|
Klotterplank (pg. 402)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| quote: | Originally posted by ScuL
Enligt min kursbok får man också säga han cyklade till affären Dock tror jag att Jenny kommer inte att vara överens med det ? :p
Hur är det nu egentligen.. |
:stongue: :stongue: :stongue: jag är visst med på det. det är ju enkel imperfekt ju. jag tror vi måste ha missförstått varandra. vi får ta en kurs i svenska igen, sen när det behövs.
| quote: |
Följer min kursbok modern Svenska och Jenny gammal Svenska typ? :D |
hehe, inga kommentarer
:disbelief |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Glorie
:stongue: :stongue: :stongue: jag är visst med på det. det är ju enkel imperfekt ju. jag tror vi måste ha missförstått varandra. vi får ta en kurs i svenska igen, sen när det behövs.
hehe, inga kommentarer
eheh okej jag har kanske förstått fel men det var också ett tag sen. men nyss hittade jag ordet i min kursbok igen så jag började undra :p |
|
|
| Glorie |
Är det någon som vet vem mer det är än Tony, som snackar i slutet utav en radiorip av Britney Spears - Everytime (above & beyond-mix)????? Det måste ju vara Jono va? Tycker det låter som en riktig engelskman :p men sen läste jag att tredje medlemmen Paavo bott i England, men det borde vara Jono. Nån som vet säkert? |
ingen som vet? :( |
|
|
| GyLLe |
| vart håller Nyx hus nåstans??? Ville han inget specielt, men när jag satt och titta på SWETA foto sidan så kom jag å tänka på att jag inte har sett han här på ett bra tag???? Och Teski åxå för den delen.... |
|
|
| GyLLe |
*!!!värdelös fakta om mig!!!*
ville bara säga att jag har klippt mej.. ser inte als ut som jag gör på SWETA foto tråden längre i håret!!!
tänkte om nån undra!!! |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by GyLLe
vart håller Nyx hus nåstans??? |
Själv undrar jag vart Kenny (mindshooter) har tagit vägen. Verkar som han har gått upp i rök efter han använt de där eldpinnarna :( |
|
|
| ScuL |
nån jag känner håller på med att arrangera det här:
http://www.vision-parade.de/
typ Bremen's Love Parade..
Laszlo, kolla på högersidan :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
Själv undrar jag vart Kenny (mindshooter) har tagit vägen. Verkar som han har gått upp i rök efter han använt de där eldpinnarna :( |
Ja du jag har också funderat på vart han har tagit vägen många gånger... kan va massa saker, kanske inte hinner hänga med i alla trådar å har svårt därför att komma igång igen...
Kanske blivit sårad av en tjej (tjejer är bra på sånt) & är så deppig att han inte orkar engagera sig här på ett tag.
Problem med internet... problem med datorn...
Vi saknar han kan vi väl säga i alla fall :gsmile: |
|
|
| jofawe |
Hörrni .. en fråga bara...
hur många av er vet om att elektrikerna strejkar?
Hur många av er bryr sig?
ta en kik in på http://www.sef.se och läs vilka jävla bud som EIO har gett.
1. de vill avskaffa LAS (Lagen om Anställningsskydd
2. de vill avskaffa vårt Ackordssystem ...
3. orkar inte.. är upprörd!
Så .. pls.. stöd oss!! |
|
|
| Laszlo |
AJ SOM FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!
femtusensjuhundrafemtiotolfte jävla gången jag skär mig på det där förbannade jävla badrumsskåpet. Det är glashyllor och kanterna är sylvassa - denna gången rikt det in riktigt jävla djup i fingret....och inte vill det sluta blöda heller...satan...
(detta inlägget tog för övrigt en halvtimma att skriva) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by jofawe
hur många av er vet om att elektrikerna strejkar?
|
såg på nyheterna igår.. det var rätt skönt när reportern frågade, vad tänker ni göra om era krav inte uppfylls med 600 strejkande?
Då svara han "ja, vi har ju 18 000 medlemmar så, det går ju att ta ut dem i strejk också" :D
för övrigt blir jag så förbajat upprörd när jag ser hur brittiska och amerikanska soldater behandlar sina krigsfångar. kan tänka mig att britter och amerikaner kan är sådär elaka mot irakierna. Åjo.. vet allt att irakierna kanske inte är snälla heller precis... men ändå. Västmakterna är inte ett dugg bättre själva, fast de vill verka vara det. Det är inte människor som gör sådär. det är svin! :( fy fabian. hoppas de får kännbara straff :mad: Hitta ingen lämplig "Krigstråd" att skriva det där i, egentligen skulle man ju starta en ny, men jag pallar inte.
Men Laszlo.... hmmm inte bra du. Säg åt din bostadsvärd för fasen, man kan ju inte sätta in vassa hyllor i sina badrumsskåp. Det är vansinnigt. |
|
|
| Glorie |
http://www.expressen.se/index.jsp?a=133935
:crazy: :crazy: :crazy:
det med parkering stämmer i vart fall in på mig. jag har haft körkort i över fem år och kan fortf. inte fickparkera och vill inte göra det idag heller, sjukt imponerad av såna som kan. :p dock var jag grym på det på bilskolan! jag ska allt träna i sommar.
|
|
|
|