|
מסיבות ..... כנסו (pg. 194)
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Sniper
חחחחח תודה על ההצעה
אבל חבירם לא מחליפים ת'יודעתת...:) |
מה קשור מחליפים? שיהיו לך כל מיני סוגי חברים כל אחד והבילוי שלו...
זה מה אני עושה,חברים ללימודים, חברים לעבודה, חברים לבילויים, חברים למסיבות וחברים וירטואליים...
:) |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
לא'דע עד כמה הדעה שלי נחשבת..
כי אני לא איזה קלאבר ובקושי הייתי במסיבות בחיים הקצרים שלי..
אבל דוגרי רוב או כל ימי שישי אנחנו יושבים איפשהו...
או בבית של מישהו, או סתם בחוץ..
לפעמים הולכים לנאפיס לאכול איזה משהו..
וכל מיני שטויות בסגנון..
ואני וחברים שלי עושים כיף..תאמין לי..
ככה בסדר אומנם אני צעיר ממך באיזה 5-6 שנים..
אבל עדיין...
לא ללכת למסיבה לא הופך ת'חיים שלך למשעממים או שאם אתה לא הולך למסיבה אתה לא יכול להנות...
:wtf: |
גם אני כמוך בקטע הזה
כמעט כל יום אני יוצא לעיר סתם לשבת עם חברים
בבצפר רק בשישי...
רוב הזמן סתם משתעממים כי כבר אין מה לעשות
אבל כל פעם שיש מסיבה שיש משהו מאורגן בעיר שלנו:
יענו יחצנים והכל
ולפעמים גם בלי קשר
אני הולך
אני מתשדל ללכת לכמה שיותר מסיבות כשיש כסף |
|
|
| yaman |
הכי טוב לא ללכת למסיבות ולא לטיזו
הכי טוב זה לשבת על ספסל בשכונה עם כמה חברים וכמה כוסיות על נרגילה ולהריץ צחוקים
ובסוף כאות סימון לזה שצריך להתקפל פשוט הכי כדאי זה לתקוע פלוץ עצבני שירעיד את כול הספסל
אין על הרגע הזה תאמינו לי (לא על הפלןץ) הכי כיף שיש |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by yaman
הכי טוב לא ללכת למסיבות ולא לטיזו
הכי טוב זה לשבת על ספסל בשכונה עם כמה חברים וכמה כוסיות על נרגילה ולהריץ צחוקים
ובסוף כאות סימון לזה שצריך להתקפל פשוט הכי כדאי זה לתקוע פלוץ עצבני שירעיד את כול הספסל
אין על הרגע הזה תאמינו לי (לא על הפלןץ) הכי כיף שיש |
עברת מהודעות מילה להודעות איכות אה? ;) |
|
|
| DjChook |
חבר'ה, יום חמישי כל מי שיכול / רוצה ... ברוץ בכפר ויתקין
מסיבת סוף מסלול סיירת בסמ"ח !!
:haha: |
|
|
| Hell_Copter |
שמע אלעד... אני מבין את המצב שלך והכל...
אבל אני לעומתך אין מצב מוותר על מסיבה עד כמה שאני מכיר את עצמי
גם ככה אני לא כל יום ולא כל שבוע בבית ככה שאם אני חוזר אחרי 21 אני מת להתפרק במסיבה ככה טוב!!
וככה זה אצלי... זה מה יש
בכל אופן...
שמעתי איזה הנפצה שצוף מכניסים 85?
מישהו יכול לאשר? |
|
|
| princess cc |
הלילה מסיבת הסגירה של נקסט בזמיר
אינפקטד מאשרום!!!!!!!!!!!!!!
:) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by princess cc
הלילה מסיבת הסגירה של נקסט בזמיר
אינפקטד מאשרום!!!!!!!!!!!!!!
:) |
אבל זה רק דובדב....
ואני כנראה אהיה ב
dungeon
שאמור להיפתח שמה היום ליין חדש
:
"ליין אנדרגראונד אלקטרוני. ברחבת הפייט-קלאב מנגנים מיוט, בייסיק, פוינגי, רוקון וורמונט. ברחבה השנייה, טכנו עם אבנר מלכה, אורי ליכטיק, מישל לה היסטריק ומירב טי.קיי.
"
:crazy: |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Flotser
אבל זה רק דובדב....
:crazy: |
לא רק דובדב...
אמרו אינפקטד!!!!!!
זה שניהם!
למרות שגם דובדב לבד זה טוף...
;) |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
רק דובדב..
www.infectd.co.il
תבדקי אפילו באתר שלהם |
ראיתי... רק דובדב...
לא נורא... גם טוף!:gsmile: |
|
|
| DjChook |
שקוף שאני בשקוף היום
מי שבא שירים טלפון
0524685177
בא לי לראות קצת חבר'ה |
|
|
|
|