|
Klotterplank (pg. 492)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Vet dom inget annat än våld på dom där breddgraderna...
Läs här... |
|
|
| keddo |
Håller på och söker jobb nu, fan va jobbigt det är att bo i en liten skithåla asså, det är verkligen begränsat vad man kan börja jobba som. Ska börja spontanringa så snart som jag gjort klart listan på 100 olika företag jag kan tänka mig att jobba på.
Men det är ju så jävla svettigt att göra det (ringa runt alltså) :whip: :whip:
Om man ändå hade ett någe-sådär kontaktnät. |
|
|
| ScuL |
jag borde också börja med att söka jobb nu
fick besked idag att min avdelning på företaget där jag jobbar troligtvis kommer att försvinna :(
största problemen är dock att min utbildning är fortfarande inte färdig, så jag kan inte flytta utomlands innan den är färdig. grr :whip:
hoppas att jag kan klara av mig några månader utan pengar/inkomst. |
|
|
| St_Andrew |
upptäckte just att jag hade över 4000 poster här på ta :toocool:
jadå, klart jag har ett liv ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
upptäckte just att jag hade över 4000 poster här på ta :toocool:
jadå, klart jag har ett liv ;) |
Profile For St_Andrew
Date Registered: May-30-2003
Total Posts: 4015 (7.53 posts per day)
Ja de e fan bra jobbat... spam ? Nä då de tror jag inte... Själv har jag över 5000 och reggade mig paril 2001 :)
Profile For SteveTranz4ever
Date Registered: Apr-18-2001
Total Posts: 5129 (3.93 posts per day)
Ja då... klart vi har ett liv (försöker jag intala mig själv iaf.:toothless )
Då har man ändå tappat några hundra poster i ett par krasher på Swampers server... 2 första åren hade jag 2 månaders uppehåll/blev less på sommaren... |
|
|
| jofawe |
jag var på firmafest igår...
en jobbarkompis hade en cd med psy-trance med sig..
här har man alltså jobbat i 3 år med en som inte sagt att han gillar trance.. herreguuud. |
|
|
| St_Andrew |
steve, jag kommer komma ifatt dig snart :wtf: :p
jodå klart vi har ett liv, ärligt talat så skulle jag bara kolla på tv eller nått onödigt istället för att hänga på TA den tiden jag hänger här...
Jofawe: snackar du aldrig om trance på ditt jobb eller är killen bara väldigt tyst av sig? =) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Jofawe: snackar du aldrig om trance på ditt jobb eller är killen bara väldigt tyst av sig? =) |
klart som fan jag pratar om det!
Jag snackar ju sönder mig på hur kul det är på festerna.. säkert i flera månader efter :)
Så det är han som är väldigt tyst av sig... |
|
|
| keddo |
| hmm, någon som kommer ihåg den där grejen som steve postade för hundra år sedan ? typ en liten översättnings guide, svenska-finska. Med några "roliga" meningar, vart fan tog den vägen ? någon som vet? |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by keddo
hmm, någon som kommer ihåg den där grejen som steve postade för hundra år sedan ? typ en liten översättnings guide, svenska-finska. Med några "roliga" meningar, vart fan tog den vägen ? någon som vet? |
Menar du denna?? |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Menar du denna?? |
Några felstavningar. :p |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Profile For St_Andrew
Date Registered: May-30-2003
Total Posts: 4015 (7.53 posts per day)
Ja de e fan bra jobbat... spam ? Nä då de tror jag inte... Själv har jag över 5000 och reggade mig paril 2001 :)
Profile For SteveTranz4ever
Date Registered: Apr-18-2001
Total Posts: 5129 (3.93 posts per day)
Ja då... klart vi har ett liv (försöker jag intala mig själv iaf.:toothless )
Då har man ändå tappat några hundra poster i ett par krasher på Swampers server... 2 första åren hade jag 2 månaders uppehåll/blev less på sommaren... |
Så du menar att du & andrew har ett liv... Jag har ju knappt ett liv, men ändå så ser min "profile" ut så här:
Profile For cviper
Date Registered: Sep-12-2001
Total Posts: 445 (0.38 posts per day)
:p |
|
|
|
|