|
Klotterplank (pg. 108)
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by Glorie
STEFAN 6år:
Mamman heter höna, pappan hane, ungarna killingar
och barnbarnen ägg.
|
steve då :) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Glorie
Skoj!
EMIL 6år:
Näsan är egentligen en muskel som man andas med.
Men den kan också användas till att frakta snor med. :):D
MIRANDA 7år:
Kungen heter Carl Gustav den tredje i fjärde. Hans
familj heter Viktoria, Madelene och Adam och Eva.
STEFAN 6år:
Mamman heter höna, pappan hane, ungarna killingar
och barnbarnen ägg.
klockrent f*n :D |
:D :D :D Dom är roliga barn..... |
|
|
| Dj_ExOn |
| De är roliga när de sitter still!!:whip: ;) |
|
|
| mindshooter |
| 18760 i pacman. spelade det när jag var riiiiktigt liten....så jävla bra spel!!! |
|
|
| dbl |
£%&@#"!£%&@#"!£%&@#"!£%&@#"!£%&@#"!£%&@#"!£%&@#"!
WHY GOD WHYYYYYY... det e techno fest på trägårn den 31januari och just den jävla helgen gör jag lumpen...... WWWWWHHHHYYYYYYY
kan allt bli mer misslyckat eller :( :( :( :( :( :( |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dbl
£%&@#"!£%&@#"!£%&@#"!£%&@#"!£%&@#"!£%&@#"!£%&@#"!
WHY GOD WHYYYYYY... det e techno fest på trägårn den 31januari och just den jävla helgen gör jag lumpen...... WWWWWHHHHYYYYYYY
kan allt bli mer misslyckat eller :( :( :( :( :( :( | Det verkar som allt i hela världen händer just den 31a Januari :whip:
Själv har jag total lessnat på att va hemma nu så jag drar till Garbo i Sumpan där ett par polare sitter... dom kör tidvis under kvällen trance i varierande format :gsmile: Så nu blir det ett par panik groggar :wtf:
Värsta e att jag ser ut som Ivanhoe i frillan.... hann ju inte klippa mig i Veckan :tongue2
[edit] redan svept en grogg :eek: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det verkar som allt i hela världen händer just den 31a Januari :whip:
Själv har jag total lessnat på att va hemma nu så jag drar till Garbo i Sumpan där ett par polare sitter... dom kör tidvis under kvällen trance i varierande format :gsmile: Så nu blir det ett par panik groggar :wtf:
Värsta e att jag ser ut som Ivanhoe i frillan.... hann ju inte klippa mig i Veckan :tongue2
[edit] redan svept en grogg :eek: |
jag har inte klippt mig på svin länge så nu har hår topparna börjat krulla sig.. ser för jävligt ut och så e det lumpen hela veckan.. eller riktigare sagt mån - fre... men jag måste klippa mig snart.. eller typ bara ta topparna.. tänkte checka med min farbror imorogn om han vet nån bra frisör.. lär la kosta skjorta, men vafan :)
en frisyr e ändå... en frisyr :) |
|
|
| P4z! |
| jag börjar få Jofa-hjälms frilla :eek: |
|
|
| Nyx |
Wooouaa..jag 'r så fuller :toothless
var o kollade på mitt stora feta grekiska bröllop..en hely ok film som påminner om jalla jalla..
har druckit en massa drinkar & ouzo, nån grekisk halsbrännare med lakrtissmak..sen har jag käkat en massa grekiska rätter..fettnajs! :crazy:
yassos på er! :D |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Nyx
var o kollade på mitt stora feta grekiska bröllop..en hely ok film som påminner om jalla jalla..
|
helt ok film faktiskt :) feel-good-movie...man blir bara glar av den....inte massa tjaffs :p |
|
|
| Glorie |
Nyx, grekisk afton eller? :)
mumma, ja älskar tzatsiki :)
ja har me sett filmen....mjo, den var rolig på sina ställen :) som när han krocka me tanten :D pappans skämt var bra me...men det var ju synd att man kunde förutspå den efter 10min. :) |
|
|
| Vizay |
Replies - 1294
Views - 11272
de där e statsen för klotterplanket...jävlar va vi har varit aktiva slog det mig :p |
|
|
|
|