|
Klotterplank (pg. 300)
|
View this Thread in Original format
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by nekholm
Vad är allt det här om att Carl Philip inte får bli kung? Varför inte? |
för att Victoria är äldre. |
|
|
| JayBee |
hmm jo jag håller med fast en sak gör mig förbryllad.. och det är att jag alldrig hört talats om windows 2003 heller. vad fan är det? så vitt jag vet finns det antingen windows 2000 eller XP. aja men skitsamma.
för typ några år sedan så var vårt hushåll en utav de allra först häromkring som fick bredband och det var ju dåra telia. jag ringde och bad om support. killen gick igenom typ samma saker som hon sa och sen tillslut sa han "har du nätverk hemma" jag sa "ja det har jag" och då sa han "ok men jag är ingen utbildad nätverkstekniker" jag sa "ehm.. ok da" och så sa jag "men finns det ingen jag kan prata med som kan nätverk?" han svarade "nej tyvär, hej då" och jag klämde ur mig ett "hej då"
|
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by JayBee
hmm jo jag håller med fast en sak gör mig förbryllad.. och det är att jag alldrig hört talats om windows 2003 heller. vad fan är det? så vitt jag vet finns det antingen windows 2000 eller XP. aja men skitsamma.
|
Har funnits i tre kvartal eller så...
http://www.microsoft.com/windowsserver2003/default.mspx |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
för att Victoria är äldre. |
Aha. Det visste jag inte. |
|
|
| MiB |
haha läste den me..
brukar iof låta såhär när man rinnger bbb supporten..
"Jag vet inte jag jobbar bara i supporten" |
|
|
| nekholm |
| E på jobb ännu, och bruden vill att jag kommer dit.. Buhuu :( |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by nekholm
E på jobb ännu, och bruden vill att jag kommer dit.. Buhuu :( | Är på jobbet ännu, och lägenheten vill jag kommer å städar hemma... Buhuuu :( |
|
|
| JayBee |
| Är hemma ännu.. bakterierna i halsen, se mig död de vill. |
|
|
| Treo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Är på jobbet ännu, och lägenheten vill jag kommer å städar hemma... Buhuuu :( |
hehe, jag tror mina dammråttor kryper omkring och parar sig på natten när jag sover. Om dom kan hitta varann bland alla tomflaskor... |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Treo
hehe, jag tror mina dammråttor kryper omkring och parar sig på natten när jag sover. Om dom kan hitta varann bland alla tomflaskor... |
haha, det var det roligaste citat jag läst på länge :) vi skulle starta nån form av citatsamling me roliga saker folk säger...
steve me sin "trollflöjt" etc. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
haha, det var det roligaste citat jag läst på länge :) vi skulle starta nån form av citatsamling me roliga saker folk säger...
steve me sin "trollflöjt" etc. |
haha bra idé, starta en! :D |
|
|
|
|