|
Klotterplank (pg. 179)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| quote: | Originally posted by mindshooter
diggar alla fina färger i din oxå :) |
-Taaaaaaack ;)
| quote: | | Kolla till din sig igen dock..den är för stor :) |
Höhdudu Mindshooter.. hur ser du det? :p nu har ja förminskat bilden me 12 px på höjden, räcker d elle? ska ja behöva skriva låtarna på samma rad? :p:disbelief |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Glorie
-Taaaaaaack ;)
Höhdudu Mindshooter.. hur ser du det? :p nu har ja förminskat bilden me 12 px på höjden, räcker d elle? ska ja behöva skriva låtarna på samma rad? :p:disbelief |
jag har en moderatorfunktion som gör att jag får en liten knapp bredvid allas signatur...klickar jag där så kommer jag till en ny ruta där jag ser om den håller sig innanför ramarna för hur stor den får vara...där kan ni oxå kolla om ni går in och editerar signaturen och klickar in er på "Advanced signature editor" :) den var ett par cm för stor...annars hade jag inte sagt något... |
|
|
| Glorie |
hahahhaha :D ja såg nog vad du gjorde... :p
men huh, advanced.. blajj blajj
d står:
* The long bar ^^ above ^^ MUST NOT go
BELOW the small bar on the right
å det gjorde den.. alltså e den fortf. för stor :( :( eller har ja fattat fel? kan du kolla igen
ingår d i dina sysslor att kontrollera folks signaturer elle? :p |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Glorie
hahahhaha :D ja såg nog vad du gjorde... :p
men huh, advanced.. blajj blajj
d står:
* The long bar ^^ above ^^ MUST NOT go
BELOW the small bar on the right
å det gjorde den.. alltså e den fortf. för stor :( :( eller har ja fattat fel? kan du kolla igen
ingår d i dina sysslor att kontrollera folks signaturer elle? :p |
Japp du avläste den nog rätt..man får inte ha särskilt stora signaturer längre..och jag tycker det är skitbra..tycker egentligen att han kan dra ner ännu mer på det....signaturerna och blajet runtomkring tar ofta upp mer än själva posten....den spontana kommentar jag får från folk som ser det här forumet är typ att det är jävligt plottrigt och en massa bilder överallt....signaturerna och det....
Jo det ingår i mina sysslor.....alla moderatorer ska säga till dom som har för stora :) vi kan suspendera signaturer oxå om medlemmarna inte ändrar dom.... |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Japp du avläste den nog rätt..man får inte ha särskilt stora signaturer längre..och jag tycker det är skitbra..tycker egentligen att han kan dra ner ännu mer på det....signaturerna och blajet runtomkring tar ofta upp mer än själva posten....den spontana kommentar jag får från folk som ser det här forumet är typ att det är jävligt plottrigt och en massa bilder överallt....signaturerna och det....
Jo det ingår i mina sysslor.....alla moderatorer ska säga till dom som har för stora :) vi kan suspendera signaturer oxå om medlemmarna inte ändrar dom.... |
tycker det e skit bra att dem har ändrat reglerna för signaturerna.. förut va ju allas skit stora.... hel kass.... |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by dbl
tycker det e skit bra att dem har ändrat reglerna för signaturerna.. förut va ju allas skit stora.... hel kass.... |
Hmmm... *sneglar på min egen signatur och känner mig skyldig* |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Aendy
Hmmm... *sneglar på min egen signatur och känner mig skyldig* |
*MUHAHAHAHAHAHA* ;) |
|
|
| dj_hysterix |
cool cd-spelare :)
här |
|
|
| dj_hysterix |
marc la cruz - krieg gegen die maschinen e skitgrym
Sonic Inc - I feel you (Marc la cruz remix) e oxå grym
:D |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
marc la cruz - krieg gegen die maschinen e skitgrym
Sonic Inc - I feel you (Marc la cruz remix) e oxå grym
:D |
agreeee....:) krieg vet ja inte om ja har hört riktigt.. men hmm, den var iaf me i mixen igår... :D Har funderat länge på att starta en Marc La cruz tråd här i svenska sektionen.. LÄTT att han fötjänar det.. men nu finns ju den i Musicforumet.. ska försöka hålla den vid liv :D får ju aldrig nå svar ju :D |
|
|
| Nyx |
Jag vet inte mer än att han heter Marcus Kreck och att han producerat musik med bl.a. Ace Da Brain, George Acosta & Pulsedriver.
Marc La Cruz producerar helskön mörk och hård trance :disbelief
|
|
|
|
|