ääääh va tråkig du e aendy! ;) hehe :p
fick du din intervju då? :)
Aendy
quote:
Originally posted by Glorie
fick du din intervju då? :)
Kan du lite på, fick sitta på nåt stökigt fik tillhörandes nåt gym som heter Ego.
reveal
quote:
Originally posted by Aendy
Kan du lite på, fick sitta på nåt stökigt fik tillhörandes nåt gym som heter Ego.
intervju?
dessutom, i lund saltar man ju inte heller väl? fast man sandar såklart, gör man inte ens en gång det i sundsvall?
dj_hysterix
:p (bästa smiley för mig med):D
Glorie
d saltar bara landsvägarna.. inte inne i stan i s-vall :D
aendy.. ego? shajt :p du fick verkligen inte se nå fina sidor av stan då.. synd :(
dbl
ibland undrar jag om det e nått fel på mig...
mina polare.. eller riktigare sagt, mina lumpar polare har fått för sig att min dröm brud skulle vara en brud med pojkvän och barn som har en canadian goose jacka e på ibiza och tar droger... hmm
e det jag eller dem tro???
mindshooter
era mesar...ligger och sover hela bunten....själv vänder jag på dygn för fullt här...ville bara droppa in och säga hej..snart somnar jag på tangentbordet
P4z!
i'm still running :)
mindshooter
quote:
Originally posted by P4z!
i'm still running :)
fan då tog du mig då....tänkte att min morsa säkert skulle vakna vid 7 och jag hade ingen vidare lust att konfrontera henne så jag gick och la mig och vaknade nu :D nu har jag ganska skev dygsnrytm redan..nästa natt blir lättare :)
WhiteRussian
quote:
Originally posted by mindshooter
era mesar...ligger och sover hela bunten....själv vänder jag på dygn för fullt här...ville bara droppa in och säga hej..snart somnar jag på tangentbordet
En intressant parallel till det är att jag började jobba 12 minuter innan du skrev det där meddelandet, ;)
Tidiga mornar...
Treo
jag jobbar tre skift så det blir till att byta dygnsrytm varje vecka.. lite tröttsamt i längden.
hörde förresten på radio i förrgår ett litet inslag om 80-tals gruppen Trance Dance, de lite äldre här på forumet kommer säkert ihåg dem.. rätt hemsk musik men namnet var ju förutseende :)
-Treo-
reveal
quote:
Originally posted by Treo
jag jobbar tre skift
dvs hela dygnet då? :)
jag tänkte av nån anledning på trance dance idag ;) utan att ha hört på radio alltså...