|
Klotterplank (pg. 109)
|
View this Thread in Original format
| Nyx |
| quote: | Originally posted by mindshooter
helt ok film faktiskt :) feel-good-movie...man blir bara glar av den....inte massa tjaffs :p |
precis
| quote: | Originally posted by Glorie
Nyx, grekisk afton eller? :)
mumma, ja älskar tzatsiki :)
ja har me sett filmen....mjo, den var rolig på sina ställen :) som när han krocka me tanten :D pappans skämt var bra me...men det var ju synd att man kunde förutspå den efter 10min. :) |
jupp..grekisk mat är jäkligt gott..förutom oliverna då :D
filmen var ganska förutsägbar.. :wtf: men den passade bra efter grekiskt käk.. :tongue2 |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
Replies - 1294
Views - 11272
de där e statsen för klotterplanket...jävlar va vi har varit aktiva slog det mig :p |
jodå... vi har en liknande thread på ett grafik forum där det e
Replies - 7426
Views - 40995
:) |
|
|
| x-dream |
Hatar datorer....Min dator har börjat bli mycket konstig nu...Luktar bränt med mera...
Kanske har sett sina sista dagar nu....Och jag som får min nya dator i mars....Hoppas att den håller dit...
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by x-dream
Hatar datorer....Min dator har börjat bli mycket konstig nu...Luktar bränt med mera...
Kanske har sett sina sista dagar nu....Och jag som får min nya dator i mars....Hoppas att den håller dit...
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
damm damm å återigen damm
stäng av datorn fort....öppna burken å rengör från dam illa kvickt...en dator drar åt sig så sjukt mycket damm oavsett om man städar eller inte och om man inte vart inne i datorn på ett tag så kan dammet faktiskt tom utgöra en viss brandrisk så...damma av :) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Vizay
damm damm å återigen damm
stäng av datorn fort....öppna burken å rengör från dam illa kvickt...en dator drar åt sig så sjukt mycket damm oavsett om man städar eller inte och om man inte vart inne i datorn på ett tag så kan dammet faktiskt tom utgöra en viss brandrisk så...damma av :) |
Säger du detta....Kan det vara detta som ligger bakom lukten....:nervous: :nervous: :nervous: Får göra detta asap.... |
|
|
| AC. |
Att blåsa bort dammet är då att rekomendera (STARKT!)
Vi vet alla vad lite statiskt elektrisitet kan göra med en dator (Och ni som inte göra det kommer förmodligen få reda på det om in inte följer mitt lilla råd) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by AC.
Att blåsa bort dammet är då att rekomendera (STARKT!)
Vi vet alla vad lite statiskt elektrisitet kan göra med en dator (Och ni som inte göra det kommer förmodligen få reda på det om in inte följer mitt lilla råd) |
blåsa är en god ide....sen om det ligger mycket dam i kylflänsar etc så bör du borsta bort detta damm....kom då ihåg...ta loss kylflensen innan du borstar :)
sen om det är svårt att få bort dammet genom att blåsa så kan man ta en cykelpump eller liknande å blåsa bort med....får man mer tryck :) |
|
|
| Vizay |
tänk dock på att tömma filtret av å till ;)
annars blire no air at all |
|
|
| Glorie |
| idag e ja så glad för att ja har hittat min favoritsaft, som bara finns att få tag på i s-vall för den e lokalproducerad så att säga... och jag trodde de hade tagit bort den från sortimentet, för jag har inte sett den på kanske 3-4 år MEN, så idag hitta ja en affär där de sålde KIWISAFT Mmmmm Mumma....skitgott...det smakar alltså inte som kiwi...en annan obeskrivbar smak och saften e helt knallgrön. Skitläckert m.a.o Jag ska köpa med mig ett parti ner till LKPG :D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
idag e ja så glad för att ja har hittat min favoritsaft, som bara finns att få tag på i s-vall för den e lokalproducerad så att säga... och jag trodde de hade tagit bort den från sortimentet, för jag har inte sett den på kanske 3-4 år MEN, så idag hitta ja en affär där de sålde KIWISAFT Mmmmm Mumma....skitgott...det smakar alltså inte som kiwi...en annan obeskrivbar smak och saften e helt knallgrön. Skitläckert m.a.o Jag ska köpa med mig ett parti ner till LKPG :D |
du e galen :p |
|
|
| Dioxys |
| låter urhäftigt :) nått att blanda drinkar på kanske :) |
|
|
|
|