|
Klotterplank (pg. 133)
|
View this Thread in Original format
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Håller med :)
Idag ska jag gå och få massage....fyfaen va underbart säger jag bara...första ggn för mig..lär väl knappast bli den sista :p |
fy fan vad skönt... vill också ha massage... får se till så att bruden på judon masserar mig.. hon sa att hon kunde :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Aendy
Åhh, fy faen vad det är gott. Ett tips bara. Gör inget efteråt som kräver koncentration eller skärpa, man blir rätt såsig i knoppen efteråt. |
ska typ hem o slappa efter så det är lugnt :) Min rygg behöver detta iaf....fan va ont jag har jämt och ständigt...och jar är ändå bara 17...sitter fel framför datorn, jobbar på fel ställe och har fel hålning oxå...har inga muskler som håller upp ryggen ordentligt. Måste gå och tänka på att sträcka mig hela tiden...fan så jobbigt. |
|
|
| cviper |
sitter fel framför datorn, jobbar på fel ställe och har fel hålning oxå...har inga muskler som håller upp ryggen ordentligt. Måste gå och tänka på att sträcka mig hela tiden...fan så jobbigt. |
Börja inte prata om sånt, får ju ont i ryggen själv när jag tänker på det :confused:
| quote: | Originally posted by dbl
fy fan vad skönt... vill också ha massage... får se till så att bruden på judon masserar mig.. hon sa att hon kunde |
... får ryggont bara av tanken på judo-träning... |
|
|
| x-dream |
ska typ hem o slappa efter så det är lugnt :) Min rygg behöver detta iaf....fan va ont jag har jämt och ständigt...och jar är ändå bara 17...sitter fel framför datorn, jobbar på fel ställe och har fel hålning oxå...har inga muskler som håller upp ryggen ordentligt. Måste gå och tänka på att sträcka mig hela tiden...fan så jobbigt. |
Det är inte alltid lätt att ha ont i ryggen.......Har haft det mycket själv vill jag lova...Varit hos en kiropraktor typ 7-8 gånger på 2 år snart...Inte bra det....
Men ack så skönt det känns efteråt... |
|
|
| Dioxys |
judo är förjävligt kul! gick på det för nåra år sen, men slutade pga att tränaren slängde ut mig :/
jag kom 2-4min försent till 2st lektioner pga att min farsa hade lite strul på jobbet.. konstig lärare som lever med typ hårdaste reglerna nånsin? :( så jag orkade inte fortsätta med det! synd :) |
|
|
| Dj_ExOn |
| Jobbigt värre med läraren där.. såna typer gillar jag inte! :whip: |
|
|
| Dioxys |
| jovisst, gammal gubbe i 60års ålder från england :p |
|
|
| AC. |
| tänka sig även jag har hållit på med judo som liten |
|
|
| Gaby |
| ...nu ska man ut o festa igen...*me very happy* |
|
|
| mindshooter |
| Mmmm nu har jag fått universums skönaste massage...på 5 minuter hade hon hittat fett me knutar och jobbigt grejs i ryggen och nacken på mig....dom redde hon ut sen...hade skevat till Ryggskottsmuskeln....hur bra va det på en skala :conf: |
|
|
| Glorie |
| faen, ja vill me bli masserad :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
fan jag vill också ha massage... tror min gamle kropp skulle behöva det... Har vart hos rygg doktorn en gång för typ 10 år sen efter en snowboard vurpa som hette duga... efter det besöket kom känseln tillbaks i vänster ben igen :)
Tror inte det räcker med knutar i min rygg... det är nog hänglås och andra hållfasta knölar som finns där... ha ha nu låter det som jag e puckelrygg... men jag e bara trött :) |
|
|
|
|