|
Klotterplank (pg. 424)
|
View this Thread in Original format
| Kamelen |
| alltså det började förut när jag såg honom stå där..alltså det va sjukt.. han bara stod där.. rörde sig inte.. men tittade åt motsatt håll som jag kollade åt.. eller åt mitt håll beroende på hur man ser det..eller om han hade ögon i nacken.. vilket man nu inte har.. men jag sa "om han hade" .. vilket iförsig är jävligt dumt att säga så för man kan itne ha det..fast ännu dummare vore det om han verkligen hade haft ögon i nacken.. för då skulle man t.ex. kunna se sin wiplashskada komma.. osv.. förlåt för felstavningen på det ordet.. knepigt =).. knepigt är oxo en sak som många undrar över.. är det knepigt? eller gör vi det knepigt?.. det kan ju inte va knepigt i naturen.. vi gör det själva knepigt.. fast vi är ju en del utav naturen..vilket kanske gör att första påståendet va rätt..men vad är rätt och fel?.. majoriteten? nä som sagt.. jag har alltid velat kunna skriva "vad snackade jag egentligen om" och det roliga är att jag inte har snackat.. utan skrivit.. så jag får spara den meningen till nångång och istället skriver jag "vadfan har jag skrivit om".. ja absolut ingeting.. hade bara tråkigt.. eller nått har jag ju skrivit om..men inget viktigt.. lr kanske viktigt för nån.. men inte för mig.. inte just nu ialf.. inte nu heller.. hejsvejs kram! =) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Kamelen
knepigt =).. knepigt är oxo en sak som många undrar över.. är det knepigt? eller gör vi det knepigt?.. det kan ju inte va knepigt i naturen.. vi gör det själva knepigt.. |
hmmmmmmmm :rolleyes: ehhhh... okej... :p
kvällen e räddad.. på utestället spelade Sebastian från Supernatural: (Ohhh va bra dj som spelade varje låt cirka 2 minuter) :disbelief
Haiducii :D :crazy:
Britney Spears - Everytime (nån dance remix)
Günther -båda låtarna -baaaah:nervous:
OCH
Dr Feelgood :stongue:
kolla in kändiskarta från -85
http://www.frobergh.se/kandiskarta-85.jpg |
|
|
| Aendy |
Tro det eller ej men jag känner faktiskt till ALLA på den kartan! Jobbigt! |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Aendy
Tro det eller ej men jag känner faktiskt till ALLA på den kartan! Jobbigt! |
hehe... jasså du. vänligen upplys mig vilka följande är då ;)
rad 1: nummer 1, 3 & 10
rad 2: nummer 5, 6, 7 & 8
rad 3: nummer 6 & 8
rad 4: nummer 8, 9 & 10
vissa känner jag igen till namnet, men inte bilden. Så är fallet med Cecila Torudd t.ex. Vissa är det tvärtom med... som med hon som spelar Ronja va? Visst är det hon? :D Hanna!
och sen.. kolla in Uggla...
:stongue: Snyggg :rolleyes: |
|
|
| MojjMojj |
Schysst hund. DÄRFÖR gillar jag hundar mer än katter :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
hoho, Agneta Fältskog är/var jue en riktig puma :D |
|
|
| GyLLe |
| Och Thåstöm ser ut som en tjej!!!! |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Glorie
hehe... jasså du. vänligen upplys mig vilka följande är då ;)
rad 1: nummer 1, 3 & 10
rad 2: nummer 5, 6, 7 & 8
rad 3: nummer 6 & 8
rad 4: nummer 8, 9 & 10
|
Okej,
nummer 1:1 Cia Berg, Sångerska i gruppen Whale (med bla. Henrik Shyffert)
nummer 1:3 Fredrik Willstrand, sjunger låten fem-i-tolv :)
nummer 1:10 Annichen Kringstad, VM-guld individuellt och i budkavle 1981,1983 och 1985. Sju individuella SM-guld och fyra SM-guld i budkavle. Fem totalsegrar i O-ringen... och Bragdguldet 1981
nummer 2:5 Jan Häggkvist, Carolas manager
nummer 2:6 Vet jag inte
nummer 2:7 Anders Järryd, STOR tennisspelare
nummer 2:8 Ann-Louise Skoglund, idrottare
nummer 3:6 Marianne Berglund, Författare
nummer 3:8 Pia Sundhage, fotbollspelare
nummer 4:8 Lillen Eklund, boxare
nummer 4:9 VET EJ!
nummer 4:10 Glenn Strömberg, fotbollsspelare
det var väl inte så svårt ;) |
|
|
| Dioxys |
| Usch :( Håller på att packa till flytten upp till sthlm nu på söndag och jag är verkligen så trött så jag skulle kunna decka på tangentbordet :( |
|
|
| Glorie |
du! som är YNGRE (kommer inte ihåg hur många år) än mig.. kan fler än vad jag kan... tssss... jag får bakläxa :p :p men 85! då var jag fem... å du yngre än det! du kan omöjligt komma ihåg Fredrik Willstrand tex? den låten måste ju ha kommit vid 85? aja
| quote: | Originally posted by jofawe
nummer 1:1 Cia Berg, Sångerska i gruppen Whale (med bla. Henrik Shyffert) |
hmm vid närmare eftertanke kunde jag henne, men kunde inte placera henne bara...
| quote: |
nummer 1:3 Fredrik Willstrand, sjunger låten fem-i-tolv :) |
öhhh :p aldrig hört!
Resten är ju mest idrottare så det är inte konstigt att jag inte kunde dem. Mitt intresse för idrott är lika med noll :) hoho
Dioxys, va? Nu hänger jag inte med.. får nog se om du svarar på msn den här gången då.. ska du flytta? vaddå??? sthlm? huh? |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by Glorie
Dioxys, va? Nu hänger jag inte med.. får nog se om du svarar på msn den här gången då.. ska du flytta? vaddå??? sthlm? huh? |
Åker upp för att sommarjobba :) |
|
|
|
|