|
Klotterplank (pg. 783)
|
View this Thread in Original format
| Christian Ö. |
| Om någon funderar på att köpa mobil, prata med mig då så kan jag säkert fixa lite rabatt;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Om någon funderar på att köpa mobil, prata med mig då så kan jag säkert fixa lite rabatt;) |
Vad kostar en Sony Ericsson K850i? |
|
|
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Om någon funderar på att köpa mobil, prata med mig då så kan jag säkert fixa lite rabatt;) |
Apbra - mitt abonnemang går ut i slutet av September och lagom tills dess måste jag skaffa ny telefon! Min har gått i golvet alltför många gånger :p
Vad för rabatter kan du fixa? Och var? |
|
|
| Vizay |
weii, 15:e oktober är det dags för första släppet någonsin :)
Har efter en dags promoting redan fått support från Les Hemstock och Suzy Solar :)
Känns grymt jävla kul, var bara tvungen att skriva av mig! :D |
|
|
| Akia |
| Vackert Vizay!!! Och varmt GRATTIS!!! :toocool: |
|
|
| jofawe |
| är det bara jag som missar Cox?! :| |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by jofawe
är det bara jag som missar Cox?! :| |
Nope, jag sällar mig till den skaran som får lida också. Blev knas med pengar i slutändan :/ |
|
|
| nekholm |
| WLAN FTW! Har just flyttat, men har ingen internetanslutning förrän om kanske en vecka (tar alltid en sabla lång tid att få det kopplat). Som tur är finns det flera här i huset som har oskyddat wlan, så jag kan surfa ändå :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by nekholm
WLAN FTW! Har just flyttat, men har ingen internetanslutning förrän om kanske en vecka (tar alltid en sabla lång tid att få det kopplat). Som tur är finns det flera här i huset som har oskyddat wlan, så jag kan surfa ändå :) |
Ibland är det skönt att det finns idioter :) |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Ibland är det skönt att det finns idioter :) |
Så är det ibland. Men berätta, ser personen vars anslutning jag använder att nån annan använder den också? Typ kommer det nån popup när nån annan ansluter till den? Oroar mej lite.. Fast å andra sidan, kan de inte skydda den vet de knappast vad de ska göra åt saken heller :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by nekholm
Så är det ibland. Men berätta, ser personen vars anslutning jag använder att nån annan använder den också? Typ kommer det nån popup när nån annan ansluter till den? Oroar mej lite.. Fast å andra sidan, kan de inte skydda den vet de knappast vad de ska göra åt saken heller :) |
Nope, inte om han inte vet var han ska titta efter eller märker att någon snor alldeles för mycket hans bandbredd. |
|
|
|
|