| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
ahhhhh...nu vet ja :p
dbl, alla eller aldrig? mmm det e en aftershave for men, som min brorsa fick, men d e ja som sitter å sniffar den :D
lite less e ja allt nu...vart på rean i fyra timmar å inte hittat nåt....bleee..men men, man sparar lite pengar ju :) en tröja bara, men den såg så konstig ut när ja provade :( |
oopps... blev lite stav fel där... tror jag tänkte skriva något annat först, men ändrade mig sen.. aja, men jag menade såklart aldrig :)
har varit på rean också.. köpte en riktigt snygg J.Lindeberg skjorta... 1195:- och sen rean på det då :)
sen köpte jag ett par skor också... gillar mina gamla slitna vinterskor jag har.. har haft dem i 2 år nu... och klacken e ganska så utsliten.. och skon också, men dem e ju så sköööna... aja.. dessa skorna var också rätt sköna så det går nog bra..
märke på skorna va Rohde.. aldrig hört talas om förut.. 1049:- + rean då... ganska billigt.. iallafall gämnfört med mina sommar skor jag köpte som kostade 1400:-
och sen drog jag till med att köpa minority report också på DVD medan jag ändå höll på |
|
|