|
מסיבות ..... כנסו (pg. 176)
|
View this Thread in Original format
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by taltul
נו חבר'ה מה עושים היום?
אני צריך איזו הצעה!!!!
איתן מארק מה נסגר עם הפאב ההוא?
?נ''ב: תגידו יש פה למישהו אומץ לבוא לטי אל וי היום
אני רציני לגמרי... |
לא ראיתי הענות של אנשים ללכת לפאב אז עשיתי לי תוכניות אחרות |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by guetag
Me ;) |
גילי- דבר איתי
050-6580654 |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by eXeTik
גילי- דבר איתי
050-6580654 |
אחי איזו מסיבה זו?
שווה לבוא אפילו מראשון? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by taltul
אחי איזו מסיבה זו?
שווה לבוא אפילו מראשון? |
| quote: | Originally posted by lklk2
לאיזה גילאים זה? |
צוף זה מתחם הקיץ של החממה
זה ממוקם בצומת העוגן
שזה קצת לפני חדרה
די רחוק מראשון הייתי אומר
אבל זה ליין המסיבות הטוב ביותר שיש מכל המועדונים באיזור השרון
פוווווווווווווול כוסיות, אני מדבר על 3 בנות על כל בן
מוזיקה מעולה.... השקעה בהפקה, במקום...
יש רק בעיה אחת- הסלקציה נאצית- אם אתה לא יליד 84 או גדול מזה שכח מזה
ואם אתה בא רק בנים גם רוב הסיכויים שלא תיכנסו |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by eXeTik
צוף זה מתחם הקיץ של החממה
זה ממוקם בצומת העוגן
שזה קצת לפני חדרה
די רחוק מראשון הייתי אומר
אבל זה ליין המסיבות הטוב ביותר שיש מכל המועדונים באיזור השרון
פוווווווווווווול כוסיות, אני מדבר על 3 בנות על כל בן
מוזיקה מעולה.... השקעה בהפקה, במקום...
יש רק בעיה אחת- הסלקציה נאצית- אם אתה לא יליד 84 או גדול מזה שכח מזה
ואם אתה בא רק בנים גם רוב הסיכויים שלא תיכנסו |
זה כבר ממזמן לא ככה
הסלקציה אומנם באמת דוחה אנשים בצורה נאצית
אבל ההקפדה שם על גילאים זה כבר ממזמן לא 84
שלא לדבר על זה שאם אתה נראה טוב ולא קטן אז סביר שהם אפילו לא יבדקו לך גיל |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
זה כבר ממזמן לא ככה
הסלקציה אומנם באמת דוחה אנשים בצורה נאצית
אבל ההקפדה שם על גילאים זה כבר ממזמן לא 84
שלא לדבר על זה שאם אתה נראה טוב ולא קטן אז סביר שהם אפילו לא יבדקו לך גיל |
תקשיב, אני לא אוהב להכנס לוויכוחים סתם
בוא רק נגיד שאני בטוח ב-100% שאתה לא מדבר מניסיון אישי
ואני לא יודע מי סיפר לך את זה אבל זה באמת בולשיט
וההקפדה היא על
84 לבנים
ולפני חודשיים פתחו 85 לבנות
כל מה שאני אומר עכשיו זה הליין ימי שישי |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by eXeTik
תקשיב, אני לא אוהב להכנס לוויכוחים סתם
בוא רק נגיד שאני בטוח ב-100% שאתה לא מדבר מניסיון אישי
ואני לא יודע מי סיפר לך את זה אבל זה באמת בולשיט
וההקפדה היא על
84 לבנים
ולפני חודשיים פתחו 85 לבנות
כל מה שאני אומר עכשיו זה הליין ימי שישי |
זה לא ויכוח
אני אישית לא הלכתי לשם כי אני עובד בימי שישי
אבל הרבה חברים שלי היו שם וזה עובדה שהם נכנסו... ובלי איזה קימבון או משהו |
|
|
| MASTERsplinter |

מדהים אותי שאני גר באיזור כבר מעל 8 חודשים ועדיין לא היה לי זמן להגיע לצוף..
בעקרון לא אמורה להיות לי בעיה להכנס.
כבר כמה פעמים רציתי להפגש עם חברי הפורום מהאזור..
משום מה כנראה מפחדים..
קיצר..
HAPPY DAYS ARE OVER
חוזרים ביום ראשון. |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
זה לא ויכוח
אני אישית לא הלכתי לשם כי אני עובד בימי שישי
אבל הרבה חברים שלי היו שם וזה עובדה שהם נכנסו... ובלי איזה קימבון או משהו |
בוא נגיד את זה ככה, אני מציע לך לא ללכת עם הבנאדם הזה שאמר לך שאם אתה נראה טוב אתה תכנס בלי שיסתכלו על תעודות...
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter

מדהים אותי שאני גר באיזור כבר מעל 8 חודשים ועדיין לא היה לי זמן להגיע לצוף..
בעקרון לא אמורה להיות לי בעיה להכנס.
כבר כמה פעמים רציתי להפגש עם חברי הפורום מהאזור..
משום מה כנראה מפחדים..
קיצר..
HAPPY DAYS ARE OVER
חוזרים ביום ראשון. |
עם אתה מעמק חפר או מהקיבוצים בסביבה באמת לא תהיה לך בעיה להכנס
העיקר שכולכם 84+, אפילו אם תבואו כולכם בנים... |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by taltul
אחי איזו מסיבה זו?
שווה לבוא אפילו מראשון? |
עזוב אותך..
הכי טוב מוסד;) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
עזוב אותך..
הכי טוב מוסד;) |
חחחחחחח...אחי דבר איתי באי סי קיו יש לי מה לספרך...
אתה לא יודע בזמן האחרון אני נהיתי
DRUNK ADDICTED
והכל בגלל המוסד והשתיה החינם שלו כל הערב...
נ''ב: דבר איתי באי סי...אספרך על "חוויות" של להיות שיכור תחת...אבל ממש ממש תחת...:D
נפלתי שם מהבמה כמעט שברתי יד...פאק...
הכי מצחיק אבל אני כזה על הרצפה כולי כאבים ביד ואז באות 3 כוסיות גם שיכורות ומתחילות לרקוד מעליי כזה בזמן שאני על הריצפה...
וואי זהו מעכשיו לא שותה...:whip: :toocool: |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by taltul
חחחחחחח...אחי דבר איתי באי סי קיו יש לי מה לספרך...
אתה לא יודע בזמן האחרון אני נהיתי
DRUNK ADDICTED
והכל בגלל המוסד והשתיה החינם שלו כל הערב...
נ''ב: דבר איתי באי סי...אספרך על "חוויות" של להיות שיכור תחת...אבל ממש ממש תחת...:D
נפלתי שם מהבמה כמעט שברתי יד...פאק...
הכי מצחיק אבל אני כזה על הרצפה כולי כאבים ביד ואז באות 3 כוסיות גם שיכורות ומתחילות לרקוד מעליי כזה בזמן שאני על הריצפה...
וואי זהו מעכשיו לא שותה...:whip: :toocool: |
חחחח גם לי יש מיליון סיפורים מהשתכריות שם (מה שאני זוכר!)... מה, היית שם שישי האחרון?
אני עשיתי שבת בבסיס כוסעמק..חברים שלי היו שם..
תבוא יום שישי הזה נפרק שם אלכוהול..:D |
|
|
|
|