|
מסיבות ..... כנסו (pg. 64)
|
View this Thread in Original format
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש מצב שאתה רואה הרבה ילדים בכיתה ט!
אני אישית מנסה לשכנע את החברים שלי לדום |
היית פעם באומן
או שסתם בא לך להגיד משהו? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by ripcurl
היית פעם באומן
או שסתם בא לך להגיד משהו? |
הזה בתל אביב שפתחו בגני התערוכה או הזה בירושלים?
אם זה הזה בתל אביב שכנע אותי ואולי נבוא
אבל הבנתי ילדים קטנים שם |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
1) מאיפה לך לדעת?
2) איפה יהיה טוב היום לפי דעתך? |
אני יודע גם שיהיה מעפן, בגלל שיום ראשון לא כל אלה שבאו לקחו צמידים לזיהוי אז אי אפשר לדעת מי בא ביום ראשון ואז חלק יידפקו בגלל זה וישלמו עוד 80 שקל, אז המועדון החליט שתהיה הנחה לכולם ואז זה יוצא יענו 30 שקל כרטיס, בקיצור מסיבת שכונה... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אני יודע גם שיהיה מעפן, בגלל שיום ראשון לא כל אלה שבאו לקחו צמידים לזיהוי אז אי אפשר לדעת מי בא ביום ראשון ואז חלק יידפקו בגלל זה וישלמו עוד 80 שקל, אז המועדון החליט שתהיה הנחה לכולם ואז זה יוצא יענו 30 שקל כרטיס, בקיצור מסיבת שכונה... |
אז נסה במקום 30 שקל 100 שקל...
אבל איזה סרטים אכלנו אתמול משהו סוף!
היינו 3 מכוניות... ואני חשבתי מהתחלה שנוסעים לדום
ואז שהגענו כבר לדום עם עוד מכונית המכונית השלישית מתקשרת אלינו עושה לנו אנחנו בנמל יש לנו הזמנות למסיבה בטי אל וי
אז נסענו לנמל
והסתבכנו רצח שם!
לקח פול עד שהגענו לנמל
ואז הלכנו לטי אל וי ועושים לנו שרק הבנות יכנסו... אז אמרנו זין והתחלנו לחזור למכוניות
ואז שתי בנות וחבר שלי נשארו שם ומשו מה נכנסו הבנות ואני התעצבנתי אחרי חצי שעה שחבר שלי לא הגיע ולקחתי עוד אחד והלכנו לגרור אותו
קיצר נסענו משם לדום... וכבר היה איזה 2 וחצי
הגענו לדום הבנזונה עושה לי 100 שקל לכל בן ו 40 שקל לכל בת
קיצר בסוף לא נכנסנו לדום
ואז שתי מכוניות חזרו הביתה ואנחנו שהיינו צריכים לאסוף את הבנות באוטו חזרנו לנמל
אכלנו באווזים... ישבנו בסבבה שם
ואז חזרנו לטי אל וי... שניים נשארו באוטו
ואני וחבר שלי נכנסנו פנימה חינם לאיזה חצי שעה בסבבה
ראסמי נראה לי זאת אחת המסיבות הכי חרא שהיו שם... בקושי היו בנות והכל
וזה רק היה בגרין רום שזה קטן ומעפן
אבל היה ערב נחמד סך הכל... למרות כל הסרטים שאכלנו
היום תל יצחק!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
איזה זין! |
למה זין... היה לי ממש סבבה
ובסוף גם רקדתי במסיבה לצלילי הטראקים של פלינר אז מה רע ועוד בחינם אז מה רע?
חוץ מכל הטרטורים של לנסוע לפה ולפה היה נחמד לי
חוץ מזה לא דלק שלי... אז לא הכי מטריד אותי! |
|
|
| DjChook |
מחר בערב מסיבה ב
QUEENS
שזה המקום החדש של צוות אייס (אלה מהסטודיו)
מסיבת צופים, כל השמיניסטים מכל התנועה
באזור הטראנס ינגן כל הערב
DJ GOOSH
מהפורום :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
מחר בערב מסיבה ב
QUEENS
שזה המקום החדש של צוות אייס (אלה מהסטודיו)
מסיבת צופים, כל השמיניסטים מכל התנועה
באזור הטראנס ינגן כל הערב
DJ GOOSH
מהפורום :) |
חחחחחחח מה זה אזור הטראנס?
המקום 4 על 6 מטר!!
צופים סאקס!!! |
|
|
| Q-PiXeL |
אני הייתי אתמול בדום...
היה נחמד אבל לא היה מקום לזוז...
באיזה 2-3 אני ועוד 3 יצאו החוצה, אחד עושה בואו נשב בתחנת אוטובוס נדבר..חחחח
טוב הולכים לתחנת אוטובוס ויושבים כמו 4 גלמודים
עוברת ניידת, ממשיכה 100 מטר נעצרת, עושה רוורס, מגיעה אלינו, השוטר מסכל אלינו, חושב, וממשיך לנסוע...
אחרי זה לאחד (אותו אחד שהציעה לשבת בתחנת אוטובוס) מגיעה רעיון לנסוע לבת ים
(בתירוץ בוא בוא יש שם מלאאא כוסיות)
הוא עוצר מונית כדי לשאול כמה עולה ופתאום אנחנו מוצאים את עצמנו בבת ים...
הלכנו לטיילת והכל שומם, קיצר אכלנו שם ולקחנו מונית חזרה...
נכנסו חזרה לדום, איזה שתיים הפציצו שם עם הארד אבל לצערי הם בדיוק ירדו... |
|
|
| DjChook |
| רועי מאיפה אתה מכיר את המקום ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
מי בתל יצחק הערב? |
מוואה!
וזאת לא נשיקה!!
וחן... הייתי שם במסיבת גיוס של חבר שלי לפני כמה שבועות
זה האולם הקטן של מה שהיה האקו...
והרי גם הייתי באקו אם שכחת... |
|
|
|
|