|
Klotterplank (pg. 773)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| quote: | Originally posted by hustler
Det blir dock tidiga kvällar för klubbarna i Bangkok stänger klockan 01.00. Du får helt enkelt mer eller mindre köra semi-dagsfyllor när du ska ut. |
The swedish way, alkoholen framför allt! |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Aendy
The swedish way, alkoholen framför allt! |
Better believe it. |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by hustler
MoS i Bangkok är nice. Det blir dock tidiga kvällar för klubbarna i Bangkok stänger klockan 01.00. Du får helt enkelt mer eller mindre köra semi-dagsfyllor när du ska ut. |
Tack för tipsen :)
Vet inte om vi kommer röra oss så långt söder ut som Singapore, men ska lägga Zouk på minnet!
MoS i Bangkok är stängt sedan några år tillbax enligt wiki.. Kl 1 var tidigt ja, men lämnar desto mer utrymme för efterfest då antar jag ;D |
|
|
| benni |
:disbelief
Jeremy du får MVG från mig!
...tro mig jag letatde på google och valde endast stora bilder, jag letade på yahoo också, men verkar som du är bättre på att söka än jag, så tack så jätte mycket mannen! tack!
nu behöver jag bara en bild på en snygg candy raver och mitt projekt är färdigt ;) |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by benni
:disbelief
Jeremy du får MVG från mig!
...tro mig jag letatde på google och valde endast stora bilder, jag letade på yahoo också, men verkar som du är bättre på att söka än jag, så tack så jätte mycket mannen! tack!
nu behöver jag bara en bild på en snygg candy raver och mitt projekt är färdigt ;) |
Haha, så lite så :)
Är pressbilder dessutom så upphovsrätt borde vara lugnt också. Lycka till med arbetet! |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by Laszlo
fan, jag har ju en massa bilder från förra årets parad
ftp://loveparade:[email protected]:10201/
i mappen finns också en zipfil med alla bilderna i originalstorlek...slit de med hälsan =) |
meega najs bilder du har tagit dessutom, jag laddar ner den 400mb zip filen! cheers
edit,
ftp://85.195.58.121:10201/IMG_9038.JPG
är det bara jag eller ser han ut som den andra generationens nazi på höger sidan :haha: |
|
|
| Akia |
| Jag har jobbar 13 timmar, har ögoninflamation, blöder näsblod då och då och som avslutning på arbetsdagen stjäl nån min jacka :sadgreen: |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Akia
Jag har jobbar 13 timmar, har ögoninflamation, blöder näsblod då och då och som avslutning på arbetsdagen stjäl nån min jacka :sadgreen: |
Låter som om du inte kunde ha det mycket trevligare än så :( |
|
|
| Braxen |
Moi und 3 friends ska till Ibiza 16-30 juni, vi startade en blogg rätt nyligen .. där vi kommer skriva lite innan och när vi e där :)
http://ibiza2007.blogspot.com/ |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Braxen
Moi und 3 friends ska till Ibiza 16-30 juni, vi startade en blogg rätt nyligen .. där vi kommer skriva lite innan och när vi e där :)
http://ibiza2007.blogspot.com/ |
Trevligt...räknar med ohygglig bilddokumentation från vistelsen =) Länkar till er från min blogg |
|
|
|
|