| Eitan E |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתהמשחק איתי בקקי@#@#$^%@@#$@#$%#$% :whip: :mad:
לא אוהב שעושים את זה|#$%#$%&$%!%$
אל תשכח שאני יכול לערוך לך את הפוסטים!#$^@#$!@$@#$!##$@#R%^$%
אז כדאי לך להודות באשמה לפני שיהיה מאוחר@%&$&% |
פייייי
תרגע בנאדם
איזה כבד אתה מה קרה התחילה שנת הלימודים אז כולם התחילו להיות רציניים -מדוכאים סטייל תשעה באב |
|
|