|
Klotterplank (pg. 794)
|
View this Thread in Original format
| fe_maLe |
| quote: | Originally posted by anuga
Semester :P
Är du kvar i Sverige? |
meh, man kan ju kika in liiiite iaf :p nope e ju inte de, kvar i san diego o blir inge sverige i sommar...lite trist men familjen kommer hit sen iaf : ) pyssla me i sommar hos dig do? :) |
|
|
| fe_maLe |
| maste till jobbet e sen ser ja :nervous: :wtf: tittar in sen -.- |
|
|
| ScuL |
| jag ska till cali i september :D :D |
|
|
| fe_maLe |
| quote: | Originally posted by ScuL
jag ska till cali i september :D :D |
orrrrllyyy ..!! where abouts?? .. wooOOOOoooo freedag ... en kortis pa jobbet bara sen e det feest : P *does a lil dance* |
|
|
| anuga |
Har haft fyra veckor semester, blev två runder till Amsterdam, en till Berlin och en till Rom :)
Nu ska jag jobba tre veckor sen ta två veckor semester till att flytta och köpa nya möbler till min nya fina lya :) |
|
|
| fe_maLe |
| quote: | Originally posted by anuga
Har haft fyra veckor semester, blev två runder till Amsterdam, en till Berlin och en till Rom :)
Nu ska jag jobba tre veckor sen ta två veckor semester till att flytta och köpa nya möbler till min nya fina lya :) |
ohh kuligt att resa so mkt : ) okay fullt upp hela sommaren do ..kuul shoppa mobler =D |
|
|
| jofawe |
ja en annan börjar sin semester på måndag, sååå härligt.
Ska iofs hålla på med lyan som jag nyligen köpt och flyttat in i, men det ska bli kul, nu har man lite möbler igen :) |
|
|
| reveal |
Semester, det verkar bekant... :)
Har 2 futtiga veckor i slutet av augusti bara :( |
|
|
| benni |
finns det liv här då? :)
jag har ingen semester, bara jobb hela tiden :/ jag får väl ta nån i höst istället :P |
|
|
| fe_maLe |
| ..mjaa forsoker ju leta lite livsteken ju :P nu verkar ju folk hitta tebaks ..bra de :) folk har for lite fritid numera:p |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by fe_maLe
..mjaa forsoker ju leta lite livsteken ju :P nu verkar ju folk hitta tebaks ..bra de :) folk har for lite fritid numera:p |
naaw, men att spendera sin fritid här känns för tillfället ganska lonely |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by fe_maLe
orrrrllyyy ..!! where abouts?? .. wooOOOOoooo freedag ... en kortis pa jobbet bara sen e det feest : P *does a lil dance* |
all over tha place ! lol.. ska köra drygt 4500km.
börjar i LA.. först blir det av till Grand Canyon via Arizona, sen Utah, några parks liksom Bryce/Zion sen Las Vegas.. Death Valley, Yosemite, San Francisco och ner till LA via Monterey/Cambria osv.
Till slutet San Diego och Tijuana, MX och hemåt.
Tar mig ungefär 3 veckor :D |
|
|
|
|