|
Klotterplank (pg. 561)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
^^ woho! Två sidor ren och skär koncentrerat skitsnack lämnade jag in en hel minut innan kursmappen stängdes. Fan vad jag är 1337 :stevesheadbangarsmiley: :D  |
|
|
| St_Andrew |
Grattis :D haha
antar att det e obligatoriskt för att annars skulle ingen göra det? :p |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Grattis :D haha
antar att det e obligatoriskt för att annars skulle ingen göra det? :p |
precis så är det..:) |
|
|
| Cloudburst |
| vi har så att vi väljer ut 2 pers i klassen som gör kursutvärdering. Den består av 3-4 möten. För det får man 500 spänn presentcheck på chalmers bokhandel. Inte ansträngande på nått vis och man får betlalt. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
vi har så att vi väljer ut 2 pers i klassen som gör kursutvärdering. Den består av 3-4 möten. För det får man 500 spänn presentcheck på chalmers bokhandel. Inte ansträngande på nått vis och man får betlalt. |
wtf. förslag på något liknande skall jag sannerligen framföra till institutionen. presentcheck på böcker är fan guld värt. |
|
|
| Laszlo |
| det var det värsta...11 pers online på SWETA just nu...länge sedan det var så hög aktivitet här... |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Laszlo
wtf. förslag på något liknande skall jag sannerligen framföra till institutionen. presentcheck på böcker är fan guld värt. |
Jepp, den e gó den!
Förresten fyller Swamper år idag. :D Bara 5 dagar innan mig. Dessutom så kallas även jag för träskmonster (swampm0nstah)... ;)
kusligt... man blir mörkrädd för mindre.. :p |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Jepp, den e gó den!
Förresten fyller Swamper år idag. :D Bara 5 dagar innan mig. Dessutom så kallas även jag för träskmonster (swampm0nstah)... ;)
kusligt... man blir mörkrädd för mindre.. :p |
eh, han e i den kanadensiska tidzonen ju, fortfarande fyra timmar kvar :p |
|
|
| Cloudburst |
pfft! 29 bast blir snubben dessutom. :)
Här är en mammut jag ritade nyss.. :p (mitt favvodjur såklart)
 |
|
|
| St_Andrew |
LOL @ mig & Kanadensiska tidszonen btw :p haha (finns liksom mer än en tidszone ;)
anyway, var värsta stormen här ikväll, var typ en tornado som drog förbi här några hundra meter bort :eyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
LOL @ mig & Kanadensiska tidszonen btw :p haha (finns liksom mer än en tidszone ;)
anyway, var värsta stormen här ikväll, var typ en tornado som drog förbi här några hundra meter bort :eyes: |
Coolt en sån vill jag se nångång i mitt liv :D
btw. När jag läser dina poster så poppar automatiskt en svengelsk dialekt upp liknande Stuart Baxter eller typ likt Dolf Lundgren innan han flyttade tillbaks till Sverige :toothless
Eller ja... Victoria Silverstedt...
Haha... no offence :toocool: |
|
|
| jofawe |
Här i smaland was there en orkan vid name Gudrun som pulled förbi i vintras.. det märktes :P |
|
|
|
|