|
Klotterplank (pg. 37)
|
View this Thread in Original format
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Glorie
mjao |
Kattmännsika..... |
|
|
| x-dream |
Hoppas ni har högre mysfaktor hemma hos er än vad jag har hos mig :(
|
Kan lova dig att min mysfaktor är lika med nada....:( :( :( |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by x-dream
Kan lova dig att min mysfaktor är lika med nada....:( :( :( |
Snuff...uschaaaaa :( Vi kan hitta på nåt tillsammans då? :) |
|
|
| x-dream |
Snuff...uschaaaaa :( Vi kan hitta på nåt tillsammans då? :) |
:) Så sant....Men jag har ju mina katter att mysa med.... |
|
|
| reveal |
mysfaktor 0 gäller här :p
kanske skulle inhandla lite julmust ;) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by x-dream
:) Så sant....Men jag har ju mina katter att mysa med.... |
haha, ÄSCH va tråkig du e :D hohohoho....(typiskt killar) :(
jaja, men har du katter minsann?? lyckost.. ja ringde till mamma precis å önska henne trevlig advent..å då hade hon mage (hehe) att berätta om Kissemy (min katt hemma i s-vall) de gör jämt små liggplatser i alla fönster till henne :D (de har djupa fönsterkarmar.. eller vad heter det...så man kan sitta där liksom) :D IAF...så lägger de filtar i hopvikta i alla fönster typ...så Kisse ska ha nånstans att vila sitt söta huvud... nu var iaf morsan nöjd...för d var sån julstämning hemma.. helt rött i köket.. å så låg Mysan i fönstret å va allmänt gullig...
ahhhhhr...*bita på fingrarna
ja vill oxååå ha en katt att gosa meeeeeeeeeee :(
snufff |
|
|
| x-dream |
haha, ÄSCH va tråkig du e :D hohohoho....(typiskt killar) :(
jaja, men har du katter minsann?? lyckost.. ja ringde till mamma precis å önska henne trevlig advent..å då hade hon mage (hehe) att berätta om Kissemy (min katt hemma i s-vall) de gör jämt små liggplatser i alla fönster till henne :D (de har djupa fönsterkarmar.. eller vad heter det...så man kan sitta där liksom) :D IAF...så lägger de filtar i hopvikta i alla fönster typ...så Kisse ska ha nånstans att vila sitt söta huvud... nu var iaf morsan nöjd...för d var sån julstämning hemma.. helt rött i köket.. å så låg Mysan i fönstret å va allmänt gullig...
ahhhhhr...*bita på fingrarna
ja vill oxååå ha en katt att gosa meeeeeeeeeee :(
snufff |
Gullig mamma du har som gör sånt för din katt....
Inte så att jag är tråkig....Men du kan få en av mina katter..Så att du har något att mysa med.....Den minsta av dom....Den är alldeles vild den....:) :) |
|
|
| Glorie |
mmm, hon gör sånt för katten (skämmer bort den nåt så kopiöst me torsk! Asså inte kattsorten...utan riktigt människotorsk...typ billigt märke....euroshopper men ändååå :D men enbart för hon har så dåligt samvete....vi blev av med vårt hus...å därmed försvann My's möjligheter att vara utekatt..så hon har tvingats bli innekatt... :( å mamma tycker typ det är djurplågeri å ha en katt inne... så d e därför hon e som hon e...
hon har t.o.m lovat kissemy att hon ska få gå ut en dag :D (katten gråter ihjäl sig alltså...de var dumma å släppte ut henne på balkongen....:( för hon var så nyfiken...:( åsså letar hon lägenheter belägna på bottenvåningen..över hela stan, för att kattstackarn ska få gå ut.. men till saken hör att hon vill bo i centrum... å då...e d svårt me utekatt...
kissemy har "sovplatser" i fönstren i 4 utav fem rum :D :D
va? ska ja få en katt av dig? :) hehe... neeee.. har du hjärta att ge bort en katt? :D haha
j/k |
|
|
| x-dream |
Det är ju sant....Själv bor jag på 3 våningen.....
Klart att jag inte kan ge bort min minsta katt...Då blir ju min andra katt lessen å blir av med sin lekkamrat....Å det skulle hon nog inte gilla...
För så som dom leker allså....För ett himla väsen av sig gör dom...Å speciellt när man ska sova :whip: :whip: |
|
|
| Glorie |
:)
bara gosigt ju :) e det mamma/barn?
du skulle höra hur mitt kylskåp låter...som en reamotor i ett flygplan...:( |
|
|
| x-dream |
Nej det är det inte.....
Fick dom från två olika ställen....En för cirkus 2,5 år sen å den andra för cirkus 6 månader sen...
Jaså så illa.....Som min dator då kanske...Den för ett himla väsen.... |
|
|
| Glorie |
x-dream, min dator låter me en massa :( usch.
Hur uttalar ni Geisha? Ni vet den chokladen :)
Själv säger ja
[Chezia] enbart för att folk hajar till då å drar på smilbanden :)
Känner ni nån skillnad på Plopp & Center
Ja brukar hamna i värsta tvisterna vad gäller uttal på Plopp iofs :)
vissa säger: [plåpp] <
man ska säga plopp med O! :D så de så :D |
|
|
|
|