return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 105)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
פתחו את שתי הרחבות בסוף ?
אני זוכר מקום חביב לא יותר מזה ...


כן הוא לא משהו...
ושהייתי לא פתחו את שתי הרחבות
אבל הייתי שם לפני שבוע וחצי.... עבר זמן מאז אחי
טוב שנזכרת להגיב על הפוסט
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כן הוא לא משהו...
ושהייתי לא פתחו את שתי הרחבות
אבל הייתי שם לפני שבוע וחצי.... עבר זמן מאז אחי
טוב שנזכרת להגיב על הפוסט

לא הייתי פה איזה תקופונת ...
קיצר - בימי שישי כמעט תמיד פותחים את שתי הרחבות ...
מוזר ...

ח מ מ ה...
Gil Shwarts
מורן אחי אני יודע שזה טיפה מוקדם אבל
עוד 3 שבועות אני יהיה בחממה...
נכנס וי איי פי :)
סוף שבוע הזה יש יום הולדת לחבר שלי, אז הולכים לאן שהוא רוצה...
סוף שבוע הבא לי יש יום הולדת ואני יהיה באילת (במסיבה הגדולה של השנה)
אז סוף שבוע שאחרי
מה אתה אומר יש מצב לראות אותך שם?
luckystrike
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
מורן אחי אני יודע שזה טיפה מוקדם אבל
עוד 3 שבועות אני יהיה בחממה...
נכנס וי איי פי :)
סוף שבוע הזה יש יום הולדת לחבר שלי, אז הולכים לאן שהוא רוצה...
סוף שבוע הבא לי יש יום הולדת ואני יהיה באילת (במסיבה הגדולה של השנה)
אז סוף שבוע שאחרי
מה אתה אומר יש מצב לראות אותך שם?


עוד 3 שבועות אלוהים גדול אבל כמעט בטוח שכן
למה אנחנו כל שבוע שם
כבר 20 פעם היינו שם ולא נמאס !

איזה מקום אאאאהההההה ....

בסופ"ש הקרוב נראה לי נעשה הפסקה אח"כ נמשיך ...

קיצר אני יהיה שם שתבוא ...


:)
Gil Shwarts
מגניב אחי
אין דרך יותר טובה לבדוק מקום חדש, עם וי איי פי :)
יש לך מושג מה הוי איי פי הזה נותן שם?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
קיצר אני יהיה שם שתבוא ...
:)


קיצר לפי מה שדיברנו היום אני גם יבוא...
נראה מה יסגר עם זה :)
Sm0keMachine
ווי ווי ווי...
יום שישי הזה הוא האחרון לפני הגיוס..
אני הולך לשתות עד שאני יקיא דם..כמו נרגילה-מן!
סתם לא להגזים..
אבל אני ישתה הרבה!!!!!@#!@$#
:gsmile:


פאק יום ראשון אני לא מאמין!!!!!!!
אהההההההה!!!!!!

לא רוצה!!!!!!!!
:whip: :whip: :whip: :whip:
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Hell_Copter
קיצר לפי מה שדיברנו היום אני גם יבוא...
נראה מה יסגר עם זה :)


יאללה אחי תגיע גם אתה עוד 3 שבועות
נעשה חינגה עם כמה קלאבריות אמיתיות :)
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
ווי ווי ווי...
יום שישי הזה הוא האחרון לפני הגיוס..
אני הולך לשתות עד שאני יקיא דם..כמו נרגילה-מן!
סתם לא להגזים..
אבל אני ישתה הרבה!!!!!@#!@$#
:gsmile:


פאק יום ראשון אני לא מאמין!!!!!!!
אהההההההה!!!!!!

לא רוצה!!!!!!!!
:whip: :whip: :whip: :whip:



עד מתי אפריל 03????

חחחח
איזה מצחיק זה!!!!!
לא נורא אחי, יעבור מהר
DjNumShum
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
ווי ווי ווי...
יום שישי הזה הוא האחרון לפני הגיוס..
אני הולך לשתות עד שאני יקיא דם..כמו נרגילה-מן!
סתם לא להגזים..
אבל אני ישתה הרבה!!!!!@#!@$#
:gsmile:


פאק יום ראשון אני לא מאמין!!!!!!!
אהההההההה!!!!!!

לא רוצה!!!!!!!!
:whip: :whip: :whip: :whip:


גם חבר שלי מתגייס יום ראשון
חחח תותחנים כבוד
אחריך לשיבטה
נראה לי

Sm0keMachine
quote:
Originally posted by DjNumShum
גם חבר שלי מתגייס יום ראשון
חחח תותחנים כבוד
אחריך לשיבטה
נראה לי


אני לא מתפנה לתותחנים זה בטוח....:thepirate
אתה בסטי"לים לא?
מה אתה עושה שם עכשיו?
KrazyDJs
ישששששששששששש
אינפקטד משרום מגיעים לקריית אתא !
לא יאומן !

פעם ראשונה
מסיבת מיני-נוער

וייייייייייייייייי

:crazy:

בלבלות...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement