|
Klotterplank (pg. 433)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dbl
DJ:en som spelade den sa det till mig.. eller dansa o dansa.. han rörde sig till den iallafall.. heh |
Du menar han blinkade med ögonen och även om ingen såg det så slog hans hjärta :D
Näääää... tror han stog längst fram å röjjde som fan som en annan full 25åring :D |
|
|
| St_Andrew |
sant reveal, men det känns ändå så dummt :p
| quote: | Originally posted by chjo
Det där med visum är ett himla mekk.
Var i Indien i Januari, visum dit var på 3-4 sidor, plus massa skickande av pass och foton till Indiska ambassaden. Likadant är det nu när jag ska till indonesien.. främjar ju inte turismen direkt :mad: |
neh precis, kan ju förstå att det är en annan sak om man ska stanna ett år, men turistvisum ska fan vara enkla att få...
jag måste typ skicka in 5 papper + passfoton + passkopia :S kan inte alla länder barra gå med i EU? :p |
|
|
| Smekbar |
| handlar ju om att OM du nu är terrorist, men säger att du inte är det, och usa/kanada sen får reda på det, så behöver du inte begå nått brott där för att de ska kunna gripa dig, eftersom du redan ljugit när du skrev på papperna... så, så jävla dumt är det egentligen inte, även om utformningen av frågorna ser lite löjlig ut. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Smekbar
handlar ju om att OM du nu är terrorist, men säger att du inte är det, och usa/kanada sen får reda på det, så behöver du inte begå nått brott där för att de ska kunna gripa dig, eftersom du redan ljugit när du skrev på papperna... så, så jävla dumt är det egentligen inte, även om utformningen av frågorna ser lite löjlig ut. |
Var det inte ungefär det jag sa? Kom med nåt nytt va :p |
|
|
| St_Andrew |
jag blir så sur :whip: :whip:
nu har min kompis som jag skulle åka med till lysekil hoppat av i sista sekunden, så det innebär att jag kommer få sitta med min släkt på midsommar i tråkiga stockholm istället.... :rolleyes: :p
:whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Glorie |
http://www.hitta.se/default.aspx
här kan man söka efter mobilnummer till folk... värsta grejen. har hittat mobil till de flesta kompisar jag kontrollerat.
-----------------------------------------------------
jag e hemskt sjuk :( synd om mig. |
|
|
| dj_hysterix |
va heter den här låten ?
joshikousei net-kyousha
agisi gän agens ey nosha:D
EDIT: Den e tung :D |
|
|
| St_Andrew |
hysterix, klara du inte proven eller? :(
tänkte med tanke på din custom text |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Glorie
blev förkyllningen värre? |
|
|
| GyLLe |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
hysterix, klara du inte proven eller? :(
tänkte med tanke på din custom text |
om de är så som du tror så var de synd... för annars skulle vi vart 3st VÅS-TA:s... de är ju såklart åxå synd att du inte kom in då... |
|
|
| AC. |
| quote: | Originally posted by Glorie
http://www.hitta.se/default.aspx
här kan man söka efter mobilnummer till folk... värsta grejen. har hittat mobil till de flesta kompisar jag kontrollerat.
-----------------------------------------------------
Härlig sida!
Nu vet jag var din brevlåda bor;) |
|
|
| dj_hysterix |
nä tvyärr, men bra var jag iaf.
Så här kan man se det:
Först är det 100 % som ansöker dit. Sedan filtreras det bort med betyg så att 10% stannar kvar.
Dessa 10 % gör testerna som är på tre dagar. Första testet är logik, abstrakta saker, minne, siffersinne osv. Av dessa 10 % kom 7 % vidare, och jag fortsatte till nästa dag. På andra dagen var det också dags för tester; simultankapacitet, lite mer logik, och intervju med flygpsykologen (det är här dom försöker skrämma och psyka dig). När jag fick reda på resultaten hade jag gjort vissa slarvfel på logikgrejerna och det gjorde så att jag inte kom in. Min grupp var så himla bra också, så konkurrans var ännu hårdare än förväntat. Nåt som bör tillägas är att 600 sökte dit, 60 kom till tester och c:a 30 kommer komma in.
Men, detta behöver inte betyda att det är dåligt tecken, tvärtom. Då vet jag vad jag behöver utveckla som person och vad jag behöver träna upp. Sedan kan jag ansöka till TFHS (trafikflyghögskolan) och åtminstone försöka komma in där. Konkurransen där är så extremt jävla ultra hård - av 1500 som söker kommmer 12 in.
Från den ljusa sidan fick jag träffa många från olika delar av Sverige. Linköpingsdialekten och Lunddialekten är skitcoola, och Bålstadialekten är härligt grötigt :D |
|
|
|
|