|
Klotterplank (pg. 358)
|
View this Thread in Original format
| SilverX |
Everybody gets burned when the turntables turn
:D :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Amnezia
bara 38 tim å lite till kvar nu:p ...borde åka iväg redan imorrn å börja leta efter värtahamnen me slagruta lr nått:p :p |
Gjorde denna inför förra kryssen för dom som inte hittar från tunnelbanan till Siljaterminalen :gsmile:
 |
|
|
| jofawe |
varför är det så mycket om Spike Jones på tv nu ..
ZTV har en timme spike jones, och mtv hade en special om honom igår...
innan förra: chemical brothers - star guitar
förra: Daft punk - Daft punk
just nu: Fatboy slim - Prais you
kommande: Weezer - Buddy holly
nått som hänt honom?! |
|
|
| St_Andrew |
| oj, jag tror jag e lite ta addicted. tyckte jag ahde tagit det lungt idag, ändå hade jag skrivit 22 inlägg idag.. daaamn :p |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Gjorde denna inför förra kryssen för dom som inte hittar från tunnelbanan till Siljaterminalen :gsmile:
|
hehe greAt..;) dock igen garanti på att jag skulle ihtta iaf...:p :p men ska gå efter ac i snöre så e lurre...kommer va där:p :tongue3 |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Amnezia
hehe greAt..;) dock igen garanti på att jag skulle ihtta iaf...:p :p men ska gå efter ac i snöre så e lurre...kommer va där:p :tongue3 |
lurre... antar att det e = lugnt... låter som nått min gammla lumpen polare från halmstad hade sagt.. hehe |
|
|
| montana |

(oakenfold + pete tong)
kolla in oakey's nya frisyr, lol |
|
|
| SteveTranz4ever |
Nu drar jag iväg på nån tjejs privatfest på Söder... festa igen
Fan livet e gött just nu :gsmile: |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
shiiiiit, kolla det här, bilder ifrån spöstaden chernobyl:
http://www.convergcom.com/chern.htm
typ läskigt, men ändå coolt, vill faktiskt åka dit.. hehe |
w00t.. personligt tror jag att det e fortfarande farligt :)
har inte läst sidan än förresten ;) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by ScuL
w00t.. personligt tror jag att det e fortfarande farligt :)
har inte läst sidan än förresten ;) |
mja är man bara där över nån dag så e det ju inte mer farligt än att prata i mobiltelfon.. typ :p stod på sidan att innomhus var det betydligt farligare oxå... så man får väl hålla sig ute :D |
|
|
| AC. |
vad jag förstod det som så var det på vägen rätt ofarligt men så fort du kom vid sidan av den så kunde strålningen vara upp till 3-4 gånger högra. Enligt web-sidan.
Sen så är det rätt hårdbevakning av militären i det dära området vad jag vet. men ni får väl nöja er med att besöka vad som öde finns i Sverige :) |
|
|
|
|