|
Klotterplank (pg. 97)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Jag tycker att din Avatar beskriver rätt målande hur det känns vid ett sådant tillfälle... | Den beskriver även väl hur man reagerar om en bög säger till en "Du e inte bög för att jag suger av dig"... Det var en som skrev så i min gästbok och sekunden efter slängde jag upp den bilden... en smärre schock...
http://pub.alxnet.com/guestbook?id=1295566&pa=3 |
|
|
| NightClubber |
| Och jag kommer på en stolt 9:e plats med mitt namn..:cool: |
|
|
| AC. |
stevens grej påminner mig när jag skulle börja sexragga på sylvia och sylvester
5 min efter jag reggat mig och fixat med bild och allt så får jag ett mail från värdens super bög
bodybilder som ligger posar naken (eller om han hade kallingar på sig kommer jag inte ihåg) i sin säng :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
vart så jävla skrämmd att jag tog bort mina gubbar fortare än fortast
så det blev inte mytcket av sexraggning :\ |
|
|
| Glorie |
så har man nyss kollat på Antikrundan :) å ja vet att ni suckar.. hehe, men d kan va lite skojigt att kika på det..
min bästa kompis va me där.. när d var i den ljuvliga staden s-vall å hon fick två av familjens stoooora tavlor värderade till 1,5 miljoner kr. :eek:
ganska så soft tycker jag :) hehe
för övrigt känns det helt hopplöst me skolan å ja kommer nog hoppa av... vilket fatalt misslyckande.. men men, bara hålla hakan uppe..
nya friska tag eller nåt.
suck...(tur att pappa e stöttande när inte mamma e det) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by AC.
stevens grej påminner mig när jag skulle börja sexragga på sylvia och sylvester
5 min efter jag reggat mig och fixat med bild och allt så får jag ett mail från värdens super bög
bodybilder som ligger posar naken (eller om han hade kallingar på sig kommer jag inte ihåg) i sin säng :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
vart så jävla skrämmd att jag tog bort mina gubbar fortare än fortast
så det blev inte mytcket av sexraggning :\ |
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
tjae själv ligger man inte ens med på listan...trots att man har de vackra namnet Peter....drygt att inte fler döper sina ungar till de :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Vizay
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
tjae själv ligger man inte ens med på listan...trots att man har de vackra namnet Peter....drygt att inte fler döper sina ungar till de :p | Se det på den ljusa sidan.... mer orginellt ju färre som har samma namn... :) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Se det på den ljusa sidan.... mer orginellt ju färre som har samma namn... :) |
iofs lite sant....de e kul å sticka ut från massan :D |
|
|
| Xo|oX |
usch, ja...
Johan va ju det vanligaste namnet 85.... brrrrrr..... |
|
|
| Nyx |
___________________________________ |
|
|
| Glorie |
Det finns en reklamfilm...jag tror det e för viasat eller nåt.. den e sjukt bra iaf :) med en cool snubbe som står å rakar sig.. å sen låtsas att han har fiender i sin lgh å slänger in en bomb å så kommer grannen å grejor..ni vet kanske?
I have to secure the area... och Give up your old s****
ere nån som kanske har minne för sånt här och kan skriva manuset...
tack :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
Det finns en reklamfilm...jag tror det e för viasat eller nåt.. den e sjukt bra iaf :) med en cool snubbe som står å rakar sig.. å sen låtsas att han har fiender i sin lgh å slänger in en bomb å så kommer grannen å grejor..ni vet kanske?
I have to secure the area... och Give up your old s****
ere nån som kanske har minne för sånt här och kan skriva manuset...
tack :) |
klart man kommer ihåg den.. ingen som har den på datorn???
den e hel mäktig... jag och polarna gick runt och snacka om den hela tiden :)
"from the director of... RAAZOR BLAADDE" :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Nyx
DEN KOMMER ATT BLI HÅRD ..som sten |
ser ja fram emot :)
dbl, ja just.. razor blade borde ja ha kommit ihåg med.. |
|
|
|
|