|
Klotterplank (pg. 771)
|
View this Thread in Original format
| benni |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Boten Anna FTW!! |
uw bruinridder :o |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by benni
uw bruinridder :o |
Basshunter? Är han bög?? |
|
|
| Akia |
:haha: Gick nästan på det! Aprilskämt ju ...eller? |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Akia
:haha: Gick nästan på det! Aprilskämt ju ...eller? |
Haha nej! :p Han har tom varit där och provspelat förra året o grejer.
Men mja, är väl så pass löjlig ålder att man skulle kunna ta det som ett aprilskämt :clown: |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Basshunter? Är han bög?? |
han gillar belgiska våfflor  |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Haha nej! :p Han har tom varit där och provspelat förra året o grejer.
Men mja, är väl så pass löjlig ålder att man skulle kunna ta det som ett aprilskämt :clown: |
vadå? han börjar väl inte spela på camp nou som en tolv åring... dom tränar väl upp honom eftersom han har talang, sen när han fyllt tillräckligt med ålder så väljar dom att antingen ta in honom eller sälja för massa pengar |
|
|
| benni |
| på tal om april skämt så läste jag i sydsvenskan att de skulle installera såna machiner som ger pant för hundbajs :stongue: |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by benni
vadå? han börjar väl inte spela på camp nou som en tolv åring... dom tränar väl upp honom eftersom han har talang, sen när han fyllt tillräckligt med ålder så väljar dom att antingen ta in honom eller sälja för massa pengar |
Absolut, har inte påstått något annat. Det jag tycker är löjligt är åldern det handlar om. Talangscouter letar efter allt yngre spelare nu, vilket jag tycker är lite skrämmande på nåt sätt. Menmen :) |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Absolut, har inte påstått något annat. Det jag tycker är löjligt är åldern det handlar om. Talangscouter letar efter allt yngre spelare nu, vilket jag tycker är lite skrämmande på nåt sätt. Menmen :) |
ja jag förstår vad du menar... det handlar ju bara om pengar, och de vill ha honom nu innan nån annan upptäcker honom :p |
|
|
| Cloudburst |
BASSHUNTER STÄLLER UPP SOM SOSSARNAS PARTILEDARKANDIDAT!
aprilapril, väntar på nackskott omedelbums pga oerhörda kassheten |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
BASSHUNTER STÄLLER UPP SOM SOSSARNAS PARTILEDARKANDIDAT!
aprilapril, väntar på nackskott omedelbums pga oerhörda kassheten |
Otroligt aktuellt ämne med tanke på att det var klart redan förra veckan vem som blir deras nya partiledare.
ja, jag vet att det är ett aprilskämt |
|
|
| Vizay |
Jag förstår inte riktigt varför det är så skrämmande att talangscouterna kollar in ungar i så låg ålder.
Det finns en anledning till att sverige aldrig kommer bli ett stort land inom fotboll med en riktigt stark serie, vi är ett av få länder i EU som anser att det är något fult att redan i unga år vilja satsa fullt ut.
Det är så jävla mycket snack om att man ska ha kul och inte bry sig om resultatet i unga år men ändå gnäller alla konstant över att vi inte har tillräckligt många duktiga seniorspelare.
Det går lixom hand i hand... |
|
|
|
|