|
מסיבות ..... כנסו (pg. 105)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
פתחו את שתי הרחבות בסוף ?
אני זוכר מקום חביב לא יותר מזה ... |
כן הוא לא משהו...
ושהייתי לא פתחו את שתי הרחבות
אבל הייתי שם לפני שבוע וחצי.... עבר זמן מאז אחי
טוב שנזכרת להגיב על הפוסט |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כן הוא לא משהו...
ושהייתי לא פתחו את שתי הרחבות
אבל הייתי שם לפני שבוע וחצי.... עבר זמן מאז אחי
טוב שנזכרת להגיב על הפוסט |
לא הייתי פה איזה תקופונת ...
קיצר - בימי שישי כמעט תמיד פותחים את שתי הרחבות ...
מוזר ...
ח מ מ ה... |
|
|
| Gil Shwarts |
מורן אחי אני יודע שזה טיפה מוקדם אבל
עוד 3 שבועות אני יהיה בחממה...
נכנס וי איי פי :)
סוף שבוע הזה יש יום הולדת לחבר שלי, אז הולכים לאן שהוא רוצה...
סוף שבוע הבא לי יש יום הולדת ואני יהיה באילת (במסיבה הגדולה של השנה)
אז סוף שבוע שאחרי
מה אתה אומר יש מצב לראות אותך שם? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
מורן אחי אני יודע שזה טיפה מוקדם אבל
עוד 3 שבועות אני יהיה בחממה...
נכנס וי איי פי :)
סוף שבוע הזה יש יום הולדת לחבר שלי, אז הולכים לאן שהוא רוצה...
סוף שבוע הבא לי יש יום הולדת ואני יהיה באילת (במסיבה הגדולה של השנה)
אז סוף שבוע שאחרי
מה אתה אומר יש מצב לראות אותך שם? |
עוד 3 שבועות אלוהים גדול אבל כמעט בטוח שכן
למה אנחנו כל שבוע שם
כבר 20 פעם היינו שם ולא נמאס !
איזה מקום אאאאהההההה ....
בסופ"ש הקרוב נראה לי נעשה הפסקה אח"כ נמשיך ...
קיצר אני יהיה שם שתבוא ...
:) |
|
|
| Gil Shwarts |
מגניב אחי
אין דרך יותר טובה לבדוק מקום חדש, עם וי איי פי :)
יש לך מושג מה הוי איי פי הזה נותן שם? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
קיצר אני יהיה שם שתבוא ...
:) |
קיצר לפי מה שדיברנו היום אני גם יבוא...
נראה מה יסגר עם זה :) |
|
|
| Sm0keMachine |
ווי ווי ווי...
יום שישי הזה הוא האחרון לפני הגיוס..
אני הולך לשתות עד שאני יקיא דם..כמו נרגילה-מן!
סתם לא להגזים..
אבל אני ישתה הרבה!!!!!@#!@$#
:gsmile:
פאק יום ראשון אני לא מאמין!!!!!!!
אהההההההה!!!!!!
לא רוצה!!!!!!!!
:whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קיצר לפי מה שדיברנו היום אני גם יבוא...
נראה מה יסגר עם זה :) |
יאללה אחי תגיע גם אתה עוד 3 שבועות
נעשה חינגה עם כמה קלאבריות אמיתיות :) |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
ווי ווי ווי...
יום שישי הזה הוא האחרון לפני הגיוס..
אני הולך לשתות עד שאני יקיא דם..כמו נרגילה-מן!
סתם לא להגזים..
אבל אני ישתה הרבה!!!!!@#!@$#
:gsmile:
פאק יום ראשון אני לא מאמין!!!!!!!
אהההההההה!!!!!!
לא רוצה!!!!!!!!
:whip: :whip: :whip: :whip: |
עד מתי אפריל 03????
חחחח
איזה מצחיק זה!!!!!
לא נורא אחי, יעבור מהר |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
ווי ווי ווי...
יום שישי הזה הוא האחרון לפני הגיוס..
אני הולך לשתות עד שאני יקיא דם..כמו נרגילה-מן!
סתם לא להגזים..
אבל אני ישתה הרבה!!!!!@#!@$#
:gsmile:
פאק יום ראשון אני לא מאמין!!!!!!!
אהההההההה!!!!!!
לא רוצה!!!!!!!!
:whip: :whip: :whip: :whip: |
גם חבר שלי מתגייס יום ראשון
חחח תותחנים כבוד
אחריך לשיבטה
נראה לי |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
גם חבר שלי מתגייס יום ראשון
חחח תותחנים כבוד
אחריך לשיבטה
נראה לי |
אני לא מתפנה לתותחנים זה בטוח....:thepirate
אתה בסטי"לים לא?
מה אתה עושה שם עכשיו? |
|
|
| KrazyDJs |
ישששששששששששש
אינפקטד משרום מגיעים לקריית אתא !
לא יאומן !
פעם ראשונה
מסיבת מיני-נוער
וייייייייייייייייי
:crazy:
בלבלות... |
|
|
|
|