| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by cluBBer
אתם מדברים....זה כלום אנשים
אני נסעתי פעמיים למסיבה לאילת
ונסעתי כמה פעמים למסיבות טבע
אחד מהם היה לים המלך
הקטע הוא שהנסיעה למסיבה היא תענוג בפני עצמו |
מסיבה באילת??
זה די מטורף לנסוע 5 שעות הלוך וחזור
ועוד להיות במסיבה כל הלילה
לא עדיף למצוא איזה חדר בזול להתפרק אחרי המסיבה? |
|
|