| MasterP |
| quote: | Originally posted by Sniper
אחי, רוב הקיבוצנקים מתלבשים ככה..
בת'אחלס זה זרוק, וזרוק בד"כ זה נוח... |
אחי אני חי באזור של קיבוצניקים זה בדיוק ככה.
למסיבות אני לא הולך עם חולצות צבא
אבל אחי אני מסתובב איתם כל הזמן
/* התחלה של השווצה
בעיקר כי יש לי טונה של חולצות
(קורס פענוח, קצינים, השלמה, שרות)
/* סוף ההשווצה
אז ככה יוצא שאני הולך ממש כמו קיבוצניק
שאגב רק שנסגור, קיבוצניקים הם האנשים!
תכל'ס אחי אני יכול להבין את אלו שבאים עם חולצת סוף מסלול.
כמה סיבות:
א. הם לא יוצאים יותר מידי הבייתה ככה שאין להם יותר מידי הזדמנויות לקניות של בגדים חדשים, וגם הם לא תמיד יודעים מה הכי נחשב
ב. הם עכשיו סיימו מסלול, יש להם את ההתלהבות והכל, ואני לגמרי מבין את זה. אתה לא היית רוצה להראות לכולם שסיימת עכשיו מסלול מגלן?
ג. הם לא שמים זין עלי, עליך ועל כל אחד אחר אז לא אכפת להם
אף אחת מהסיבות לא מפריעה לי, ואני לא חושב שזה צריך להפריע לך.
בקשר לכסף, כן אני מסכים עם מי שאמר שזה לא הגיוני שאין להם כסף לקנות בגדים והם יוצאים למסיבות של 60 שקל. אבל לך תדע. |
|
|