return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 [150] 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 150)
View this Thread in Original format
cluBBer
quote:
Originally posted by warpedd_
אמת
אנחנו פעם נסענו לתאטרון בחיפה מרעננה... כמעט אותו מרחק


אתם מדברים....זה כלום אנשים

אני נסעתי פעמיים למסיבה לאילת
ונסעתי כמה פעמים למסיבות טבע
אחד מהם היה לים המלך

הקטע הוא שהנסיעה למסיבה היא תענוג בפני עצמו
warpedd_
quote:
Originally posted by cluBBer
אתם מדברים....זה כלום אנשים

אני נסעתי פעמיים למסיבה לאילת
ונסעתי כמה פעמים למסיבות טבע
אחד מהם היה לים המלך

הקטע הוא שהנסיעה למסיבה היא תענוג בפני עצמו


מסיבה באילת??
זה די מטורף לנסוע 5 שעות הלוך וחזור
ועוד להיות במסיבה כל הלילה
לא עדיף למצוא איזה חדר בזול להתפרק אחרי המסיבה?
warpedd_
quote:

חרשתם על כל דיסקוטק אפשרי...נמאס כבר..
יום שישי הקרוב פתיחת ליין החיילים
החם של החורף..
ב-
sun design
ליד העמק ותל יצחק....
שילוט בדרך..
לפרטים ימי הולדת ויחצנות:שרון:428786-053



משהו שמע על זה?
קבלתי הודעה באיסיקיו
מצד שני זה היה מאחת בת 14
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חוץ מזה תומר... נסענו בשביל קוסמיק גייט
זה משהו אחר ;)


בשביל קוסמיק אני מוכן ללכת ברגל מכפר-סבא לחיפה עם ג'ינס באמצע הקיץ אבל רק אם המסיבה תהיה בשביל הגיל שלי..
yonih
רסמי אני הייתי גם נוסע עד לשם רק עם בוקסר עליי בשביל לראות את קוסמיק אבל הייתי אז באפטשים.....

קיצר לאן יוצאים היום?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
משהו שמע על זה?
קבלתי הודעה באיסיקיו
מצד שני זה היה מאחת בת 14
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:


זה בטח אורגזמה\איגלו
מקום מגעיל בטירוף!!!

ולמה יש לך בנות 14 ברשימה?!?!?! :wtf: :nervous: :rolleyes:
DjChook
חחחח כי הוא פדופיל ;)

רועי
בדקת בצחוקיה איפה שאמרתי שהתמונה הזאתי מזכירה אותו

כנס ותראה זה ראסמי הוא
warpedd_
חחחח
נראה לך שאני יודע מי זאתי

סתם פתאום אני רואה הודעה באיסיקיו
DjChook
"היא אמרה לי שהיא בת 17"
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
חחחח כי הוא פדופיל ;)

רועי
בדקת בצחוקיה איפה שאמרתי שהתמונה הזאתי מזכירה אותו

כנס ותראה זה ראסמי הוא


חחחחחחחחח
ראסמי שטות!!!!!
מזכיר אותו באמת טיפה :)


בכל אופן... סוף סוף קיבלתי את הכרטיס חבר שלי בפראנויה!!!!!
מעכשיו לא צריך לזיין את השכל ליחצן... כניסה ב 40 תמיד :)

MasterP
אני בחממה היום
DJ Alex E.
יש מסיבה טובה בסילבסטר ששמעתם עליה?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 [150] 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement