|
Klotterplank (pg. 274)
|
View this Thread in Original format
| Smekbar |
| ikväll blev jag nog kär... :) oj vad underbart... när man för en gångs skull bestämmer sig för att gå ut o ragga så löser det sig också... fan vad jag är GLAD nu :) men ysch för reveal.. han lyckades nästan förstöra det för mig, men jag räddade det :) yessssssss :D:D:D:D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Smekbar
ikväll blev jag nog kär... :) oj vad underbart... när man för en gångs skull bestämmer sig för att gå ut o ragga så löser det sig också... fan vad jag är GLAD nu :) men ysch för reveal.. han lyckades nästan förstöra det för mig, men jag räddade det :) yessssssss :D:D:D:D |
grattis.. hehehe ;) |
|
|
| dj_hysterix |
| heja tjejer ! :D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
heja tjejer ! :D |
man får väl gratulera till silvret :) |
|
|
| St_Andrew |
| fan att sverige förlora idag altså... blev ju VM silver iaf det får vi inte vara missnöjda med :) |
|
|
| Aendy |
| Helgens behållning är utan tvekan Ljungskogs underbara guld på linjeloppet. Vilket lopp hon gör, så supertaktisk och egoistisk har man svårt att tro att en svensk idrottare kan vara. Grymt klimax på ett underhållande lopp! |
|
|
| Dioxys |
| haha, grattis Smekbar! själv hade man ju flicka över ikväll :D trodde det skulle bli nått men påvägen hem så skickar hon ett mess där det står att hon inte vill heller :D hahaha, svenska tjejer är lite för lössläppta ibland tycker jag :) |
|
|
| mindshooter |
Vi kan härmed än en gång konstatera att flickor är pucko :D
Nu ska jag väcka anstöt med ett av mina egna citat:
"Alla tjejer är dumma i huvudet, det gäller bara att hitta en som är mindre dum i huvudet än de andra"
nuf said, alla killar här inne kommer vid flera tillfällen i livet förstå vad jag menar... hoppas inte alla dom sköna tjejerna vi har här inne som faktiskt är mindre dumma i huvudet än andra tar illa upp :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Har inte läst igenom diskussionen än men så länge får ni en gåta :toothless
Va e skillnaden på en kvinna och en mås?
Den ena rotar i allt, skränar och skriker och lämnar en aldrig i fred
bråkar med allt och alla. Den andra är en fågel..
Bara ett skämt så mina damer... ta inte illa upp :) |
|
|
| quilly |
Ska jag glida in som en räddande ängel för tjejernas räkning. Jag är fast för en kvinna och hon är varken dum eller speciellt skräning. MEN hon är förbaskat jobbig ibland :p
Men av tidigare erfarenheter vet jag att det finns MÅNGA riktigt korkade brudar där ute, gäller bara att välja med omsorg. |
|
|
| Kongo_kim |
Usch och fy för förkylningar. Någon som har en bra kur?
Jag är riktigt jävla förkyld just nu. Gick snabbt också började med halsont och sen på bara några timmar blev man täppt i näsan.
Kunde knappt sova inatt. |
|
|
| dbl |
hehehehehe.. fick precis nya numret av slitz ner i brevlådan och i den finns en kändis panel som får några frågor.. en av frågorna va
"Finns det någon musikstil som du inte klarar av att lyssna på?"
| quote: | svarat av Börje Salming (Hockeylegend)
Sådant där dunka dunka... Techno heter det! Det e bara för mycket
|
hehe :p |
|
|
|
|