|
Klotterplank (pg. 596)
|
View this Thread in Original format
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by reveal
Babel Fish:
What a splendid renewed Internet site. Clear set-up and also a good colour interview. Beautiful. My compliments! With pleasant groeten |
haha okej, tänkte inte så långt... tack så mycket. fan va oväntat att få sån kommentar från nån holländare. vad gör de på min sida liksom? =) |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | 05/10 2005 18:01 :: by Mamma
Hej!
Hur ska man tolka dina nya bloggar.
Här är ett förslag. "Det är lite suddigt ute fortfarande jag väntar på mörkret då tar jag av mig och spänner lösa bultar och går ut för att titta på kurvor....."
Kram |
Nääää så sött, av självaste mamsen. :p |
|
|
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Haha, förstod dock inte så mycket av hennes "Förslag" men det är väl kul att morsan läser blogg? :rolleyes: |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
ja men det e väl trevligt? hon som kommenterar mest och jag blir alltid glad när hon skriver :) Hon brukar skriva jävligt lustiga saker också, fast kanske mest jag som tycker de är lustiga iofs :)
för övrigt hatar jag alla sånna där jävla robotar som springer omkring på nätet o postar en massa cepereklam i min gästbok... måste rensa den 3-4ggr om dagen numera :( |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Smekbar
ja men det e väl trevligt? hon som kommenterar mest och jag blir alltid glad när hon skriver :) Hon brukar skriva jävligt lustiga saker också, fast kanske mest jag som tycker de är lustiga iofs :)
|
Jo, det är ju lite tufft om du inte träffar mamsen så ofta. ;) |
|
|
| jofawe |
| jag fick skrapa rutorna på bilen ikväll :| |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by jofawe
jag fick skrapa rutorna på bilen ikväll :| |
Jepp jepp.. Hösten är här... :sadgreen: |
|
|
| ScuL |
skrapa rutor i hösten? hehe.. hm. I Holland händer det inte förän det är december.. något som jag borde vänja mig till om jag flytter uppe hehe :D
vi har det omkring 10 grader i natten nu, 16/17 imorron :) |
|
|
| mr_fisken |
| natten till idag i stockholm var helt jävla sjukt kallt.. alla man träffade på gnällde om kylan, var säkert fler plus grader men man är inte van samt att det blåste en massa. |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
natten till idag i stockholm var helt jävla sjukt kallt.. alla man träffade på gnällde om kylan, var säkert fler plus grader men man är inte van samt att det blåste en massa. |
Ja eller hur, i fredags va det kallt men igår va det sjukt kallt.
Sen har ju inte kroppen omställt sig till att det ska vara kallt så det känndes väl kallare än det egentligen va. |
|
|
| zoric |
| Jag var ute i en kvart innan jag gick in idag - KALLT :nervous: |
|
|
|
|