return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 [206] 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 206)
View this Thread in Original format
DjNumShum
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וחשוב לציין שאם אתה שחור למוות אז כנראה שגם לא תכנס...
אלק הם עושים תמיד להוריד שרשראות... למה אתה שואל... סכנת חניקה...
רק שם יכול לקרות... :rolleyes:


זה סתםםם כל הקטע של השרשראות הם עושים סתם בשביל הפוזה. הם הרי יודעים שתשים תשרשרת בכיס ו5 דקות אחכ בפנים תשים אותה עליך שוב הם סתם אומרים בשביל הפוזה.
וכן היחס בנים בנות באמת סבבה אבל למה לעזאזל יש שם כלכך הרבה שמנות?!?!@?@!?@!?!@?!@?!

וכמה שלא יפה להגיד יש שם כלכך הרבה בנים שאין לי מושג איך הם יוצאים מהבית קיבינימט מי יוצא עם חולצות של סוף מסלול בצבא?!
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by DjNumShum
וכמה שלא יפה להגיד יש שם כלכך הרבה בנים שאין לי מושג איך הם יוצאים מהבית קיבינימט מי יוצא עם חולצות של סוף מסלול בצבא?!



אני יסביר לך..

הקהל של הצוף זה לא קהל של מועדונים..
זה בד"כ קהל של חיילים כאלו שפשוט יוצאים לשם כדי להגיד אחרי זה שהם נכנסו לצוף

לא ככה?
eXeTik
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אני יסביר לך..

הקהל של הצוף זה לא קהל של מועדונים..
זה בד"כ קהל של חיילים כאלו שפשוט יוצאים לשם כדי להגיד אחרי זה שהם נכנסו לצוף

לא ככה?


לא. אם יצא לך לראות את החותמת החדשה כתוב
"הצוף אוהב חיילים קרביים"
מעבר למסיבות סוף מסלול שיש שם בד"כ ימי חמישי ברגע שהם רואים תעודת לוחם / אחד עם חולצת סוף מסלול ג'ינס וכפכפים ישר יחס מעודף
כל העניין הזה בגלל כל הבלאגאן שהיה לפני כמעט שנה עוד בחממה- שלא הכניסו את הקרביים האלה בסלקציה...
DjNumShum
quote:
Originally posted by eXeTik
לא. אם יצא לך לראות את החותמת החדשה כתוב
"הצוף אוהב חיילים קרביים"
מעבר למסיבות סוף מסלול שיש שם בד"כ ימי חמישי ברגע שהם רואים תעודת לוחם / אחד עם חולצת סוף מסלול ג'ינס וכפכפים ישר יחס מעודף
כל העניין הזה בגלל כל הבלאגאן שהיה לפני כמעט שנה עוד בחממה- שלא הכניסו את הקרביים האלה בסלקציה...


זה אופציה אחת..
אני חושב שזה פשוט ילדים מסכנים שלא יוצאים הרבה מהבית ואין להם יותר מידי מה ללבוש חוץ מ 2-3 חולצות מפוקס אז הם חושבים שוואללה הם סיימו מסלול אז יהיה מגניב לצאת עם החולצה...
DjNumShum
quote:
Originally posted by DjNumShum
זה אופציה אחת..
אני חושב שזה פשוט ילדים מסכנים שלא יוצאים הרבה מהבית ואין להם יותר מידי מה ללבוש חוץ מ 2-3 חולצות מפוקס אז הם חושבים שוואללה הם סיימו מסלול אז יהיה מגניב לצאת עם החולצה...


אה ועוד משהו אחד
החותמת הזאת ממש לא חדשה
אני עוד זוכר אותה משנה שעברה....
FederalBI
זה דיברו ממש לא לעניין.
שכל אחד ילבש מה שהוא רוצה ויראה איך שהוא רוצה .
אף אחד פה לא יודע את המצב הכלכלי של אותם אנשים חשוב להזכיר שהמדינה שלנו לא בדיוק פורחת מבחינה כלכלית
DjNumShum
לא לאלאלאל
חס וחלילה
לא התכוונתי שאין להם כסף לקנות חולצות אז יוצאים עם חולצות צבא ממש לא

פשוט כאלה שחושבים שזה מגניב ללבוש חולצות צבא
Sniper
quote:
Originally posted by DjNumShum
לא לאלאלאל
חס וחלילה
לא התכוונתי שאין להם כסף לקנות חולצות אז יוצאים עם חולצות צבא ממש לא

פשוט כאלה שחושבים שזה מגניב ללבוש חולצות צבא


אחי, רוב הקיבוצנקים מתלבשים ככה..
בת'אחלס זה זרוק, וזרוק בד"כ זה נוח...
eXeTik
למי שאין כסף לקנות בגדים לא יוציא 60 שקל על מסיבה
זה באמת בד"כ קיבוצניקים או קרביים שסתם באים עם הלבוש הזה
וקיבוצניקים ד"א מקומבנים שם אחושרמוטה כי זה הםקה של קיבוצים ואיזור השרון
FederalBI
לך תדע אולי חיילים מקבלים חינמים מאיפשהו .

MasterP
quote:
Originally posted by Sniper
אחי, רוב הקיבוצנקים מתלבשים ככה..
בת'אחלס זה זרוק, וזרוק בד"כ זה נוח...


אחי אני חי באזור של קיבוצניקים זה בדיוק ככה.
למסיבות אני לא הולך עם חולצות צבא
אבל אחי אני מסתובב איתם כל הזמן
/* התחלה של השווצה
בעיקר כי יש לי טונה של חולצות
(קורס פענוח, קצינים, השלמה, שרות)
/* סוף ההשווצה
אז ככה יוצא שאני הולך ממש כמו קיבוצניק
שאגב רק שנסגור, קיבוצניקים הם האנשים!
תכל'ס אחי אני יכול להבין את אלו שבאים עם חולצת סוף מסלול.
כמה סיבות:
א. הם לא יוצאים יותר מידי הבייתה ככה שאין להם יותר מידי הזדמנויות לקניות של בגדים חדשים, וגם הם לא תמיד יודעים מה הכי נחשב
ב. הם עכשיו סיימו מסלול, יש להם את ההתלהבות והכל, ואני לגמרי מבין את זה. אתה לא היית רוצה להראות לכולם שסיימת עכשיו מסלול מגלן?
ג. הם לא שמים זין עלי, עליך ועל כל אחד אחר אז לא אכפת להם

אף אחת מהסיבות לא מפריעה לי, ואני לא חושב שזה צריך להפריע לך.
בקשר לכסף, כן אני מסכים עם מי שאמר שזה לא הגיוני שאין להם כסף לקנות בגדים והם יוצאים למסיבות של 60 שקל. אבל לך תדע.
princess cc
איזה שטויות אתם מדברים!
נתחיל בזה ש: א. מה בכלל איכפת לכם מה הם לובשים?
ב.מה קשור אין להם כסף לקנות בגדים ויש להם למסיבות? יש כאלו שלא מעניין אותם בכלל הלבוש והם מעדיפים לבזבז על דברים אחרים ולא על בגדים
[ואולי באמת אין להם כסף מי יודע?]
אולי הם רוצים להשוויץ ואולי הם חושבים שהחולצות האלה יפות?
ומה קשור קיבוצניקים? הלו????
אני מכירה הרבה שלובשים חולצות טירונות/סוף מסלול והם בכלל לא קיבוצניקים
[שלא נדבר על זה שהם כבר בני 30 וממש לא חיילים]
באטום ליין למי איכפת בכלל?
שיילבשו מה בא להם!
במקום להסתכל על כוסיות זה מה אתם עושים במסיבות???????????
בוחנים מה אחרים לובשים?
ראסמי יותר גרועים מנשים אתם!

:whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 [206] 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement