|
Klotterplank (pg. 469)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
jaha, det är väl jävla märkligt att man ska råka ut för en massa saker hela tiden...
Har precis suttit inlåst i en kall j*vla industrihiss :p
Tog 45min innan jourteknikern kom och låste upp ena dörren för mig, fick kräla ut som en j*vla mask mellan hissgolvet och nedervåningens tak.
Men men, nu är jag en erfarenhet rikare iaf :toothless |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
fick kräla ut som en j*vla mask mellan hissgolvet och nedervåningens tak.
|
:stongue: hoho, de där lät roligt..:p flåt... men staaaackars :)
var du ensam elle?
drama på hög nivå :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Glorie
:stongue: hoho, de där lät roligt..:p flåt... men staaaackars :)
var du ensam elle?
drama på hög nivå :) |
jo, själv var jag...
Som tur är har jag ju inte ont av sådant, vore nog inte lika kaxig nu om jag haft cellskräck :stongue: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
jo, själv var jag...
Som tur är har jag ju inte ont av sådant, vore nog inte lika kaxig nu om jag haft cellskräck :stongue: |
hhehe.. sånt är alltid kul, sålänge man inte själv sitter där i skiten.
Vi byggde studentbostäder i växjö för nått år sen, där det var fyra hus, och fyra hissar.
Det dumma var att ställverket (där alla centraler sitter, bland annat inkommande från trafokiosken) var taskigt dimensionerat (krävdes ca 125A men var bara avsäkrat med 80A)
så, en helg, tror det var allahelgonahelgen 2002 eller nått sånt, så hände det ofattbara.
Vi visste att om man hade på si och så många spisar i lägenheterna och körde alla hissar på en gång så skulle säkringarna gå.
Och det gjorde de.
så döm av brandmännens och hissteknikernas förvåning när FYRA hissar stannade exakt samtidigt och med ca 2-5 pers i varje hiss :)
Suck, det blev en låååång kväll för mig och min jobbarkompis som glömt stänga av mobilerna...
men, som swe_trance säger, en erfarenhet rikare :) |
|
|
| St_Andrew |
| jag åkte fritt fall en gång med en hiss typ 2-3 våningar, det var läskigt... speciellt med tanke på att det var typ 20 våningar upp :nervous: |
|
|
| Glorie |
snacka me en lirare som bor 5 mil söder om Polcirkeln..de hade snöat där förra veckan :) mysigt eller? :rolleyes:
för övrigt har denna låt (på nåt mystiskt sätt) smygit sig in på the eftehpe... för er som gillar vocaltrance..eller airbase. sjukt bra :D
calanit-sculptured (airbase remix) |
|
|
| ScuL |
Augusti är nu officielt Hollands blöttaste månad nånsin... mer än 320mm nederbörd tror jag. Det har inte hänt sen den Holländska 'SMHI' började med mätningar i 1850 något..
Lite sur... i hela sommarperioden hade vi bara 2 och en halv vecka sol :rolleyes: |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by ScuL
Augusti är nu officielt Hollands blöttaste månad nånsin... mer än 320mm nederbörd tror jag. Det har inte hänt sen den Holländska 'SMHI' började med mätningar i 1850 något..
Lite sur... i hela sommarperioden hade vi bara 2 och en halv vecka sol :rolleyes: |
hahahah fett segt, vi har inte haft så jättebra väder här heller...men nu när alla jobbar då måste det fina vädret komma (doh!) :p |
|
|
| MiB |
va ute o fiska lite igår och fick denna skönhet =))
en abborre på 585 gram, helt ok om jag får säga det själv.
satan va fet den va.. men det roliga va hur jag fick den.
var vid ett fall som har "betonggolv" på sidorna om med ca 2 cm djupt vatten som den simmade upp på när jag stog ovanför så jag hoppa bara ner på platån o tog den med händerna =) inte varjer dag man får en abborre på 585 gram med bara händerna =) haha... |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by MiB
va ute o fiska lite igår och fick denna skönhet =))
en abborre på 585 gram, helt ok om jag får säga det själv.
satan va fet den va.. men det roliga va hur jag fick den.
var vid ett fall som har "betonggolv" på sidorna om med ca 2 cm djupt vatten som den simmade upp på när jag stog ovanför så jag hoppa bara ner på platån o tog den med händerna =) inte varjer dag man får en abborre på 585 gram med bara händerna =) haha... |
det är faktist olagligt i sverige :P |
|
|
|
|