|
Klotterplank (pg. 668)
|
View this Thread in Original format
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by Smeagol
Bra jobbar Reveal! ;)
Själv fick jag veta att jag får en doktorandtjänst i höst! Partikelfysik. :D
Tjoho!! |
Såg precis en film från CERN på fysiken, såg faktiskt rätt intressant ut.
Grattis till tjänsten! |
|
|
| Vizay |
fyfan vad jag mår som jag fötjänar idag, bakfull som en skadesjuten gris med bruten knorr i trynet :eyes:
my eyes are popping out and it feels like I'm getting constantly ed in Alaska! |
|
|
| benni |
| Jag har slutat dricka:o |
|
|
| Vizay |
| jag funderar starkt på att bara dricka mycket vid speciella tillfällen. Då kan man oftast köra bil också :p |
|
|
| Christian Ö. |
Fan vad jag stör mig på alla mail jag får från TA när någon svarar i en tråd jag skrivit i. Jag har stängt av den under "options" men lik förbannat så drar den iväg 10-15 mail per dag:whip: Hur fan ska jag få det att sluta?
BTW. Såg David West brännandes på en cykel idag, han såg ut ha ha väldigt bråttomt:D |
|
|
| Braxen |
| Kass jävla utekväll idag ... :confused: |
|
|
| jofawe |
wiieehooo... http://www.vaxjovimmel.se
Äntligen fick jag tummen ur röven å reggade den :)
Så nu gäller det bara å fixa en ny kamera och nån som orkar vara ute varje helg å plåta :P |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Fan vad jag stör mig på alla mail jag får från TA när någon svarar i en tråd jag skrivit i. Jag har stängt av den under "options" men lik förbannat så drar den iväg 10-15 mail per dag:whip: Hur fan ska jag få det att sluta?
BTW. Såg David West brännandes på en cykel idag, han såg ut ha ha väldigt bråttomt:D |
Tror du måste ta bort alla din subscriptions som du redan har... Annars kan du ju byta till [email protected] eller nått.. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Smeagol
Bra jobbar Reveal! ;)
Själv fick jag veta att jag får en doktorandtjänst i höst! Partikelfysik. :D
Tjoho!! |
Oj, låter riktigt intresant :)
Vilket universitet är det? |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
wiieehooo... http://www.vaxjovimmel.se
Äntligen fick jag tummen ur röven å reggade den :)
Så nu gäller det bara å fixa en ny kamera och nån som orkar vara ute varje helg å plåta :P |
Grattis :) Säg till om du vill ha material från studentpubarna... |
|
|
| zoric |
| Verkar som om det trots allt kommer lite nytt folk som man inte har hört om tidigare här på sidan. Kolla "Svenska Folket" lite mer noggrant. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Fan vad jag stör mig på alla mail jag får från TA när någon svarar i en tråd jag skrivit i. Jag har stängt av den under "options" men lik förbannat så drar den iväg 10-15 mail per dag:whip: Hur fan ska jag få det att sluta? |
Det är som St_andrew säger. När man stänger av den funktionen, så innebör det bara att du inte kommer få nåt meddelande om uppdateringar i framtida trådar (de du deltagit i efter att du ändrade inställning). Du måste välja bort alla tråder du redan tar emot meddelanden för. Håller med om att det är störigt... |
|
|
|
|