|
Klotterplank (pg. 545)
|
View this Thread in Original format
| DjAviander |
Ehm steve.. Alltså inte för att vara taskig eller nått.
Men du håller kameran i en misstänkt vinkel. :rolleyes:
Vet inte om det var medvetet eller :toocool: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by DjAviander
Ehm steve.. Alltså inte för att vara taskig eller nått.
Men du håller kameran i en misstänkt vinkel. :rolleyes:
Vet inte om det var medvetet eller :toocool: |
hahahahahahahaha |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by DjAviander
Swetas egna pimps?
Steve och Laszlo :haha: |
Får jag vara SweTA's honorary-pimp? Jag talar ju trots allt svenska och är här ganska ofta.. ;) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by nekholm
Får jag vara SweTA's honorary-pimp? Jag talar ju trots allt svenska och är här ganska ofta.. ;) |
Om det skulle vara kriterierna så har vi rätt många kandidater. Själv vill jag bli struken från listan då, har aldrig förstått varför man skulle vilja vara en hallick... |
|
|
| montana |
| fick höra en kul/fjantig grej igår natt, tilt's set på gdjb blev "censurerat" eller snittad ska man säga eftersom det innehöll drum&bass och gdjb tyckte inte att det passade. det är ju skumt eftersom gdjb hade aphrodite som gäst för nåt år sen, hur kommer det sig att det d&b inte passar nu och det passade helt ok för nåt år sen |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by montana
fick höra en kul/fjantig grej igår natt, tilt's set på gdjb blev "censurerat" eller snittad ska man säga eftersom det innehöll drum&bass och gdjb tyckte inte att det passade. det är ju skumt eftersom gdjb hade aphrodite som gäst för nåt år sen, hur kommer det sig att det d&b inte passar nu och det passade helt ok för nåt år sen |
Grekiska? Antagligen är jag nog inte insatt så jag borde vara tyst men jag fattade inte ett skit... |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Aendy
Grekiska? Antagligen är jag nog inte insatt så jag borde vara tyst men jag fattade inte ett skit... |
hmm, jag fattar inte heller greksika så det är lungt (även fast det var skrämmande likt svenska :nervous: ) |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by Aendy
Grekiska? Antagligen är jag nog inte insatt så jag borde vara tyst men jag fattade inte ett skit... |
gdjb är markus shulz radioshow, nu kanske d e enklare o fatta ? |
|
|
| hustler |
Det kan vi tacka brillmongot Runar för, snyggt jobbat.. |
|
|
| Laszlo |
| Grabbar lugna er - det är ju aftonbladet ffs. Inga källhänvisningar som vanligt, allt är säkert överdrivet så inuta helvete, bara för att sälja lösnummer. Jag hitta inte nyheten på varken DN eller SvD. Säkert en lögn alltihopa...finns inget att vara rädd för...är det några som ska bombas är det Aftonbladet...fattar inte att folk fortfarande läser den jävla skitblaskan... |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Laszlo
fattar inte att folk fortfarande läser den jävla skitblaskan... |
Ja du, det fattar inte jag heller. Tro det eller ej så var ju faktiskt Aftonbladet en gång i tiden en seriös tidning om jag inte minns fel (nu pratar vi ett antal år tillbaka i tiden).
Då var det inte snack om att ta upp lösa terroristrykten eller några helsidora om Britney Spears nya bröst. |
|
|
|
|