TranceAddict Forums Archive
>
Archives
>
Classic old threads / Inactive Forums
>
Retired Forums
>
Europe - Israel
Pages:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
[82]
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
230
231
232
233
234
235
236
מסיבות ..... כנסו (pg. 82)
View this Thread in Original format
Trance man
הל קופטר גם אני יהיה כנראה בדום בשבת..סוף סוף קצת מוזיקה טובה ביום שבת בדום..
:)
ויום חמישי אני בלמון - מסיבת גיוס של חבר אפשר להגיד..
תבואו גם אתם, למי שנמאס מהקו והגת רימון! :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Trance man
הל קופטר גם אני יהיה כנראה בדום בשבת..סוף סוף קצת מוזיקה טובה ביום שבת בדום..
:)
אני יודיע פה אם אני בסוף הולך או לא...
Sniper
טוף יש מצב שאני יהיה בתכלת
אם ההיא :]]]]]]]]]
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
טוף יש מצב שאני יהיה בתכלת
אם ההיא :]]]]]]]]]
כחול אחי...
וואלה בוא דבר אותי אולי אני יוכל להוציא איזה הנחה או משהו
או שאתה כבר מסודר?
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כחול אחי...
וואלה בוא דבר אותי אולי אני יוכל להוציא איזה הנחה או משהו
או שאתה כבר מסודר?
אופס... חח
ממ בינתיים אני לא מסודר כמה כניסה ביכלל??
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
אופס... חח
ממ בינתיים אני לא מסודר כמה כניסה ביכלל??
אני מעריך משהו כמו 60
יהיו שם גיא סלמה מרדיו בי יו...
וגולדשלאגר לפי מה שכתוב על ההזמנה.. מוזר
קיצר יום שישי בכחול בכביש מספר 4 יורדים שם איפה שבני ציון ובצרה...
שתיה חינם גם
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני מעריך משהו כמו 60
יהיו שם גיא סלמה מרדיו בי יו...
וגולדשלאגר לפי מה שכתוב על ההזמנה.. מוזר
קיצר יום שישי בכחול בכביש מספר 4 יורדים שם איפה שבני ציון ובצרה...
שתיה חינם גם
אני יודע איך להגיע
ניראה אם ההיא תירצה לבוא:]]
warpedd_
איכס גיא סלמי פשוט מגעיל
שמעתי אותו כמה פעמים ב99 הוא מנגן פרוגרסיב האוס ודברים
מרדימים כאלה
בעעעעע
idanhakia
הייייי חברה מה המצב?
יש מצב אתם באים ללינלבלום ביום שישי זה?
אני מתקלט שם :))))))
Sniper
quote:
Originally posted by warpedd_
איכס גיא סלמי פשוט מגעיל
שמעתי אותו כמה פעמים ב99 הוא מנגן פרוגרסיב האוס ודברים
מרדימים כאלה
בעעעעע
מה רע בפרוגרסיב אהוס????
?
Hell_Copter
וואלה רק נקווה שהמסיבה הזאת לא תהיה נפילה
ראה ערך ספארקס...
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וואלה רק נקווה שהמסיבה הזאת לא תהיה נפילה
ראה ערך ספארקס...
אני יודע שהרבה מהביצפר שלי הולכים לשם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
[82]
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
230
231
232
233
234
235
236
Privacy Statement