| luckystrike |
חבר'ה אני יודע שאני שוב יוצא מהנושא
אבל מכיוון שיש עכשיו 6 סטיקי שבאמת כולם סבבה וצריך אותם
למישהוא מפריע אם נוריד את הסטיקי הזה ?
מה הבעיה הכי גרוע תפתחו ט'רדים על המקום שאתם הולכים אליו
ותשאלו אם מישהוא בא
זה גם יגביר את הפעילות פה שיהיו קצת יותר ט'רדים
ותחשבו בהגיון אי אפשר כל הזמן לרכז המון ט'רדים בסטיקי אחד
כי זה מנוון את הפורום
אף אחד כבר לא בודק אותו כמעט והוא מתחיל לחזור על עצמו ...
קיצר אני חושב שהסברתי את עצמי
אני מוריד מהסטיקי - אם מישהוא מתנגד בתוקף שיגיד
:) |
|
|