return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו
View this Thread in Original format
divx-master
אנשים רק חזרתי מאילת ומתחיל לשעמם לי ברמת גן

הקיצר רציתי לשאול אתכם

אם אתם מכירים דיסקוטקים טובים

כמובבןןן

שהייתי במיליון מסיבות בחיים שלי אבל רציתי לראות איפה אתם נהנתים ...

שאולי גם אני יוכל לגוון קצת


בכל מקרה אני ממליץ על הלילינבלום 25 ... ו


:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:
Djsamorai
תלוי לאיזה גיל ..
עכשיו המסיבות שהכי רצות לנוער
הם :


לילנבלום 25 :יום חמישי אלכוהול חופשי
סטודיו 49 :יום שישי טקילה ב-5 שקל
תל-אביב לאונג' : יום שני (עדיין לא הייתי אבל אומרים שממש מומלץ !)

בכל אופן ..
אני הייתי בסטודיו בלילן ומאוד נהנתי ..
:happy2: :happy2: ;)
DjChook
מחר יעני גם יש מסיבה בלילינבלום ?
NaOren
בא לך ללכת הראל?
divx-master
quote:
Originally posted by Djsamorai
תלוי לאיזה גיל ..
עכשיו המסיבות שהכי רצות לנוער
הם :


לילנבלום 25 :יום חמישי אלכוהול חופשי
סטודיו 49 :יום שישי טקילה ב-5 שקל
תל-אביב לאונג' : יום שני (עדיין לא הייתי אבל אומרים שממש מומלץ !)

בכל אופן ..
אני הייתי בסטודיו בלילן ומאוד נהנתי ..
:happy2: :happy2: ;)


תודה אחי אני אולי ינסה את הסטודיו ביום שישי

אמרו לי מקום טוב ולא יצי לי ללכת

רק הבעיה זה שחברים שלי כבדים ומסיבות זה לא בראש סדר העדיפיות שלהם

וכמובן גם הבעיה עם הכסף עכשיו חזרתי מאילת ואין לי גרוש

טוב הראה תודה אחי בכל מקרה

:toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool:
AnthemFreak
משהו יודע איזה מסיבה יש לילדים בגיל שלי????
(15)
מלא זמן לה הייתי במסיבה!!!
אז בקיצר שתהיה מסיבה טובה!!!
לא לילדים קטנים
כוס עמק זה גיל בעייתי
אני גם לא נראה ממש גדול אז קשה להכנס למקומות
:confused:
divx-master
quote:
Originally posted by AnthemFreak
משהו יודע איזה מסיבה יש לילדים בגיל שלי????
(15)
מלא זמן לה הייתי במסיבה!!!
אז בקיצר שתהיה מסיבה טובה!!!
לא לילדים קטנים
כוס עמק זה גיל בעייתי
אני גם לא נראה ממש גדול אז קשה להכנס למקומות
:confused:


שמע אחי יש הרבה מסיבות שיכניסו אותך .... אם אתה רוצה לראות איזה מסיבות יש
אז תסתכל באתר של לילה

WWW.LAYLA.CO.IL

בארועי יום שישי ותחפש מסיבות נוער

תמי דתוכל להיכנס לקאט בלו

ולפעמים לבלקוני

אבל אם אתה לא נראה גדול אז אולי יהיה לך בעיה בבלקוני ...
NaOren
quote:
Originally posted by AnthemFreak
משהו יודע איזה מסיבה יש לילדים בגיל שלי????
(15)
מלא זמן לה הייתי במסיבה!!!
אז בקיצר שתהיה מסיבה טובה!!!
לא לילדים קטנים
כוס עמק זה גיל בעייתי
אני גם לא נראה ממש גדול אז קשה להכנס למקומות
:confused:


ראסמי גיל 15 זה הכי מסריח...
אם יש לך מסיבה אז גם ילדים בגיל 13 יבואו...

ולמסיבה של 16 אי אפשר להיכנס... (חחח) לא נראה לי שלא יתנו לך להיכנס למסיבה של גיל 16 גם אני אתה לא נראה גדול כ"כ....
AnthemFreak
טוב!!!
תודה בכל אופן!!!
DjChook
אורן מה אתה משחק אותה הולך למסיבות ?

בסטודיאו נחמד, חם מדי..

והתאורה באולם של הטראנסים ממש גרועה...

וגם המיקום - קיבוץ גלויות לא משהו

אבל אמרו שפתחו שם גם יעני אולם על הגג ושמה לא הייתי
אמור להיות סופני

NaOren
צ'וק... - מה לעשות אני לא יודע לרקוד כ"כ ... ויותר נהנה לעשן עם החברה...
:-)

מחר אולי אני אלך, מלא מגבעת שמואל אמרו לי לבוא איתם מחר אז נראה
שווה משהו בלילנבלום? (משהו כזה..) מי שהולך שיגיד לי...
warpedd_
מה נסגר עם המסיבה בלילנבאום
שמעתי על זה

משהו יכול לתת פרטים
מוזיקה\מחיר כניסה\מקום

בכל מקרה שמעתי שיש מסיבה של 99 בטיאלוי
אבל בטח יהיו שמה חברה יותר צעירים

ויש תל יצחקקקקקקקק
האמת כבר הרבה זמן לא הייתי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement