול יחצן מה-E ואמר לי שיש מחר בר חופשי לגמרי כל הלילה
מה שאומר וודקה רד בול חופשי וייגר חופשי
נראה לי דווקא תופס לא רע בכלל!!
מה אתם אומרים? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בכל אופן...
התקשר אליי אתמול יחצן מה-E ואמר לי שיש מחר בר חופשי לגמרי כל הלילה
מה שאומר וודקה רד בול חופשי וייגר חופשי
נראה לי דווקא תופס לא רע בכלל!!
מה אתם אומרים? |
בפלג יש בירה חינם עד 1
E
זה בכלל גועל נפש של מקום!
בכל מקרה, יש לי בית ריק... לא חושב בכלל על מסיבה (במועדון :D) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
בפלג יש בירה חינם עד 1
E
זה בכלל גועל נפש של מקום!
בכל מקרה, יש לי בית ריק... לא חושב בכלל על מסיבה (במועדון :D) |
אני דווקא אוהב את ה אי בתור מקום...
ויש לך בית ריק ואתה לא מזמין אותי? אין בעיה... נרשם
אני בדיוק באתי להזמין אותך עכשיו לבית ריק שיש לי! :crazy: |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני דווקא אוהב את ה אי בתור מקום...
ויש לך בית ריק ואתה לא מזמין אותי? אין בעיה... נרשם
אני בדיוק באתי להזמין אותך עכשיו לבית ריק שיש לי! :crazy: |
טחינת צבא + פרידה מחברה = חרמנות
חרמנות + בית ריק + בנות = :D
בית ריק + אני + אתה = :nervous:
סתם אחי, אם אתה לא הולך למסיבה מחר אתה מוזמן
let me know |
|
|
|
|