|
Klotterplank (pg. 440)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| quote: | Originally posted by MiB
drog upp lite mp3 till steves ftp i min upload dir haha.. typ allt som jag tyckte va bra som kommit i Juli.. ;) |
ahhhhhhhhhhhh, ja tror ja vet vem jag gillar :) taaaack allra mjukast :) ja har ingen som helst musikkälla nu för tiden, eftersom jag inte vet om nån hub-adress på Dc :( :( och min guld-ftp (som jag kallade den) hos X-dream har lagt ner sen länge tillbaka...
| quote: | Originally posted by sipowitz
Uj, nice svar, jag förstår att de valde den som vinnare! |
ahhh tack :) jag tycker me det är ett "Bra" vinstsvar :) behövde inte tänka så länge faktiskt.. först konstaterade jag vilka organ vi har i kroppen och snabbt att man inte kan leva utan nåt. sen kom det automatiskt :p eftersom det är så jag känner.
nu har jag lite värre problem med att komma på ett bra vinstrim till aftonbladets solakut. vinner man får man 10 000 kr att resa för... skulle vara mer än välkommet :) |
|
|
| MiB |
bara kolla dagligen om det kommit nåt nytt för dagen.. nytt datumdir=ny release från den dagen.. =)
nu ska jag börja göra musikvideo dvdr =) så steve eller nån om ni vill ha sen så hojta.. =) blir med rörliga menyer o bakgrundsljud o hela kittet ;) gjorde så med alla avsnitt av viva la bam =) blir skitsnyggt.. samt massa fiskefilmer in på en skiva =))

nåt sånt kommer det se ut.. =) bara testade där hur det skulle se ut.. sen är dom små menyerna rörliga.. ;) hehe kul o pyssla me.
blir dock inte den bääästa bilden för dom flesta musicvideos är ju i svcd 480x576 och renderas sen om till dvd format 720x576 men men =)
o den roliga renderingen så det blir en imagefil tar eeeendast ca 6 timmar ;) skoj |
|
|
| ScuL |
Bam Margera |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by MiB
bara kolla dagligen om det kommit nåt nytt för dagen.. nytt datumdir=ny release från den dagen.. =)
nu ska jag börja göra musikvideo dvdr =) så steve eller nån om ni vill ha sen så hojta.. =) blir med rörliga menyer o bakgrundsljud o hela kittet ;) gjorde så med alla avsnitt av viva la bam =) blir skitsnyggt.. samt massa fiskefilmer in på en skiva =))
http://hem.bredband.net/miba/menu.JPG
nåt sånt kommer det se ut.. =) bara testade där hur det skulle se ut.. sen är dom små menyerna rörliga.. ;) hehe kul o pyssla me.
blir dock inte den bääästa bilden för dom flesta musicvideos är ju i svcd 480x576 och renderas sen om till dvd format 720x576 men men =)
o den roliga renderingen så det blir en imagefil tar eeeendast ca 6 timmar ;) skoj |
Fan najs mannen.... ladda gärna upp, skulle va kul att kika på hur resultatet blir... Jag har visserligen ingen DVD brännare men de e ju bara å köra i datorn... :)
Funderar på kanske att göra nåt liknande inför framtida video produktioner från mig... tex. TE där man har olika DJs... |
|
|
| Try |
| bara så att ni vet det så är alla trancemaster 01 - 42 101h 46 min 54 sek totalt =) |
|
|
| jofawe |
Nu är jag hemma igen ... nån som saknat mig? :)
fan man känner sig helt handikappad utan dator och internet ... testa nångång vettja ;) |
|
|
| Try |
| quote: | Originally posted by jofawe
fan man känner sig helt handikappad utan dator och internet ... testa nångång vettja ;) |
Kan tyvärr hålla med om det. Men efter lite betänketid så kommer man på att det mesta går att lösa utan dator, t.ex. finns telefonkatalogen i pappersformat... |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by Try
[...] t.ex. finns telefonkatalogen i pappersformat... |
Men den saknar nyckelordssöking med boolska operatorer... :p |
|
|
| Try |
| quote: | Originally posted by cviper
Men den saknar nyckelordssöking med boolska operatorer... :p |
sannt! Telefonkatalogen på Internet är mkt bättre än pappersvarianten. Min poäng var att det faktiskt går att klara sig utan dator, även fast det är år 2004 ;) |
|
|
| dbl |
wooooohooooooooo.... dags att vakna till o gå till jobbet... e ju såååååååå skönt att gå upp vid 5tiden varje morgon..
neeee.. måste ta o försöka slänga i mig lite frukost innan jag sticker till bussen... frukost e inte riktigt min grej dock sådär direkt på morgonen.. men måste käka nått eftersom jag inte får nån frukost på jobbet förrens 8.40 idag.... schobbigt.. men aja.. måste skynda mig nu så jag inte kommer försent... heh |
|
|
|
|