|
Klotterplank (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
haha, ja försökte posta bilden i posten, men det funkade inte. :)
vizay, spännande.. då kommer du snaaaart bli gla :D
för övrigt tycker ja alla borde ta sig dit att gå in i Israel-forumt å läsa lite topics.. fasen galet.. bara en massa konstiga tecken å rätt var d e dyker ett bekant namn upp... "Pulsedriver" :p Paul van Dyk o.s.v :D haha
såg att sverige ligger över Frankrike å Tyskland i aktivitet i forumet.. alltså, här i Sverige finns mer topics/poster...det var ju lite coolt... man trodde ju TA'sen i Germany var lite mer heta på gröten :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
man trodde ju TA'sen i Germany var lite mer heta på gröten :D | Tror inte tyskarna e så heta som man skulle kunna tro för att min uppfattning är att dom e mer inne på techno... en fundering av mig |
|
|
| Vizay |
vizay, spännande.. då kommer du snaaaart bli gla :D
|
hmmm vau? ere nya grejjer på gång lr? ....de kanske i själva verket e du som e hon...ja menar man vet ju aldrig så hemlig som du e :D
[edit]
respekt till old man Weise....han e tradition :)
men hallå, vem ska ersätta honom nurå......fan svårt val, står mellan typ ....jae fan kan inte komma på dom nu...vet att jag hade två som jag trodde va möjliga men minnet sviker....börjar väl bli gammal :p |
|
|
| dbl |
weise e kung... respect
tycker han skall stanna kvar...
en jul utan Weise e ju som en fest utan OLW :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by dbl
en jul utan Weise e ju som en fest utan OLW :) |
kunde inte ha sagt d bättre själv :)
Vizay, Ja also ich bin die Trancekönigin von der Schweiz...hoho... rostig tyska minsann :D
du ska få se snart. ge dig till tåls
-----------------------------------
hur kan man tillåta porrbilder i humorforumet? :mad: finns d inge moderatorer där som kan ta bort det eller tillåter de vadsomhelst? |
|
|
| SteveTranz4ever |
hur kan man tillåta porrbilder i humorforumet? :mad: finns d inge moderatorer där som kan ta bort det eller tillåter de vadsomhelst? | Håller med... tycker sånt absolut inte har nånting att göra på ett trance forum även om man går lite offtopic ibland... Det var därför jag dissade forumet en längre tid i offtopic delen och nu mer har kommit av mig helt där... lågt och omoget... |
|
|
| AC. |
ang. moderatorer så tycker jag de ska lägga sig i så lite som möjligt
stoppa censurern! =) |
|
|
| Vizay |
Vizay, Ja also ich bin die Trancekönigin von der Schweiz...hoho... rostig tyska minsann :D
du ska få se snart. ge dig till tåls
|
hmmm jag misstänker att du försöker säga att du e Schweiz trancedrottning....hmmm jag får inte ut nån reson i vad du säger :p
SLUTA va så hemlig ;)
[edit]
btw om nån har en bra status å ge mig så ere fritt fram....kör bara den här tills jag hittar den däringa balla perfekta statusen :) |
|
|
| mindshooter |
Glorie: Tro mig...jag har haft rätt heta diskussioner med modsen på sidan om detta... Jag anser att det inte ska finnas bilder där som riktar sig till folk över 18 efterom det finns folk som är under 18 här. Ett exempel är bilder på folk som tagit livet av sig. Sjukt.
Dom kom iaf fram till att om personen skriver i titeln och varnar för hemsk bild så är det ok (inte enligt mig). Det finns dock en regel mot att man inte får ha porrbilder om jag inte minns helt fel. Skriv till ansvarig moderator i sektionen och fråga vettja :) Jag vet att dom som haft tjejer som visat brösten och så i sina sigs blivit tvugna att ta bort dom... |
|
|
| Glorie |
mindshooter.... okej...schyst att du skrev till dem asså...där inne i den tråden satt bara sliskiga mansgrisar :whip: å skrev RotFLOL å allt vad det var..vet inte hur de skriver d där förkortningarna.. "fcuking hilarious" bla bla.. usch, ingen ide att lägga en post där ens för å visa sitt missnöje..
äckligt! :mad:
------
för övrigt har ja sträckt en muskel i låret... d e inge skönt :(
går som en anka i trappor :D :D :D |
|
|
| Endre |
en ännu mer patetisk grej var den här snubben från canada som hade varit registrerad sen maj 2001 och vart här och postat, sen för nån månad sen skriver han en Thread om att han skulle vara en tjej, och posta bilder på nån stackars brud nånstans, ur sjukt är inte det?
så många killar här så dem vill va tjejer eller nåt...jag vet inte.
|
|
|
|
|