|
Klotterplank (pg. 569)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
LOL!!
antagligen :D
jag var sjukt förvånad när jag såg att jag postade i Klotterplanket medan jag VISSTE att jag inte postade idag :p |
|
|
| jofawe |
åh.. steve.. får jag ta på dig, o du store som sett Ozzy :)
Allvarligt.. han är en bra grabb nånstans därbakom den där Ozzy..
Här i växjö är det jättekändistätt.. inte.
Iofs brukar jag stå å skratta åt han som läser upp nyheterna på lokal-tv här.. han är så brutalt ful. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
åh.. steve.. får jag ta på dig, o du store som sett Ozzy :)
Allvarligt.. han är en bra grabb nånstans därbakom den där Ozzy..
Här i växjö är det jättekändistätt.. inte.
Iofs brukar jag stå å skratta åt han som läser upp nyheterna på lokal-tv här.. han är så brutalt ful. |
tror du jag skryter.... nä fan ! Jag tycker de va as ballt ! :D
Okej att tjejer är dyra i drift men alltså är det här nån ny företeelse neråt landet ?
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,670585,00.html
Det är ju helt klart osmakligt och jag tror många med mig inte är så förvånade då allt blir mer extremt med allt ! Allt blir mer accepterat, gränserna flyttas.
Inväntar att ordförande Aendy ska uttala sig :D hihi |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Okej att tjejer är dyra i drift men alltså är det här nån ny företeelse neråt landet ?
Det är ju helt klart osmakligt och jag tror många med mig inte är så förvånade då allt blir mer extremt med allt ! Allt blir mer accepterat, gränserna flyttas.
Fattas bara, det sorgliga är att det funkar... killar gör, och uppenbarligen betalar, vad som helst för att få lite kvinnligt sällskap. Känner på mig att jag hade haft väldigt svårt att hålla mig för att gapflabba om en tjej hade krävt pengar av mig för att hon skulle följa med på efterfest. Ja, vad ska man säga, misstron för tjejer bara byggs på! |
|
|
| jofawe |
Faktum är att jag har funderat på att anamma samma princip när man har sex med skitfula brudar.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Faktum är att jag har funderat på att anamma samma princip när man har sex med skitfula brudar.. |
Men välgörenhet är ju nåt man gör idelt ! :D
Haha nu var jag låg... men inte lika låg som Glocalnets bredband :D |
|
|
| Cloudburst |
Det var lågt! :stongue: |
|
|
| Rikard |
hahaha, hörde verkligen trumsolot i bakgrunden där! *bagga-bom-pssch* |
|
|
| Gate 42 |
Åhh fan! Nu förstår jag varför jag aldrig får napp. Min plånbok är alltid tom när jag ragglar ut från krogen :D
Undra om tjejerna tar VISA? :crazy: |
|
|
| jofawe |
vilken humor .. hoho
BTW.. jag har ångrat som fan att jag inte skrev ut en 3000 kontouttdrag när jag hade fått 142000kr i lön i december.. (av misstag, såklart).
Tänk å ragga upp en brud å sen skriva sitt telefonnummer på baksidan av kontoutdraget... heheh.. då har man sitt för den kvällen kanske :P |
|
|
| Cloudburst |
vilken humor .. hoho
BTW.. jag har ångrat som fan att jag inte skrev ut en 3000 kontouttdrag när jag hade fått 142000kr i lön i december.. (av misstag, såklart).
Tänk å ragga upp en brud å sen skriva sitt telefonnummer på baksidan av kontoutdraget... heheh.. då har man sitt för den kvällen kanske :P |
Haha, vilken låg ide! :haha:
Men inte lika lågt som Glocalnet Bredband! |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Haha, vilken låg ide! :haha:
Men inte lika lågt som Glocalnet Bredband! |
det var lågt! |
|
|
|